וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי מוחמד למקורביו: "מאמין שהכל יסתדר". פגישה חיובית בין חוגג ללה פמיליה

13.6.2019 / 8:40

הקשר מעביר מסרים אופטימיים על אף הסערה סביבו, ובמקביל בבית"ר מנסים להקדים את הגעתו לישראל. הבעלים נפגש עם האוהדים והבהיר: לא שמח לתבוע אף אחד, אבל כל מי שיגרום נזק ישלם על כך

עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- על רקע סערת עלי מוחמד: פגישה חיובית בין חוגג לנציגי לה פמיליה

- מוחמד למקורביו: "רוצה שקט כרגע, מאמין שבסוף הכל יסתדר"

- בבית"ר מנסים להקדים את הגעתו ארצה כדי לסיים את הפרשה

- רוני לוי יבחן שחקנים ממחלקת הנוער ומליגות נמוכות עד תחילת האימונים

seperator

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג נפגש אתמול (רביעי) עם נציגי ארגון האוהדים "לה פמיליה" כדי לעשות סדר בפרשיית החתמת עלי מוחמד. בין היתר הבהיר הבעלים בפגישה כי הוא לא שמח לתבוע אף אחד, אך ברמת המדיניות שלו כל אוהד שיגרום נזק יצטרך לשלם על כך. בזה, לטענתו, הוא לא מתכוון להתפשר.

האוהדים מצידם הבהירו כי הם מעריכים מאוד את חוגג ואת פועלו למען המועדון, הצהירו שאין להם בעיה אישית עם עלי מוחמד, אבל הדגישו את הבעיה עם שמו ואמרו פעם נוספת שיחפשו דרך יצירתית כדי לעודד אותו. בסך הכל הפגישה הוגדרה כחיובית על ידי שני הצדדים.

לאחר שחוגג הבהיר את דבריו הצדדים גם הגיעו להבנות: אוהד שייתפס על נזק שבגינו הוענשה הקבוצה בבית הדין, ישלם את גובה הקנס שיוטל על המועדון. במקרים של איומים או הסתה ברשת, השמות יועברו ללה פמיליה שינסו לפתור את העניין פנימית. אם אותו אוהד לא מוכר ללה פמיליה, הוא יוזהר ולאחר מכן ייתבע. בנוסף כל פוסט או הודעה גזענית, הודעת איום על חוגג או בני משפחתו - כל אלה ייענו בתביעה גם כן.

עוד בנושא

הפעם יש לכם מה להפסיד: על התנהלות משה חוגג בעניין עלי מוחמד
"הרעש לא עושה לו טוב": עלי מוחמד מנסה להתנתק מההמולה סביבו
הרכש הבא בדרך? צומצמו הפערים בין בית"ר לבאר שבע על אוחנה

עוד באותו נושא

הפעם יש לכם מה להפסיד: על התנהלות משה חוגג בעניין עלי מוחמד

לכתבה המלאה
משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
לא מתכוון להתפשר. משה חוגג/יוסי ציפקיס

מוחמד אמור לנחות בישראל רק ב-26 ביוני, זמן קצר לפני פתיחת האימונים, ואז גם אמור לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית. בבית"ר, לעומת זאת, רוצים להקדים את הגעתו ארצה כדי לסיים את הסאגה מהר ככל האפשר. מוחמד שמר על נתק מסובביו גם אתמול, אך בהודעות ששלח לאחד מהם כתב: "אני רוצה שקט כרגע, מאמין שבסוף הכל יסתדר". אגב, ראשי בית"ר שוחחו עם השחקן, חיזקו אותו ואמרו לו שהם כבר מצפים לראותו בישראל.

ביום ראשון אמור רוני לוי להתחיל לבחון שחקני נוער וצעירים מליגות נמוכות שיגיעו להתרשמות. עד תחילת האימונים אמור המאמן יחד עם יוסי בניון להשלים את הצוות המקצועי, כולל מאמן שוערים, מאמן כושר ופיזיולוג. בבית"ר עדיין לא החליטו באיזה תפקידים יגיעו שני הזרים האחרונים, אך מתמקדים כעת באיתור מגן שמאלי ובלם. במועדון רוצים מאוד את אוראל דגני, אך לא ישלמו להפועל תל אביב את הסעיף שחרור שלו בסך 400 אלף דולר.

שחקן מכבי נתניה, עלי מוחמד. דני מרון
אופטימי, למרות הסערה. עלי מוחמד/דני מרון

גל אלברמן בפודקאסט "הפודיום": על הפרישה והספר החדש שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully