וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעדיף את עטר, שכטר ואופואדו: טרם נמצא החלוץ שיצית לאיביץ את הרגש

17.6.2019 / 17:00

מאמן מכבי תל אביב דחה כמה זרים שהוצעו לו, בטענה כי אינם טובים יותר מהחלוצים הנמצאים בסגל. גם לאמאדור אין כרגע אלטרנטיבה, הקבוצה עשויה להתחיל את העונה עם שני שוערים זרים

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' דחה באחרונה כמה חלוצים זרים שהוצעו לו בטענה שהחלוצים העומדים לרשותו טובים יותר. לאיביץ' יש את איתי שכטר שחזר לעצמו בחלק השני של הפלייאוף, צ'יקו אופואדו שהתבקש לעבוד קשה בפגרה מאחר שהיה פצוע בסוף העונה ומיעט לשחק ואת ארון שוינפלד שתמיד נותן מאה אחוז ונחשב לחלוץ הכי טקטי והגנתי של מכבי תל אביב. אל השלושה צריך לצרף את יונתן כהן, אלירן עטר ואולי גם אילון אלמוג שעשוי להישאר בסגל אחרי עונת השאלה בה שיחק בבית"ר תל אביב רמלה והפועל חדרה.

איביץ' לא מצא עד כה חלוץ טוב יותר ממה שיש לו ולכן מכבי תל אביב טרם צירפה שחקן זר לעמדה. לא מן הנמנע כי הדברים עוד ישתנו לקראת המשך הקיץ, כאשר שחקנים יבינו שאין להם הצעות ממערב אירופה ויעדיפו בכל זאת את ישראל. בכל מקרה, עד כה טרם נמצא החלוץ שיצית את הרגש והשכל של המאמן הסרבי ויגרום לו להאמין שהוא טוב יותר ממה שיש כרגע בקרית שלום.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב הציגה את המדים החדשים. מנספורד: "מאמין שבלומפילד יהיה מוכן בזמן"
סראגוסה לוחצת לסגור את עסקת ז'איר אמאדור, מכבי תל אביב כבר מחפשת חלופות
דור אלו הוצע למכבי תל אביב וממתין להצעה מהפועל תל אביב
דור פרץ עשוי להישאר במכבי תל אביב עם חוזה משודרג

אלירן עטר, איתי שכטר מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
אין בינתיים זר טוב יותר. אלירן עטר עם איתי שכטר/יוסי ציפקיס

גם בעמדה האחורית מכבי תל אביב מתקשה למצוא בלם טוב יותר מז'איר אמאדור ולכן הבהירה לו כי כל עוד אין לה אלטרנטיבה איכותית יותר, הוא יישאר ולא יוכל לעבור לסראגוסה. במכבי תל אביב מאמינים שהבלם יעזור להם להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות או הליגה האירופית ורק אם הקבוצה תודח מהמוקדמות ועדיין סראגוסה תהיה בעניין, אז יהיה על מה לדבר. הגישה תשתנה אם מכבי תל אביב תמצא אלטרנטיבה טובה יותר בתקופה הקרובה, ואז יינתן אור ירוק למעבר. בכל מקרה, השחקן כבר עושה את דרכו לארץ ואמור לערוך מבדקים רפואיים בטרם תחל מכבי תל אביב את אימוניה מחרתיים.

בכל הקשור לפרדראג ראיקוביץ', במכבי תל אביב עדיין מאמינים שהוא יימכר ומבחינתם אנדראס יאניוטיס הוא השוער הראשון לעונה הבאה. יחד עם זה, כל עוד ראיקוביץ' במכבי תל אביב יתייחסו אליו כאל שחקן המועדון, מה שאומר שבשלב הזה יהיו למכבי תל אביב שני שוערים זרים.

אייל גולסה ואורוש ניקוליץ' לא יהיו חלק מהסגל למשחקי המוקדמות באירופה, אבל על פי התכנית השיקומית שלהם אמורים להצטרף לחבריהם ולהיות בפעילות מלאה עם פתיחת עונת המשחקים בארץ.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב משלימה עם עזיבת איתן טיבי. דור מיכה: "אבידה גדולה"

לכתבה המלאה
פרדראג ראיקוביץ', מכבי תל אביב. קובי אליהו
עדיין מאמינים שיימכר הקיץ. פרדראג ראיקוביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully