וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני דייויס בסגל נבחרת ארה"ב לאליפות העולם, הטרייד עליו הולך ומתקרב?

הארדן ולילארד הם שני השמות הבולטים הנוספים בסגל 20 השחקנים שזימן פופוביץ'. דיווח: הפליקנס מעדיפים טרייד לפני הדראפט

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הפלייאוף המופלא של קוואי לאונרד

איגוד הכדורסל האמריקאי הודיע היום (שני) על 20 השחקנים שנבחרו לסגל נבחרת ארצות הברית לאליפות העולם שתתקיים בקיץ הקרוב, והפעם מדובר בנבחרת מעט פחות נוצצה מבדרך כלל. השמות הבולטים הם אלה של אנתוני דייויס וג'יימס הארדן, בעוד שמות בכירים אחרים כגון לברון ג'יימס, סטפן קרי, קוואי לאונרד, קארל אנתוני טאונס, קיירי אירווינג, קווין דוראנט, פול ג'ורג' ואחרים נותרו בחוץ.

הסגל המלא: הריסון בארנס, בראדלי ביל, אנתוני דייויס, אנדרה דראמונד, אריק גורדון, ג'יימס הארדן, טוביאס האריס, דמיאן לילארד, קווין לאב, קייל לאורי, סי ג'יי מקולום, כריס מידלטון, מיילס טרנר וקמבה ווקר. אליהם צורפו גם קייל קוזמה, ברוק לופז, פול מילסאפ, דונובן מיטשל, ג'ייסון טייטום ופי ג'יי טאקר, שינסו לפלס את דרכם אל הסגל הסופי.

אליפות העולם שתיערך הפעם בסין תצא לדרך ב-31 באוגוסט ותגיע לסיומה ב-15 בספטמבר. ארצות הברית הוגרלה לבית ה', בצוותא עם טורקיה, צ'כיה ויפן.

"אני נרגש מאוד להתחיל את מחנה האימונים ולעבוד עם כל השחקנים הללו", אמר גרג פופוביץ', שיפגוש לראשונה את שחקניו החדשים במחנה האימונים שיתקיים בלאס וגאס בתחילת אוגוסט. "יש לנו שילוב מצוין של שחקנים ותיקים עם צעירים, וצמצום הסגל ל-12 שחקנים יהיה קשה בצוצרה בלתי רגילה".

שחקן ניו אורלינס פליקנס אנתוני דייויס. GettyImages
בנבחרת ארצות הברית, בניגוד לניו אורלינס, הוא בטוח ישחק. דייויס/GettyImages

ואם בדייויס עסקינן, הרי שאדריאן ווז'נראוסקי מדווח הערב ב-ESPN כי דייויד גריפין, מקבל ההחלטות החדש בניו אורלינס, החל להעביר לקבוצות הליגה את התמורה הפוטנציאלית שירצה בעסקה על הכוכב הגדול. גריפין, שקיווה להצליח לשכנע את AD להישאר בפליקנס לאור בחירתו הצפויה של זאיון וויליאמסון בדראפט, מתחיל ככל הנראה להבין שלא נותרה לו ברירה, ומעדיף לבצע את עסקת הענק לפני דראפט 2019, שייערך עוד שבוע וחצי, כדי שיוכל לבחון את המועמדים שעשויים להגיע לקבוצתו.

על פי ווז'נראוסקי, הקליפרס, הלייקרס, ניו יורק וברוקלין כבר פנו, אולם עד עתה לא קיבל גריפין הצעה שעונה על כל רצונותיו. ניו אורלינס תחפש חבילה שתכלול, במצב אידיאלי, אולסטאר, שחקן צעיר עם פוטנציאל להגיע לאולסטאר ושתי בחירות סיבוב ראשון. לא מן הנמנע שהפליקנס יכניסו לתמונה קבוצה שלישית כדי למקסם את הרווח, כשעל פי דיווחים, הניקס והלייקרס, שמחזיקות בבחירות 3 ו-4 בדראפט, מסתמנות כשתי המועמדות המובילות במירוץ.

עוד באותו נושא

גולדן סטייט: פציעת דוראנט גורמת ל"זעם ובלבול", השחקנים תוהים - האם זה סוף השושלת?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully