וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד ממנודי הפועל באר שבע: "לא נוותר, נדרוש פיצוי על התרת החוזה"

16.6.2019 / 6:35

צדק, בן בסט, עזרא ואלו מתוסכלים: "יהיה קשה לגרום לנו לוותר על החוזה אם זה כרוך בוויתור על כסף". רשיר פרקינס ייבחן בנוער

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הגרלת לוח משחקי ליגת העל לעונה הבאה

הפועל באר שבע הודיעה לארבעת השחקנים המנודים שלה שהם לא חייבים להתייצב לאימונים החל מהבוקר (ראשון). הארבעה, שיר צדק, עדן בן בסט, חן עזרא ודור אלו דווקא מתכוונים להגיע למתקן של הקבוצה בבית האדום ולהתחיל באימונים, אבל אם הם ירגישו שלא מדובר באימונים רציניים ומקצועיים הם ישקלו לקבל את הצעת המועדון. "איך בדיוק אמור להתקיים אימון לארבעה כדורגלנים בטרום העונה?", שאל אחד מהארבעה. "הרי בתקופה הזו צריך לעבוד על בניית הכושר הגופני מחדש וממה שאנחנו מבינים מצמידים לנו את המאמן שרון אביטן, אבל לא יעבוד איתנו מאמן כושר".

אף שבבאר שבע לא אומרים זאת, לארבעת השחקנים די ברור שאם הם יביאו קבוצה שתשלם להם את מרבית שכרם, הפועל באר שבע תדע איך לפצות אותם ולהשלים להם את השכר."שחקנים כאן לא יוותרו וידרשו פיצוי על התרת החוזה", הבהיר אחד השחקנים."יהיה קשה מאוד לגרום לנו לוותר על החוזה שלנו בבאר שבע אם זה כרוך בויתור על כסף".

הערב תפתח רשמית הקבוצה את עונת 2019/20. כמה שעות אחרי שיעזבו ארבעת המנודים, יגיעו לבית האדום כל שחקני הסגל ובהם שחקני הרכש החדשים חוסה אנחל קאריו וג'ימי מרין. השבוע צפויות התפתחויות בגזרת השוער הליטאי ארנסטס שטקוס אותו רוצים במועדון, אבל קודם לכן יצטרכו לשחרר זר ולהתיר את חוזהו של אריאל הרוש.

רשיר פרקינס, קשר בן 18 מקוסטה ריקה, נחת ביחד עם מרין והוא ייבחן בקבוצת הנוער. פרקינס הוא שחקנה של קבוצת לימון מקוסטה ריקה ולמרות גילו הצעיר, הוא שותף העונה ב-21 משחקים של הקבוצה הבוגרת.

עוד בנושא:

הפועל חיפה: גבריאל תמאש סיכם לעונה נוספת
"ג'ורדי קרויף גרם לי להתאהב במשחק מחדש": גל אלברמן בפודקאסט הפודיום
בית"ר ירושלים לא מוותרת על ניקיטה רוקאביציה
מכבי חיפה: אליסון דוס סנטוס קיבל הודעת שחרור ולא יתייצב לאימונים

שחקן הפועל באר שבע עדן בן בסט. קובי אליהו
איך אמורים להתאמן ככה לעונה? בן בסט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully