וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מתכננת טרייד סנסציוני על ניימאר, "סיכוי נמוך שיגיע לברצלונה"

בספרד מדווח שהבלאנקוס שוקלים עסקה גדולה עם פריס סן ז'רמן: חאמס או בייל ו-130 מיליון יורו תמורת הברזילאי, במעבר שעלותו הכוללת היא חצי מיליארד יורו. בצרפת יודעים: הרצון של מסי הפעם לא מספיק

עריכת וידאו: מתן חדד

בתקשורת הספרדית מפמפמים בלי הפסקה בימים האחרונים על האפשרות שניימאר יחזור לברצלונה ויעזוב את פריס סן ז'רמן הקיץ אחרי עונה קשה ומלאת פציעות ופרשיות. אלא שב"אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני מפרסמים היום שהכוכב הברזילאי עשוי למצוא את עצמו בעונה הבאה דווקא בריאל מדריד.

איך זה יקרה? על פי הדיווח המסעיר הבלאנקוס מוכנים לשלם לפריס 130 מיליון יורו ובנוסף להציע להם את גארת' בייל או את חאמס רודריגס שסיים את ההשאלה שלו בבאיירן מינכן. כזכור, פריס הפעילה את סעיף השחרור של ניימאר מברצלונה ושילמה עבורו סכום שיא של 222 מיליון יורו לפני שנתיים. מוקדם יותר הבוקר דווח בצרפת שפריס דורשת סכום של 300 מיליון יורו עבור השחקן, סכום שכמובן אף קבוצה לא תסכים לשלם.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן מול נאצ'ו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יעשה את המעבר הבלתי ייאמן? ניימאר מול נאצ'ו/רויטרס

ומה לגבי תנאיו של השחקן? ניימאר הרוויח שכר עתק של 36 מיליון יורו לעונה בפריס סן ז'רמן. פלורנטינו פרס, שכזכור כבר הוציא הון הקיץ על רכישתם של אדן הזאר, לוקה יוביץ' ופרלנד מנדי, לא מוכן לשלם את הסכומים האלו אך על פי הדיווח מוכן לשלם לברזילאי 30 מיליון יורו לעונה- סכום לא מבוטל שאפילו כריסטיאנו רונאלדו לא הרוויח כמותו.

נכון לעכשיו נראה שעסקה כזו אפשרית רק אם ריאל מדריד תצליח להיפטר מעודפי הסגל שלה שכוללים גם שמות גדולים נוספים כמו מרקו אסנסיו, איסקו ואולי אפילו שחקן השנה בעולם לוקה מודריץ' שנמצא כבר בשלהי הקריירה שלו ועשוי לפנות את מקומו לפול פוגבה.

החישוב מראה שאם ניימאר אכן יקבל שכר של 30 מיליון יורו בשנה, והעלות שלו היא כ-60 מיליון יורו בשנה (כולל בונוסים ומסים), והחוזה הוא לחמש שנים (סך הכל 300 מיליון יורו), וריאל מתכננת לשלם 130 מיליון יורו פלוס חאמס או בייל (ששוויים מוערך בכ-60 מיליון יורו) - הרי שמדובר בעסקה שעלותה הכוללת היא חצי מיליארד יורו.

עוד באותו נושא

בהמלצת מסי: "ברצלונה תחתים את ניימאר במקום גריזמן"

לכתבה המלאה
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד (שמאל) מול ניימאר שחקן ברצלונה. GettyImages
יחליפו קבוצות? ניימאר מול בייל/GettyImages

ב"לה פריסיאן" הצרפתי מנתחים וטוענים ש"על אף שניימאר שיחק בברצלונה בין 2013 ל-2017, סיכוי נמוך מאוד שהוא יחזור לקטלאוניה". למה? כאמור, אתמול העיתון הצרפתי חשף ש"פריס סן ז'רמן תדרוש על ניימאר 300 מיליון יורו", והבעיה היא שברצלונה תוכל לעשות מהלך עם עלות כספית שכזאת רק אם הוא יכלול החלפת שחקנים - אבל את השחקנים שפריס סן ז'רמן רוצה, ברצלונה לא רוצה לשחרר.

כמו כן, העלות הכספית של המשכורת של ניימאר תכביד גם היא, במצב פיננסי סבוך של המועדון לנוכח רכישת גריזמן. כמו כן, אומנם מסי וסוארס מעוניינים לחבור לחברם לשעבר וליצור שוב את שלישיית MSN, אבל כרגע זה לא מספיק: הנהלת ברצלונה עדיין לא סולחת לניימאר על הדרך שבה עזב, ועל התביעה בין הצדדים.

כזכור, ניימאר לפני עזיבתו "גרר" את ההודעה, עד לתאריך שבו הוא היה אמור לקבל מענק חתימה מברצלונה. בארסה טענה שזה מהלך לא חוקי, אביו של ניימאר התעקש לקבל את המענק השמן, בין הצדדים נוצרה מתיחות פומבית, ניימאר ביקר את ההנהלה וכינה את הנשיא "ליצן", וכעת בארסה דורשת שכדי להחזיר את הברזילאי - היא צריכה לקבל התנצלות פומבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully