וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: צרפת הפכה וניצחה 1:2 את אנגליה אחרי דרמה אדירה

הצרפתים החמיצו שני פנדלים והיו בפיגור עד לדקה ה-89, אבל אז איקונה ועצמי של וואן ביסאקה (95) הפכו אחרי שער של פודן (54)

עריכה: מתן חדד

יורו הצעירות 2019 באיטליה נמשך הערב (שלישי) עם שני משחקי המחזור הראשון בבית ג'. במשחק המרכזי צרפת ניצחה 1:2 דרמטי את אנגליה, אבל עוד לפני כן קיבלנו תצוגה יפה ו-1:4 של רומניה מול קרואטיה.

אנגליה - צרפת 2:1

הצרפתים קיבלו פנדל בדקה ה-25, אבל מוסא דמבלה מליון ניגש לבעוט ונעצר אצל שוערה של שפילד יונייטד בעונה החולפת, דין הנדרסון. בדקה ה-54 פיל פודן ממנצ'סטר סיטי סיים מבצע אישי נהדר שהתחיל במרכז המגרש ברשת הצרפתית כדי להעלות את אנגליה ל-0:1. בדקה ה-62 חמזה צ'ודהורי מלסטר קיבל כרטיס אדום על גלישה מכוערת, והצרפתים קיבלו פנדל נוסף. הפעם חוסם אוואר מליון ניגש לבעוט, אבל גם הוא החטיא ובעט לקורה. מאותו הרגע האנגלים נעלמו לחלוטין, והצרפתים היו טובים בהרבה. בדקה ה-89 הם סוף סוף איזנו: קשרה של ליל ג'ונתן איקונה קבע 1:1. הלחץ נמשך, ובדקה ה-95 ארון וואן ביסאקה, מגנה של קריסטל פאלאס אחד מהשמות הלוהטים של חלון ההעברות, כבש שער עצמי כדי לסדר לצרפתים ניצחון שהגיע להם.

רומניה - קרואטיה 1:4

הרומנים חזרו אל טורניר יורו הצעירות לראשונה מאז 1998 והראו שאולי סוף סוף אחרי הרבה שנים של יובש יש להם עתיד טוב יותר מההווה הדהוי שלהם. רומניה תנסה לשמור על המומנטום גם במשחק הבא שלה מול אנגליה, בעוד קרואטיה תנסה להתאושש נגד צרפת.

הרומנים כבשו את השער הראשון בדקה ה-11 אחרי שפיליפ בנקוביץ' נגע ביד ברחבה. גאורגה פושקאש בעט פנימה מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 רומני. השער השני הגיע בדקה ה-14 אחרי טעות אומללה של השוער הקרואטי יוסיפ פוסאבץ, שיצא רע, פושקאש נגח מעליו אבל ההגנה הקרואטית איכשהו הרחיקה עד לרגליו של יאניס חאג'י - הבן של גאורגה - שבעט מקרוב פנימה את ה-0:2. בדקה ה-18 ניקולה ולאשיץ', אחיה של הקופצת לגובה לשעבר ביאנקה ושחקן צסק"א מוסקבה, צימק עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה וקבע 1:2. הרומנים כבשו את השלישי בדקה ה-66 אחרי טעות גדולה של המגן הקרואטי בורנה סוסה, שמסר היישר לרגליו של טודור בלוצה והוא ניער מעליו שומר ובעט פנימה את ה-1:3. הרומנים השלימו את החגיגה בדקה ה-93 כשכריסטיאן מנאה העביר מסירת רוחב יפה מימין ואדריאן פטרה המשיך מקרוב אל הרשת, 1:4 גדול.

שחקן הנבחרת הצעירה של אנגליה פיל פודן חוגג. GettyImages
המבצע הנהדר שלו לא הספיק לאנגלים. פיל פודן/GettyImages
יאניס חאג'י שחקן נבחרת רומניה. GettyImages
יאניס חאג'י וחבריו עם תצוגת תכלית/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully