וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון לא מפחדת, טישמן: "נבוא אגרסיביים, המשחק פתוח"

13.6.2019 / 6:42

הכתומים חולמים על אליפות והגארד שפורח לאחרונה אמר: "נצטרך לתת את הלב. למדנו מגמר הגביע". על הפריחה שלו: "זה מה שיפה בספורט"

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

בווידאו: המאמנים והקפטנים של הקבוצות מדברים לקראת הגמר

מכבי ראשון לציון תנסה לזכות בתואר אליפות שני בתולדותיה כשתפגוש הערב (חמישי, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) את מכבי תל אביב בגמר הפיינל פור ביד אליהו. הכתומים ערכו אתמול את האימון המסכם בבית מכבי, והיום יעברו תדרוך נוסף עם דגשים מיוחדים שגיא גודס רוצה להנחיל בצורת המשחק.

הקבוצה מעיר היין תשחק הערב בגמר השלישי שלה העונה אחרי שכבר זכתה בגביע ווינר והפסידה בגמר גביע המדינה להפועל ירושלים. את מכבי תל אביב היא פוגשת בפעם השישית העונה - כשבשני הניצחונות בגביע ווינר ובגביע המדינה היא עוצרת את הצהובים על 77 נקודות בדיוק, אותו מספר נקודות שמכבי קלעה בזמן החוקי במשחק שנגרר לשתי הארכות בסיבוב השני בבית מכבי, וגם הפעם ינסו במועדון לגרור את המשחק לקצב איטי יותר.

"אנחנו מקשיבים הרבה לגיא, הוא היה במכבי ומכיר אותם, עשינו עבודה טקטית טובה נגדם תחתיו גם במשחקים שהפסדנו", אמר נמרוד טישמן, הגיבור המפתיע של הכתומים בתקופה האחרונה על ההכנות לגמר וההשוואה למה שקרה לקבוצתו בגביע, "אנחנו מקווים שזה זה יספיק, מבחינת כישרון הם עולים עלינו, נצטרך לעשות עבודה טקטית טובה ולתת את כל הלב שלנו ואני מקווה שזה יספיק. אנחנו קבוצה שונה מגמר הגביע. למדנו מזה, היינו שמחים מדי אחרי חצי גמר הגביע, היום אנחנו יודעים שיש לנו הזדמנות גדולה, יודעים שיש לנו הזדמנות גדולה, להצמד לתוכנית המשחק, אני מקווה שנעשה את זה".

עוד בנושא:

נמרוד טישמן בראיון: "בתחילת העונה היו הרגעים הכי קשים בחיים שלי"

נמרוד טישמן, מכבי ראשון לציון חוגג. יוסי ציפקיס
טישמן וחבריו יצליחו לחולל הפתעה?/יוסי ציפקיס

הגארד התייחס לשינוי הגדול שקרה בקריירה שלו: "מרגיש שיש לי חלק חשוב בקבוצה, בעונה שעברה הייתי בגמר הלאומית והיום אני בגמר של ליגת העל. זה מדהים וזה מה שיפה בספורט. דברים יכולים להשתנות כל הזמן, אני מרגיש ביטחון, אני יודע שגיא וכולם סומכים עליי פה לקבל החלטות חשובות, אבל זה לא רק אני, אנחנו קבוצה אחת, משפחה אחת ורק ביחד נצליח לעשות את זה. אין לי חשש, אני יודע שמכבי יבואו אגרסיביים מאוד, אני מוכן לזה. אני מקווה להתמודד עם זה כמו שצריך, גם אנחנו נבוא אגרסיביים ומכינים דברים. המשחק הזה פתוח, אנחנו מאוד מאמינים".

על האנרגיות ומה שקבוצתו תביא ביד אליהו אמר טישמן: "יש פה אופי מיוחד, חבר'ה שעברו דברים, יש לנו שני מנהיגים בקבוצה - קמרון לונג ודרל מונרו שסוחבים אותנו. זה כיף שהם איתנו, יש להם אופי מיוחד, יכול להיות שזה מדבק. לא יודע אם נהיה עם שבעה שחקנים, יש לנו את אלכס המילטון ואיתי שגב שהיו הכי משמעותיים במהלך העונה ובמשחק האחרון הם שיחקו פחות. אני בטוח שהם יתרמו ואין לי חשש, אני מאמין בחבר'ה שלנו, מי שלא ישחק הוא יתן הכל".

לבסוף סיפר הגארד בן ה-28 על ההשוואה המפתיעה בזמן האחרון לכוכב פנאתינייקוס ניק קלאתיס, אותו החליף טישמן באוניברסיטת פלודירה בתחילת הקריירה שלו, "אני מקווה שההשוואה לקלאתיס זה בגלל המשחק ולא בגלל הקרחת. זה השחקן שאני הכי מסתכל עליו ואוהב לראות בכל העולם. זה כיף לשמוע את זה".

בראשון לציון מקווים שכ-3,000 כתומים ידחפו בהם במשחק הגמר והסעות מיוחדות יצאו למשחק מבית מכבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully