וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: פולין הפתיעה את איטליה וקרובה לחצי גמר היסטורי

כריסטיאן בייליק קבע 0:1 והציב את הפולנים בראש בית א', המארחת במקום השני לצד ספרד שהשיגה 1:2 דרמטי על בלגיה

וידאו: רויטרס, עריכה: מתן חדד

בווידאו: מישל פלאטיני מדבר

הסיבוב השני בשלב הבתים באליפות אירופה לנבחרות צעירות שמתקיימת השנה באיטליה וסן מרינו נפתח היום (רביעי) עם ספרד, שהשיגה 1:2 דרמטי על בלגיה ושמרה על סיכוי טוב להעפיל לשלב הבא. המארחת איטליה הפסידה במפתיע 1:0 לפולין, שנותרה מושלמת בראש בית א' ותעלה לחצי הגמר אם לא תפסיד לספרד. אל שלוש מנצחות הבתים תצטרף בחצי הגמר גם הסגנית הכי טובה, כך שאיטליה לא חייבת לעקוף את פולין כדי לעלות.

כריסטיאן בייליק שחקן נבחרת פולין הצעירה. GettyImages
שער נהדר. כריסטיאן בייליק חוגג/GettyImages

איטליה - פולין 1:0

המארחת הפייבוריטית הופתעה בבולוניה על ידי פולין, שנמצאת כפסע מהופעה היסטורית בחצי הגמר. הנבחרת עתירת הכוכבים של לואיג'י די ביאג'ו, שכמה מהם נכללו לאחרונה בסגל הנבחרת הבוגרת, לא שחזרה את היכולת מהניצחון המרשים על ספרד, ובדקה ה-40 נכנעה לחצי יעף של כריסטיאן בייליק, בלמה של צ'רלטון המושאל מארסנל. שער שוויון של ריקרדו אורסוליני נפסל בעזרת ה-VAR בדקה ה-44 והלחץ המאסיבי של איטליה במחצית השנייה לא הבשיל לשוויון. המחליף סנדרו טונאלי החמיץ, פדריקו קייזה תוסכל ולורנצו פלגריני נעצר בקורה. ניקולו זאניולו מרומא נכנס כמחליף וספג צהוב שימנע ממנו לשחק מול בלגיה במחזור הסיום.

עוד באותו נושא

יורו הצעירות: צרפת הפכה וניצחה 1:2 את אנגליה אחרי דרמה אדירה

לכתבה המלאה
עימות בין שחקני נבחרת איטליה הצעירה לשחקני נבחרת פולין הצעירה. GettyImages
הרבה תסכול בצד האיטלקי/GettyImages

ספרד - בלגיה 1:2

שתי המפסידות של המחזור הראשון הגיעו להתמודדות בידיעה שאיבוד נקודות נוסף, אפילו תוצאת תיקו, תרחיק אותן מאוד מחצי הגמר. הספרדים פתחו טוב יותר ובדקה השביעית זה השתלם להם: דני אולמו מדינמו זאגרב קיבל את הכדור על סף הרחבה ובעט אותו לרשת, 0:1 לספרדים. הבלגים לא התרגשו ובדקה ה-24 הבלם סבסטיאן בורנאו ניצל ערבובייה אחרי כדור קרן וכבש מקרוב, 1:1 ברג'יו אמיליה. מאותו הרגע הספרדים השיגו שליטה טוטאלית, אבל לא הצליחו להגיע למצבי הבקעה. הבלגים, שהציגו משחק הגנתי ביותר, נזכרו מאוחר מאוד שתוצאת תיקו לא תשרת אותם והחלו לתקוף בדקות הסיום. לרוע מזלם, הם נתפסו עם המכנסיים למטה ובדקה ה-89 פאבלו פורנאלס המחליף, הרכש הטרי של ווסטהאם מוויאריאל, שלח בעיטה חזקה לרשת הבלגית כדי לסדר לספרדים 1:2 דרמטי וחשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully