וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 12.6: פרלאן מנדי חתם בריאל מדריד, דניאל ג'יימס חתם במנצ'סטר יונייטד

הבלאנקוס הצליחו לסגור את העברת מגן ליון. שחקן הכנף הוולשי חתם לחמש שנים. ברצלונה בעקבות נערים בני 17, רובן עשוי לעבור לאיטליה, פפ דחה הצעה גדולה מיובנטוס

יוטיוב

העברות

* ריאל מדריד הודיעה: הקיץ העמוס נמשך, והפעם מי שחתם הוא פרלאן מנדי, המגן השמאלי של ליון. הצרפתים יקבלו 48 מיליון יורו עבורו. לידיעה המלאה

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה באופן רשמי על החתמת דניאל ג'יימס לחמש שנים. שחקן הכנף הוולשי נרכש מסוונסי תמורת 18 מיליון ליש"ט. "זה אחד הימים המאושרים בחיי", אמר.

* אלכסנדר איסק, שכונה יורשו של זלאטן איברהימוביץ', חתם לחמש שנים בריאל סוסיאדד. בורוסיה דורטמונד קיבלה 10 מיליון יורו עבורו.

* שמואל שיימן שעזב את בית"ר ירושלים חתם בוונלו ההולנדית לעונה אחת.

* אחרי שפאולו פונסקה עזב לטובת רומא, שחטאר דונייצק של מנור סולומון מינתה למאמנה החדש פורטוגלי נוסף: לואיס קסטרו בן ה-57, אשר אימן בעונה שעברה את ויטוריה גימארייש. קסטרו חתם על חוזה לשנתיים.

* קני סייף חוזר לאנדרכלט. הקשר הושאל לסינסינטי עד יולי, אך הקבוצה האמריקאית הודיעה שהיא רוצה לסיים את ההשאלה מוקדם יותר בעקבות פציעה של סייף. השחקן יחזור לשורות הבלגים, שיצטרכו לקבל החלטה לגביו.

* גבריאל מרקאדו שסיים את חוזהו בסביליה, חתם לעונה באל ריאן הקטארית. הארגנטינאי בן ה-32 רשם 25 הופעות במדי נבחרת ארצו.

* אמיין רכשה מטולוז את הקשר האחורי אלכסיס בלין, ששיחק במדיה כמושאל בעונה החולפת. בלין בן ה-22 חתם באמיין לשלוש שנים.

* אנדרה הורטה בן ה-22 חזר לפורטוגל וחתם בספורטינג בראגה. הקשר נמכר מבנפיקה ללוס אנג'לס FC לפני שנה תמורת 5.7 מיליון יורו, אבל לא הותיר חותם בקבוצה מה-MLS ונמכר לבראגה תמורת 2.5 מיליון יורו בלבד.

שמועות

"ביורוספורט צרפת" נטען שפפ גווארדיולה דחה הצעה של 20 מיליון יורו לעונה מיובנטוס.

* על פי "ספורט", ברצלונה התלהבה מאוד מחלוצה הברזילאי של פלומיננזה ז'ואאו פדרו בן ה-17, שכבר חתם בשנה שעברה בווטפורד לחמש עונות.

* שחקן צעיר נוסף שנמצא על הכוונת של הקטלאנים הוא לוסיאן אגומה, קשר בן 17 מסושו, המבוקש גם באינטר. הקשר הצרפתי הצעיר, חבר בנבחרת הנערים של צרפת, כבר הושווה לפול פוגבה.

* על פי דיווחים באיטליה, לאציו מביעה עניין באריאן רובן, שסיים את חוזהו בבאיירן מינכן.

* רומא דורשת 15 מיליון יורו על רובין אולסן, המבוקש בווטפורד.

* בצרפת טוענים שפריס סן ז'רמן תנסה להאריך את חוזהו של אדינסון קבאני.

* ב"בילד" מדווחים שיאניק קראסקו עשוי להגיע לבאיירן מינכן אם המגעים עם לירוי סאנה לא יבשילו. גם יוליאן דראקסלר הוא אופציה.

* ג'אנלואיג'י בופון יחליף את קסיאס? ב"טוטו ספורט" מדווחים שהשוער האגדי עשוי לחתום בפורטו אחרי שלא סיכם על חוזה חדש בפריס סן ז'רמן.

* באיטליה מדווחים שאם מתייס דה ליכט יחתום בפריס סן ז'רמן, אלופת צרפת עשויה לשחרר את מרקיניוס הבלם הברזילאי שנמצא על הכוונת של יובנטוס.

* ג'אנלוקה די מארציו מדווח שמילאן מעוניינת בדיאן לוברן, בלמה הקרואטי הבינלאומי של ליברפול.

* נאפולי מתכננת להציע 50 מיליון יורו לפ.ס.וו עבור החלוץ המקסיקני המצוין הירבינג לוסאנו. בשחקן מעוניינות גם ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד, אבל האיטלקים מקווים להקדים אותן ולהחתיםא ת השחקן בן ה-23 לחמש שנים.

* גוברים הדיווחים על כך שמנצ'סטר יונייטד תנסה לרכוש מאתלטיקו מדריד את יאן אובלק. השוער הסלובני חולם לשחק במדי השדים האדומים ולפי חלק מהדיווחים, כבר ביקש מראשי אתלטיקו לאפשר לו לעזוב.

יאן אובלק שוער אתלטיקו מדריד. רויטרס
רוצה לאנגליה. אובלק/רויטרס

* עוד במנצ'סטר יונייטד: אחרי הדיווחים על הרצון של פפ גווארדיולה לצרף את הארי מגווייר למנצ'סטר סיטי, מסתבר שגם היריבה העירונית נמצאת חזק במאבק על שירותיו של בלם נבחרת אנגליה ולסטר סיטי. איזה דרבי נהדר.

* העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו מדווח: פריס סן ז'רמן הקדימה את ברצלונה במאבק על רכישתו של מתייס דה ליכט. לפי הדיווח מינו ראיולה סוכנו נמצא בפריס ומנהל מו"מ מתקדם עם ראשי המועדון.

* ארסנל ואברטון מנהלות מאבק על שירותיו של בלם חטאפה, ג'נה דקונאם. הטוגולזי בן ה-27 אמור לעלות כ-30 מיליון ליש"ט.

* ברצלונה היא לא הקבוצה היחידה שמתעניינת בשוער בטיס ונבחרת ספרד, פאו לופס. באיטליה טוענים שרומא מתכננת להגיש הצעה על השוער בן ה-24 ולמכור את רובין אולסן שלא הבריק העונה בין הקורות.

* "פנאטיק" הטורקי מספר שפנרבחצ'ה החלה במגעים לצירופו של חלוץ ריאל מדריד, מריאנו דיאס. הספרדי בן ה-25 שותף ב-13 משחקי ליגה בלבד אחרי שנרכש ב-21 מיליון יורו מליון בקיץ 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully