וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אנדראס יאניוטיס יחמיץ את מחנה האימון הראשון בהולנד

18.6.2019 / 21:30

השוער היווני שסגור במכבי תל אביב לא הצליח להתיר את חוזהו באולימפיאקוס שמסתיים ב-30 ביוני, ולא ישתתף בפתיחת ההכנות לעונה הבאה. ראיקוביץ' ייאלץ לקצר את חופשתו ולנחות במחנה

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- מכבי תל אביב פותחת מחר את אימוניה

- השוער אנדראס יאניוטיס יחמיץ את המחנה הראשון בהולנד

- עומרי אלטמן המליץ לשוער היווני על ישראל

- פרדראג ראיקוביץ' ייאלץ לקצר את החופשה

השוער היווני אנדראס יאניוטיס לא יהיה מחר (רביעי) בפתיחת האימונים של מכבי תל אביב בקרית שלום. אף שהאלופה רצתה שהוא יתחיל איתה את האימונים ויטוס מחרתיים למחנה האימונים הראשון מבין שניים שתקיים הקבוצה בהולנד, היווני לא הצליח להתיר את חוזהו באולימפיאקוס, שיסתיים רק ב-30 ביוני. במכבי תל אביב ציפו שכמו במקרה של אורוש ניקוליץ' שקיבל שחרור מדינמו מינסק לפני הסיום הרשמי של החוזה בדצמבר 2018, גם במקרה יאניוטיס תתיר לו אולימפיאקוס לעזוב כבר עתה כדי להצטרף. אלא שבפיראוס לא הלכו לקראת יאניוטיס מאחר שהוא עצמו לא הסכים להאריך את חוזהו.

כזכור, במועדון הפאר היווני רצו להחתים את יאניוטיס על חוזה חדש ארוך טווח במהלך העונה, אבל הוא סירב וסגר במכבי תל אביב. כתוצאה מכך, הוחלט לנדות אותו מהקבוצה ובחצי העונה שעברה הוא התאמן לבד בשעות נפרדות מאימוני הקבוצה. האווירה העכורה שנוצרה בינו לבין המועדון הובילה בסופו של דבר לכך שהוא לא הצליח לקבל את האישור מהיוונים לחתום על החוזה במכבי תל אביב כבר עתה ולהצטרף מחר לאימונים בקרית שלום.

שוער אולימפיאקוס, אנדראס יאניוטיס. AP
לא הצליח להשיג שחרור מוקדם. אנדראס יאניוטיס/AP

יאניוטיס אמור לנחות בישראל רק בתחילת חודש יולי אחרי שיסיים רשמית את ההתקשרות עם אולימפיאקוס. זה גם יהיה אחרי שמכבי תל אביב תשוב מהמחנה בהולנד ממנו הוא כאמור ייעדר. בכל מקרה, יהיו לו יותר משלושה שבועות כדי ללמוד את קבוצתו החדשה ולהתחבר אליה. במחנה השני, שייערך אף הוא בהולנד בתחילת יולי, הוא יצטרך להדביק את הפער לקראת מוקדמות ליגת האלופות.

העובדה כי יאניוטיס יחמיץ את המחנה מחרתיים, קיצרה לפרדראג ראיקוביץ' את חופשתו. הסרבי ציפה לחופשה יותר ארוכה אחרי שהיה חלק מסגל מנבחרת סרביה במוקדמות היורו, אבל מכבי תל אביב הודיעה לו כי הוא יצטרך להצטרף למחנה בהולנד. גם השוער עומר כץ שהיה בעונה שעברה בבית"ר תל אביב רמלה אמור לצאת למחנה. אגב, באשר ליאניוטיס - היווני פגש בחודשים האחרונים באתונה את עומרי אלטמן שמשחק בפנאתינייקוס והתעניין אצלו באשר למכבי תל אביב. הקשר הישראלי המליץ בחום וסיפר לו על מה שמצפה לו בישראל.

עוד באותו נושא

דיווח: גם ספורטינג חיחון בעקבות ז'איר אמאדור, מכבי תל אביב לא משחררת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully