וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו 2020: צרפת ניצחה באנדורה 0:4, איטליה - בוסניה 1:2

אלופת העולם התאוששה מההפסד הכואב לטורקיה במחזור הקודם, האזורי חזרו מפיגור בטורינו. גרמניה הביסה את אסטוניה 0:8, בלגיה גברה על סקוטלנד 0:3

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ההסתבכות של ניימאר

המחזור הרביעי בבתים ג', ה', ח', ט' ו-י' במוקדמות יורו 2020 התקיים היום (שלישי) עם כל נבחרות הבתים פרט לאלו ששיחקו בשלבי ההכרעה של ליגת האומות. במוקד, הגדולות חגגו ובגדול. גרמניה עם שמינייה לרשת של אסטוניה, צרפת עם רביעייה באנדורה ובלגיה ש'הסתפקה' בשלישייה לרשת של סקוטלנד. איטליה נמנעה מאיבוד נקודות ביתי וניצחה 1:2 את בוסניה אחרי מותחן.

שחקני נבחרת גרמניה חוגגים. רויטרס
טיול קליל. שחקני נגד גרמניה חוגגים/רויטרס

בית ג'

גרמניה - אסטוניה 0:8

הנבחרת של יואכים לב, עדיין עם מרכוס זורג על הקווים בשל הליך רפואי שלב עבר, השלימה ניצחון שלישי ושמרה על מאזן מושלם של 9 מ-9. המארחת לא ריחמה והתנפלה מהדקה הראשונה. מרקו רויס העלה את הגרמנים ל-0:1 בדקה העשירית, סרג' גנאברי הכפיל בדקה ה-17 וגם לאון גורצקה השתתף בחגיגה וקבע 0:3 כבר בדקה ה-20. רחמים? לא שמדובר בנבחרת גרמניה. אילקאי גונדואן הוסיף את הרביעי עם פנדל מוצלח בדקה ה-25, ומרקו רויס קבע 0:5 עם כדור חופשי מושלם והשלים צמד אישי (37). גם גנאברי השלים צמד בדקה ה-62 כדי להעלות ל-0:6. ההתעללות נמשכה ובדקה ה-79 טימו ורנר המחליף הוסיף את השביעי. לירוי סאנה העלה ל-0:8 משפיל ביותר בדקה ה-88, וזאת גם הייתה תוצאת המשחק. אסטוניה החלשה אחרונה עם יחס שערים של 12:1 ואפס נקודות.

בלארוס - צפון אירלנד 1:0
לצפון אירלנד: פאדי מקנייר (86)

שחקן נבחרת סלובקיה, סטניסלב לובוטקה. רויטרס
לובוטקה כובש את הראשון של סלובקיה/רויטרס

בית ה'

אזרבייג'אן - סלובקיה 5:1

ניצחון חשוב לסלובקיה בבית שהופך לסופר צמוד ושבו ארבע נבחרות נאבקות ראש בראש על שני כרטיסים. סטניסלב לובוטקה (8), יוראי קוצקה (27), מארק האמשיק (30 ו-57) ודויד האנצקו (85) כבשו בבאקו מול הנבחרת האומללה של ניקולה יורצ'ביץ'. רמיל סיידאייב רק צימק בדקה ה-28.

הונגריה - ויילס 0:1
להונגריה: מאטה פטקאיי (81)

שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה כובש. רויטרס
אלופת העולם התאוששה. אמבפה מקפיץ מעל לשוער/רויטרס

בית ח'

אנדורה - צרפת 4:0

אחרי ההפסד 2:0 לטורקיה בשבת, צרפת התאוששה עם רביעייה קלילה באנדורה. אלופת העולם עלתה ליתרון מוקדם משער של קיליאן אמבפה בדקה ה-11, שער שהיה שערו ה-100 בקריירה. וויסאם בן ידר מסביליה הכפיל בדקה ה-30, ופלוריאן תובאן הרשית את השלישי עם מספרת נאה על סף השריקה להפסקה. הבלם קורט זומה כבש שער בכורה בנבחרת (60) וקבע את תוצאת הסיום. בזכות ההפסד של טורקיה באיסלנד, צרפת חזרה לספגה עם 9 נקודות - אותו מספר נקודות של טורקיה ואיסלנד, אבל הפרש שערים טוב יותר.

איסלנד - טורקיה 1:2

דווקא אחרי הניצחון הענק על צרפת ביום שבת ועם מאזן מושלם, נראה שהטורקים שוב נתקלו בקריפטונייט שלהם - נבחרת איסלנד. רגנאר סיגורדסון נגח מקרוב והעלה את איסלנד ל-0:1 בדקה ה-21. בדקה ה-32 הבלם השלים צמד כשנגח שוב, הפעם אחרי קרן וזה כבר היה 0:2. דורוקאן טוקוז צימק ל-2:1 בדקה ה-40, אבל יותר מזה הטורקים לא הצליחו לעשות. ניצחון שמכניס חזק את איסלנד לתמונת העלייה, כשהיא שלישית עם 9 נקודות. אותו מספר נקודות כמו של צרפת הראשונה וטורקיה השנייה.

אלבניה - מולדובה 0:2
לאלבניה: סוקול ציקלאשי (65), אלבר רמדאני (93)

שחקן נבחרת בלגיה רומלו לוקאקו חוגג. רויטרס
ניצחון מוצדק לבלגיה. רומלו לוקאקו/רויטרס

בית ט'

בלגיה - סקוטלנד 0:3

השדים האדומים לא התקשו בדרך לניצחון נוסף שמשאיר אותם בפסגה עם מאזן מושלם של 12 נקודות מ-12 אפשריות. אחרי שליטה טוטאלית במחצית הראשונה, אדן הזאר מצא בדקה ה-45 את רומלו לוקאקו שכבש מקרוב והעלה את בלגיה ל-0:1 שהגיע לה. חלוץ מנצ'סטר יונייטד הכפיל מקרוב בדקה ה-57 כדי להעלות את השדים האדומים ל-0:2. קווין דה בראונה חגג את ההופעה ה-70 שלו בנבחרת עם השלישי בתוספת הזמן כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

רוסיה - קפריסין 0:1

הרוסים דרסו 0:9 את סן מרינו במחזור האחרון ויקוו לשמור על המקום השני עם ניצחון ביתי על הקבוצה של רן בן שמעון. המארחים הפעילו לחץ כבד מהדקה הראשונה וזה השתלם להם בדקה ה-38 עם שער של אלכסיי יונוב, שהיה גם השער היחיד במשחק. רוסיה נשארה שנייה, קפריסין של בן שמעון חמישית ועם הפסד שלישי ברציפות.

קזחסטן - סן מרינו 0:4
לקזחסטן: איסלמבק קואט (45), מקסים פדין (62), גפורז'אן סויומבייב (65), באוירז'אן איסלמקהאן (79)

שחקן נבחרת איטליה מרקו וראטי חוגג. רויטרס
מהפך בטורינו. מרקו וראטי חוגג/רויטרס

בית י'

איטליה - בוסניה 1:2

זה לא היה קל, אבל האזורי שמרו על מאזן מושלם (12 מ-12) בטורינו אחרי מהפך. הבוסנים הגיעו במומנטום רע ואחרי הפסד לפינלנד במחזור הקודם, אבל את המשחק הזה הם פתחו מצוין ובדקה ה-33 אדין דז'קו העלה אותם ליתרון מפתיע. כנראה שרוברטו מאנצ'יני שטף את שחקניו טוב בהפסקה, כי למחצית השנייה הם עלו אחרת לחלוטין. לורנצו אינסינייה איזן ל-1:1 עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה בדקה ה-49. דווקא כשהיה נדמה שהנבחרות הולכות להתחלק בנקודות, מרקו וראטי קיבל מאינסינייה, קבע מהפך עם בעיטה חדה לרשת בדקה ה-87 והעלה את איטליה ל-1:2 ששמר עבורה על מאזן מושלם.

יוון - ארמניה 3:2
ליוון: זקה (54), קונסטנטינוס פורטוניס (87). לארמניה: אלכסנדר קרפטיאן (8), גבורג גזריאן (33), טיגאן ברסגיאן (74)

ליכטנשטיין - פינלנד 2:0
לפינלנד: טימו פוקי (37), בנג'מין קלמאן (58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully