וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצ'סקו טוטי עוזב את רומא: "קיבלתי הרבה הבטחות שלא קויימו"

כוכב העבר האגדי עוזב את מועדון חייו אחרי 27 שנים וירה במסע"ת: "אם מביאים ומשחררים שחקנים ולא שואלים אותי, איזה מין מנהל טכני אני?"

עריכה: מתן חדד

פרנצ'סקו טוטי מעולם לא שיחק או עבד במועדון אחר חוץ מרומא. אלא שהיום (שני) כוכב העבר האגדי שפרש לפני שנתיים ממשחק פעיל ומאז עבד מאחורי הקלעים במועדון, כינס מסע"ת דרמטית והודיע: "הגשתי למועדון את התפטרותי. קיוויתי שלא אצטרך לעשות את זה, אבל היום הגורלי הזה הגיע. עבורי זה יום כואב מאוד".

טוטי הסביר את הנסיבות שגרמו לו לקבל את ההחלטה: "בהתחשב בתנאים, הייתי חייב לקבל את ההחלטה הפתאומית הזו, במיוחד לאור העובדה שלא קיבלתי הזדמנות לעבוד בתחום הטכני. אני רוצה להודות לנשיא ג'ובאני מלאג'ו על ההזדמנות שנתן לי. לקח לי כמה חודשים לקבל את ההחלטה הזו, אבל היא נראית לי נכונה. המועדון מהכל הכול. אמרתי כבר שנשיאים, מאמנים ושחקנים חולפים, אבל הסמל תמיד נשאר".

פרנצ'סקו טוטי מודיע שהוא עוזב את רומא. רויטרס
נפרד ותקף. טוטי/רויטרס

טוטי לא חסך בביקורת נגד המועדון שלו כשאמר: "כולם יודעים שהם גרמו לי להפסיק לשחק. הם רצו שאפרוש. היה לי חוזה לשש שנים כדירקטור. קיבלתי הרבה הבטחות שלא קויימו. הם ידעו מה רציתי. המשכתי פה למען רומא, אבל אני לא חושב שזה פייר לשים את עצמי במקום שבו לא רוצים אותי".

הוא המשיך ודיבר על הנסיבות שגרמו לו לעזוב: "מעולם לא דיברתי או דרשתי כסף. ביקשתי להיות מנהל טכני בגלל אני חושב שאני יכול לעזור למצוא שחקנים טובים. מעולם לא ביקשתי לנהל את הכל. ביקשתי לקחת את ההחלטות שכולם לקחו, אבל אם הם ממנים מאמן חדש, מביאים שחקנים ומוכרים שחקנים ולא שואלים אותם, אז איזה מן מנהל טכני אני?"

טוטי עוזב את המועדון שבו הוא משחק מאז 1992. הוא רשם בסך הכל 619 הופעות במדי הג'אלורוסי וכבש 250 שערים. הוא זכה עם המועדון באליפות אחת ושני גביעים ורשם גם 58 הופעות במדי נבחרת איטליה, עמה הוא זכה במונדיאל ב-2006.

עוד באותו נושא

ממש לא אותה הגברת: מינוי מאוריציו סארי הוא צעד נוסף בהרס מורשת יובנטוס

לכתבה המלאה
פרנצ'סקו טוטי מודיע שהוא עוזב את רומא. רויטרס
הודעה מפתיעה. טוטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully