וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.6: ריאל מדריד הצטרפה למרוץ אחר דה ליכט, ראול מאמן קבוצת המילואים

בלם אייאקס ביקש עוד כמה ימים להחליט, יובנטוס ופ.ס.ז' מובילות. ראול יאמן את קסטייה, ז'ואאו פליקס עבר בדיקות באתלטיקו, טן האח האריך חוזה באייאקס

וידאו: רויטרס, עריכה: מתן חדד

העברות

* אתלטיקו מדריד הודיעה: הגענו לסיכום על העברתו של מרקוס יורנטה מריאל מדריד, בכפוף לבדיקות רפואיות. הקשר הספרדי בן ה-24 יחתום לחמש שנים. בספרד מעריכים: הקולצ'ונרוס ישלמו כ-40 מיליון יורו לבלאנקוס. לידיעה המלאה

* ראול, כוכבה האגדי של ריאל מדריד, מונה למאמנה של קסטייה, קבוצת המילואים של המועדון. חלוץ העבר שיחק 16 שנים במדי הבלאנקוס, זכה בשלוש אליפויות אירופה ושש אליפויות, ואימן במחלקת הנוער לפני הקידום הנוכחי.

* דריו סרנה פרש מכדורגל בגיל 37. הקרואטי, שרשם 134 הופעות במדי הנבחרת שלו, יקבל תפקיד מקצועי בשחטאר דונייצק, הקבוצה בה שיחק 15 שנה ורשם למעלה מ-500 הופעות בין 2018-2003.

* אייאקס הודיעה שמאמנה המבוקש, אריק טן האח, האריך חוזה במועדון עד 2022.

* פאבלו מפאו הספרדי בן ה-21 הושאל משטוטגרט לג'ירונה, ממנה הגיע מלכתחילה אל השוואבים בקיץ שעבר.

* מגנה האוקראיני של מנצ'סטר סיטי, אולכסנדר זינצ'נקו, האריך את חוזהו וחתם עד 2024.

* חואן מאטה חתם על חוזה במנצ'סטר יונייטד עד יוני 2021. הספרדי, שסיים את החוזה שלו בסוף העונה האחרונה, אמר: "זה כבוד גדול להמשיך לייצג את המועדון הנהדר הזה ואת האוהדים הנפלאים האלה. אני גאה לקרוא לאולד טראפורד בית".

* לייטון ביינס חתם על חוזה לעונה נוספת באברטון. המגן בן ה-34 ייכנס לעונה ה-13 בגודיסון פארק ואמר: "אני גאה מאוד שחתמתי. כשאתה מסתכל על העונה החולפת והתוצאה היפות שהשגנו נגד קבוצות טובות מאוד, זה ממלא אותי בביטחון ואופטימיות לקראת העונה הבאה".

* אוניון ברלין, העולה החדשה לבונדסליגה, שילמה 2 מיליון יורו למיינץ כדי לרכוש את החלוץ הניגרי אנתוני אוג'ה (28) שחתם על חוזה לשלוש שנים.

* טורינו החזירה לשורותיה את הבלם קווין בוניפאצי (23), שחקן הנבחרת הצעירה של איטליה, אחרי ששיחק כמושאל בספאל.

* מונפלייה שילמה לליון 2 מיליון יורו (פלוס אפשרות ל-1.2 מיליון נוספים וגם 30 אחוזים מהעברה עתידית) כדי לרכוש את הקשר ז'ורדן פרי (27) שנמצא במועדון מגיל 15 ושיחק בעונה האחרונה כמושאל בנים. פרי חתם לארבע שנים.

* אמיין הצרפתית מינתה את לוקה אלסנר הסלובני בן ה-36 למאמנה החדש. אלסנר נולד בצרפת (כאשר אביו מרקו שיחק בניס) ובעונה הקודמת אימן את אוניון סן ז'ילואז מהליגה השנייה בבלגיה.

* בנבנטו ניצלה את אופציית הרכישה על רוברטו אינסינייה, אחיו של לורנצו, שחתם על חוזה עד 2021. שחקן הכנף בן ה-25 שהגיע מנאפולי, כבש 10 שערים ובישל עוד 12 בעונה החולפת בליגה האיטלקית השנייה.

* בראון אידייה, חלוצה בן ה-30 של נבחרת ניגריה, חתם לעונה אחת באריס סלוניקי היוונית אחרי ששיחק בטיאנג'ין טדה הסינית והושאל ממנה למלאגה.

* פיינורד החתימה לשנתיים את השוער ניק מארסמן (28) ששימש כשוער משנה באוטרכט ולפני כן ירד ליגה עם טוונטה.

* קרייג בלאמי, חלוץ העבר של ליברפול ונבחרת ויילס, מונה למאמן הקבוצה עד גיל 21 של אנדרלכט.

שמועות

* הקבוצה הבכירות באירופה ממתינות להחלטה של מתייס דה ליכט, שנמצא בחופשה במיאמי וביקש עוד כמה ימים לפני שיכריע לאן מועדות פניו. הקפטן של אייאקס מחזיק בהצעות מפריס סן ז'רמן ויובנטוס שהן המחזרות העיקשות ביותר עד כה, אבל על פי העיתונאי מוחמד בוחאפסי גם ריאל מדריד הצטרפה למרוץ אחר בלם נבחרת הולנד בן ה-19.

* מרטין אודגור בדרך לבאייר לברקוזן וכבר נמצא בגרמניה על מנת להשלים את ההעברה, כך מדווחים בנורבגיה. עדיין לא ברור מה יהיה מתווה העברתו של הקשר, שהושאל בעונה החולפת לוויטסה. בעבר דווח כי ריאל מדריד לא מוכנה למכור אותו ולברקוזן לא מוכנה לשאול אותו. ייתכן כי המתווה שיגובש יהיה כמו זה שהיה בעבר עם דני קרבחאל, אותו רכשה לברקוזן מריאל כשלבלאנקוס הייתה אופציית רכישה.

* "אס" מדווח: קיליאן אמבפה לא יהיה שחקן ריאל מדריד הקיץ, הקבוצה תחכה לקיץ הבא כדי לנסות לפתות אותו מאחר שכרגע היא לא יכולה לעמוד בהעברה גדולה כזאת ולא רוצה להסתבך עם פריס סן ז'רמן. "מארקה" טוען: ריאל מתרכזת בניסיון להביא את פול פוגבה. "פלורנטינו פרס מנסה למלא את כל הבקשות של זידאן", כך נכתב, "פוגבה לא רוצה לבקש לעזוב ולפתוח מלחמה חזיתית עם מנצ'סטר יונייטד ואוהדיה... אבל ייאבק על הזכות לעבוד תחת זידאן. מאמן ריאל רוצה את פוגבה יותר מכל שחקן אחר".

* המנהל המקצועי של יובנטוס פאביו פראטיצ'י הוסיף: "פוגבה התפתח פה ואנחנו אוהבים אותו, אבל הוא שחקן מנצ'סטר יונייטד. יש הרבה מועדונים שרוצים את ראביו, אנחנו במירוץ, אבל לא רק עליו, יש עוד מטרות שאנחנו חושבים עליהן". "דיילי מייל": מנצ'סטר יונייטד מצפה שפוגבה ייצא איתה למסע באוסטרליה ובאסיה בקדם העונה, למרות האפשרות שיעבור לריאל.

* מנגד, "ספורט" טוען ש"ההגעה של סארי יצרה מהפכה ביובנטוס, כשהמאמן רוצה להתחזק בשני כוכבים חדשים. הקבוצה פתחה במשא ומתן עם מינו ראיולה על צירופם של פול פוגבה ומתייס דה ליכט".

* באיטליה ובספרד טוענים: נציגי מילאן בדרך למדריד על מנת לדון בהעברת דני סבאיוס. הבלאנקוס דורשים 50 מיליון יורו על הקשר, שמצא עם ספרד הצעירה ביורו. הוא הגיע למדריד ב-2017 תמורת 16 מיליון יורו.

* ז'ורז'יניו עשוי לעזוב את צ'לסי כבר אחרי עונה אחת לאור המעבר של המאמן והמנטור שלו מאוריציו סארי ליובנטוס.

* חאמס רודריגס נשאל על המעבר האפשרי לאיטליה ואמר: "לנאפולי יש היסטוריה, היה לה את דייגו, אתה חייב לקחת את זה ברצינות", אבל בספרד טוענים: ריאל מדריד דוחה כעת את המעבר שלו לנאפולי כיוון שהיא שוקלת לצרף אותו לעסקת מעבר אפשרית.

* ריאל מדריד מתכננת טרייד סנסציוני על ניימאר? בספרד מדווח שהבלאנקוס שוקלים עסקה גדולה עם פריס סן ז'רמן: חאמס או בייל ו-130 מיליון יורו תמורת הברזילאי, במעבר שעלותו הכוללת היא חצי מיליארד יורו. בצרפת יודעים: הרצון של מסי הפעם לא מספיק, "סיכוי נמוך שיגיע לברצלונה". לידעה המלאה

לא. רויטרס
לא רוצה לפתוח מלחמה. פוגבה/רויטרס

* באיטליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד תאפשר לרומלו לוקאקו לחתום באינטר בתנאי שהבלם מילאן שקריניאר ייכלל בעסקה ויעשה את הדרך ההפוכה.

* בספרד מדווחים שולנסיה במו"מ עם ברצלונה להעברתו של ראפיניה. הקשר יסיים את חוזהו בעונה הבאה ועשוי להימכר למחזיקת הגביע.

* ב"מארקה" טוענים שז'ואאו פליקס ילד הפלא של בנפיקה עבר בדיקות רפואיות באתלטיקו מדריד והמועדון צפוי להודיע היום על החתמתו.

* חואנפראן, שעזב את אתלטיקו מדריד אחרי שמונה שנים, עדיין לא מצא קבוצה, אבל בספרד מדווחים שהוא עשוי לעבור בקרוב דווקא לברזיל. סאו פאולו וקורינתיאנס מעוניינות במגן הימני בן ה-34, שרשם 22 הופעות בלה ליגה בעונה החולפת.

* נאפולי נפגשה עם נציגיו של ז'אן מיקל סרי, שירד עם פולהאם לצ'מפיונשיפ העונה. הלונדונים רכשו אותו ב-25 מיליון ליש"ט בקיץ שעבר, אבל יהיו מוכנים למכור במחצית מהסכום הזה.

* ארסנל מעוניינת בקירן טירני מסלטיק ואונאי אמרי מנסה לשכנע את הנהלת המועדון שהמגן השמאלי יוכל לשדרג את הקבוצה. סלטיק צפויה לדרוש כ-20 מיליון ליש"ט עבור הסקוטי.

* רוברט לבנדובסקי התייחס לאפשרות שלירוי סאנה יצטרף לבאיירן מינכן ואמר: "השחקנים הגרמנים של באיירן ממש מחכים ומקווים שזה ייצא לפועל, אבל אנחנו צריכים לחכות ולראות מה יהיה".

* מה תהיה התחנה הבאה בקריירה של ז'וזה מוריניו? המאמן הפורטוגלי, שפוטר במהלך העונה האחרונה ממנצ'סטר יונייטד אמר: "אני רוצה להתחרות בתחרויות חדשות. אני חושב על גביע העולם ועל היורו. כבר הרבה זמן יש לי את התשוקה הזו. כרגע אני רואה את עצמי יותר כמאמן נבחרת מאשר מאמן קבוצה".

* שאלקה מעוניינת בקשר ליברפול רפאל קמאצ'ו הפורטוגלי בן ה-19 וצפויה לשלם עליו 10 מיליון ליש"ט.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
יחתום בנבחרת כלשהי בקרוב?/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully