וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייזר: "גאה בכל השחקנים", לונג: "להיות פה זה מדהים"

14.6.2019 / 8:49

מכבי ראשון לציון סיימה את העונה עם הפסד בגמר הפיינל פור למכבי תל אביב. צ'וברביץ' מועמד, מונרו במגעים לעונה נוספת

ONE

מכבי ראשון לציון סיימה את העונה אמש (חמישי) עם הפסד בגמר הפיינל פור 89:75 למכבי תל אביב ועם תואר סגנית אלופת ישראל. זה היה הגמר השלישי העונה של הכתומים, אחרי שזכו העונה בגביע ווינר והפסידו בגמר גביע המדינה, והופעה שלישית בסך הכל במשחק הגמר על האליפות, בה הם זכו רק פעם אחת.

הכתומים היו קרובים במשך קצת יותר ממחצית למכבי תל אביב, אך ברבע האחרון ראו את היריבה בורחת וגומרת את המשחק. אחרי סדרת פלייאוף מרשימה ותצוגה בחצי הגמר, לא מעט משחקני המפתח של גיא גודס לא הצליחו לשחזר את יכולתם כשהיחידים שכן נתנו תצוגה היו דריל מונרו עם 22 נקודות ואלכס המילטון עם 18 נקודות.

בסיום ההתמודדות הודו כ-2,500 האוהדים הכתומים ביציע לשחקנים, ומאות מהם אף הגיעו אחרי המשחק לבית מכבי בעיר לשם הגיע אוטובוס הקבוצה כדי להודות להם פעם נוספת ואף רקדו ושרו איתם לתוך הלילה.

עוד בנושא:

שמעון מזרחי בכה: "זה התפרץ". קיין: "ספרופולוס שינה את העונה שלנו"
המאמן: "ארצה לשמור על הסגל". זוסמן: "בעונה הבאה אשחק במכבי או ב-NBA"
גיא גודס יודע: זו הייתה עונה אדירה ומרגשת למכבי ראשון לציון

שחקן מכבי ראשון לציון דריל מונרו. קובי אליהו
ימשיך בכתום? מונרו/קובי אליהו

"קשה לסכם עכשיו, אנחנו קצת עם רגשות טריים", אמר הקפטן עוז בלייזר, "מאוכזבים מאוד, מגיע את הקרדיט של מכבי, נלחמנו והשארנו הכל על הפרקט. העומק שלהם והאיכות שלהם גברה עלינו בסופו של דבר. מאכזב, אבל אני גאה בכל השחקנים פה, זכרונות מעונה שאקח לכל החיים. הצלחנו לשמח עיר שלמה, לחזור למעמד הזה אחרי שאנשים לא ספרו אותנו לאורך כל העונה. זה חלק מהספורט, לפחות אנחנו יודעים שנתנו הכל ועשינו הכל כדי להצליח".

"הרגשנו שם במחצית, והתחלנו את החצי השני טוב", הוסיף הקפטן, "העומק שלהם השפיע, הם קבוצת יורוליג, קבוצה מצוינת. ניסינו, באמת שניסינו, אני גאה בכל אחד מהשחקנים, עשינו עונה מדהימה ולא פשוטה. כל אחד נתן מעצמו 200 אחוז, מאכזב. היינו שם רוב המשחק ובסוף מכבי השתלטו. גיא אמר לנו שהוא גאה בנו, היינו בשלושה גמרים השנה, הרבה זמן לא הייתה קבוצה שעשתה דבר כזה. מקווה שהעונה הזאת תדחוף את המועדון קדימה, מגיע למועדון ולקהל הנפלא הזה שהגיע לדחוף אותנו".

קמרון לונג, שידע עונה מורכבת מאוד, וסיים את הגמר עם 12 נקודות, אמר: "מכבי עשו כמה מהלכי מפתח, בעיקר ב-6 הדקות האחרונות, קלעו כמה שלשות שפגעו בנו, שהוציאו מאיתנו את האוויר. לשחק נגד קבוצה כזאת שמסוגלת לעשות דברים כאלה, זה קשה. נלחמנו, אבל הם רצו את זה יותר. אין דרך שאפשר לסכם את העונה הזאת. אפילו להיות פה, זה מדהים. זכינו בגביע ווינר, היינו בגמר גביע המדינה, ועם כל השליליות שעברה עלינו העונה, זה מראה שהקבוצה הזאת הייתה מיוחדת, נתנו הכל, נשארנו ביחד כל הזמן מחוץ למגרש והתרכזנו במגרש ובחדר ההלבשה, זה מה שהביא אותנו לאן שהגענו".

בראשון לציון יחלו כבר בימים הקרובים במהלכים לקראת העונה הבאה. דריל מונרו כבר קיבל הצעה לחוזה לעונה נוספת, ובמועדון מקווים כי יחתום לעונה נוספת. גם קמרון לונג ואלכס המילטון עשויים לקבל הצעה להמשיך. אדם אריאל, נמרוד טישמן ונועם דוברת מחזיקים בחוזים וימשיכו, כשלגבי עוז בלייזר לראשון לציון יש אופציה לעונה נוספת והיא נוטה לממש אותה. איגור קולשוב ישוב מהשאלה אך ספק אם ימשיך. איתי שגב יעזוב את המועדון אחרי עונה אחת שהסתיימה באכזבה, ומי שמועמד להחליפו הוא אלכס צ'וברביץ' מהפועל ירושלים.

ראשון לציון נרשמה להשתתפות ביורוקאפ, והנושא אמור לעלות לדיון במהלך ישיבת דירקטוריון מנהלת הליגה בשבוע הבא, כשבהפועל ירושלים זועמים על רצון מנהלת הליגה לאפשר תמיכה מלאה לקבוצה בטענה שהם לא היו אמורים לקבל כספים על השתתפות במפעל זה.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully