וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלו חדשות בשבילי": כריס פול מכחיש עימות עם הארדן, גם יוסטון

ביוסטון מנסים להנמיך את הלהבות אחרי הדיווח על מערכת יחסים עכורה בין שני הכוכבים. הרכז הגיב, דריל מורי: "הוא לא ביקש טרייד"

יוטיוב

התקשורת בארה"ב געשה אמש לאחר שבאתר YAHOO "חשפו" שכריס פול ביקש מיוסטון להעביר אותו בטרייד בעקבות מערכת יחסים עכורה וש"לא ניתנת לתיקון" עם הכוכב הגדול ג'יימס הארדן. אלא שפול עצמו יצא בהכחשה וגם דריל מורי הג'נרל מנג'ר של יוסטון מכחיש את הדברים.

אחרי שיצאו הדיווחים האלו, כריס פול הגיב באינסטגרם וכתב ש"אלו חדשות גם בשבילי". זאק לואו מדווח שהוא דיבר עם דריל מורי, שאמר בצורה מפורשת שכריס פול לא ביקש טרייד מעולם. מוקדם יותר השבוע, מורי הכחיש כל עימות או מחלוקת אפשרית בין שני הכוכבים הגדולים של יוסטון כשאמר: "יש לנו שני שחקנים ברמה הכי גבוהה שהמטרה שלהם היא לזכות באליפות".

שחקני יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן, כריס פול חוגגים. רויטרס
לא נראה שימשיכו ביחד. למרות ההכחשות. פול והארדן/רויטרס

אלא שלמרות ההכחשות של מורי, הרוקטס נמצאים בשיחות ומגעים לטרייד על כריס פול וגם על קלינט קאפלה הסנטר השוויצרי. לפול כידוע יש עוד שלוש שנים בחוזה 160 מיליון הדולר שחתם רק בקיץ הקודם.

החיכוך בין השניים הגיע בתזמון לא טוב עבור הרוקטס, שהודחו בשנתיים האחרונות על ידי גולדן סטייט בפלייאוף, אך בעקבות הפציעות של קליי תומפסון וקווין דוראנט, קיבלו הזדמנות להגיע סוף סוף לגמר ה-NBA בעונה הבאה. במקום זה, שני השחקנים שהיו אמורים להוביל את יוסטון לאליפות, עלולים להיפרד, כשמקומו של הארדן ברוקטס מובטח. השאלה היא מי ישחק לצידו בעונה הבאה.

עוד באותו נושא

פול הגיש בקשה לטרייד, מערכת היחסים בינו לבין הארדן "בלתי ניתנת לתיקון"

לכתבה המלאה
כריס פול. צילום מסך
התגובה המכחישה של פול למטה/צילום מסך

* ובינתיים, ככל שהדראפט מתקרב מתגברים הדיווחים על טריידים אפשריים ב-NBA. ב-the ringer מדווחים שאינדיאנה סימנה את ריקי רוביו רכזה של יוטה. רוביו הוא הפך להיות שחקן חופשי כמו דארן קוליסון וקורי ג'וספ שעשויים לעזוב. בנוסף, על פי הדיווחים אינדיאנה לוטשת עיניה לבחירה מספר 4 ששייכת כרגע לניו אורלינס (קיבלה אותה בטרייד על אנתוני דייויס). עדיין לא ברור אבל מה תציע אינדיאנה בתמורה - שחקנים או בחירות דרפאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully