וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב משלימה עם עזיבת איתן טיבי. דור מיכה: "אבידה גדולה"

17.6.2019 / 11:10

האלופה הציגה שלושה סטים של תלבושות, הקשר הודה: "נראה שאיבדנו את איתן טיבי". מנספורד: "מאמין שבלומפילד יהיה מוכן בזמן"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב הציגה הבוקר (שני) את מדיה החדשים לעונת המשחקים 2019/20. אחרי שייצר בעצמו את מדיו בשנים האחרונות, חבר המועדון למותג ההלבשה FILA והכין את המדים לעונה הקרובה בשיתוף החברה. המפגש הבוקר להצגת המדים התקיים בחנות פקטורי 54 בנמל תל אביב.

באירוע ההשקה נכחו אלירן עטר, דור מיכה, עומר אצילי, שחר פיבן, מאור קנדיל ואיתי שכטר יחד עם המנכ"ל בן מנספורד. השחקנים הציגו שלושה סטים של תלבושות, כאשר החולצה המשובצת חוזרת לאופנה לראשונה מאז 2009. תלבושת החוץ תהיה דומה מאוד למדים של בוקה ג'וניורס עם כחול ופס צהוב על החזה ובנוסף תלבושת לבנה עם פסים צהובים.

אלירן עטר מכבי תל אביב. קובי אליהו
אלירן עטר מציג את מדי החוץ/קובי אליהו

בן מנספורד מנכ"ל הקבוצה דיבר באירוע ההשקה ואמר: "אנחנו תמיד מנסים להיות ראשונים ומובילים במה שאנחנו עושים. המדים האלו מאוד אייקוניים ואני נרגש מזה. היתה לנו עונה טובה מאוד אשתקד, אנחנו רוצים לשחזר את זה. המטרה שלנו כמכבי תל אביב היא תמיד לזכות באליפויות".

על ולאדן איביץ': "איביץ' הוא מאמן טוב מאוד. היתה לנו עונה מעולה תחתיו. ברור שהוא ימשוך עניין כמו ששחקנים טובים עושים. אבל כל עוד זה תלוי בנו אנחנו נמשיך איתו כמאמן".

על סוגיית בלומפילד: "ממה שאני מבין האצטדיון יהיה מוכן לפתיחת העונה. אני מאוד מקווה שכך זה יהיה. אני מאמין שב-24 באוגוסט האצטדיון יהיה מוכן".

על פרדרג ראיקוביץ': "המציאות היא שהוא שוער מצוין, היתה לו עונה פנטסטית ונשארה לו עוד שנה אחת בחוזה. אם הוא ימצא את הקבוצה המתאימה לו הוא יעזוב, אם לא אז הוא יישאר". על דור פרץ: "שחקן נהדר שאשמח לראות אותו ממשיך. זה ברור, הוא כדורגלן מצוין".

דור מיכה אמר במהלך הצגת המדים של מכבי תל אביב: "נראה שאיבדנו את איתן טיבי וחבל"

עוד באותו נושא

סראגוסה לוחצת לסגור את עסקת אמאדור, מכבי תל אביב כבר מחפשת חלופות

לכתבה המלאה
עומר אצילי שחר פיבן דור מיכה איתי שכטר מכבי תל אביב. קובי אליהו
בן מנספורד והשחקנים/קובי אליהו
בן מנספורד עם דור מיכה מכבי תל אביב. קובי אליהו
בן מנספורד עם השחקנים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully