וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גם ספורטינג חיחון בעקבות ז'איר אמאדור, מכבי תל אביב לא משחררת

18.6.2019 / 18:01

הספרדים הביעו עניין בבלם, אבל גם הם לא מתכוונים לשלם והצהובים מעדיפים להשאירו כרגע. בר כהן, עידו שחר ונדב נידם האריכו חוזים

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

ז'איר אמאדור ממשיך להיות מוזכר כמועמד לחיזוק קבוצות בליגה השנייה בספרד, כשהיום (שלישי) עלו דיווחים לפיהם ספורטינג חיחון בעקבותיו. האקסית ווסקה רצתה להחזירו וסראגוסה כבר הגיעה איתו להבנות וביצעה פנייה למכבי תל אביב, אבל נסוגה ברגע שהבינה כי האלופה הישראלית דורשת תשלום ולא מתכוונת לשחררו ללא תמורה. בחיחון נמצא הבלם ז'אן סילבן באבין, שהוחלף על ידי אמאדור במכבי תל אביב בקיץ שעבר ולאחרונה האריך את חוזהו.

מכבי תל אביב מתקשה למצוא בלם טוב יותר מאמאדור ולכן הבהירה כי כרגע הוא ממשיך בקבוצה ולא יכול לחזור לספרד. בקבוצה מאמינים שהבלם יעזור להם להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות או הליגה האירופית, כך שעזיבה שלו תהיה רלוונטית רק במקרה של הדחה מוקדמת או של מציאת מחליף ראוי.

בהיעדר רכש, הצהובים הודיעו היום על הארכת חוזיהם של בר כהן, עידו שחר ונדב נידם, בוגרי מחלקת הנוער שמשחקים גם בנבחרת הנוער של ישראל. המנכ"ל בן מנספורד אמר לאתר הרשמי: "כולם במועדון מאושרים כי שלושה מהשחקנים הצעירים הטובים בישראל חתמו היום על חוזים חדשים. בעונה שעברה ראינו מה התוצאות שניתן להגיע אליהן עם שילובם של המכביסטים שגדלו אצלנו לקבוצה. כולם במכבי מאמינים כי בר, עידו ונדב ימשיכו בדיוק באותה הדרך. ברצוני להודות לפטריק ולצוות שלו על המשך העבודה הקשה בדרך לפיתוח דור השחקנים הבא ולמיטש על ההשקעה הבלתי פוסקת שלו במחלקת הנוער".

עוד בנושא:

פיראס מוגרבי לא מגיע למכבי תל אביב, העדיף להישאר בבני סכנין
התקדמות משמעותית במו"מ בין שון וייסמן לוולפסברגר האוסטרית

שחקן מכבי תל אביב ז'איר אמאדור. דני מרון
ז'איר אמאדור/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully