וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי בארטי ניצחה את מרקטה וונדרושובה וזכתה ברולאן גארוס

הטניסאית בת ה-23 השלימה מסע מופלא עם זכייה ראשונה בטורניר גרנד סלאם. גברה על הצ'כית הצעירה 1:6, 3:6 והפכה לאוסטרלית הראשונה שזוכה בפריס מאז מרגרט קורט ב-1973: "אלו היו שבועיים מטורפים"

אשלי בארטי עם גביע רולאן גארוס. רויטרס
החלום התגשם. בארטי/רויטרס

אשלי בארטי זכתה היום (שבת) ברולאן גארוס אחרי ניצחון משכנע 1:6, 3:6 על מרקטה וונדרושובה בגמר. האוסטרלית בת ה-23, 8 בעולם, השלימה מסע מופלא בן שבועיים שבסיומו הניפה את התואר בפריס. היא האוסטרלית הראשונה שזוכה ברולאן גארוס מאז מרגרט קורט ב-1973 והראשונה שזוכה בגרנד סלאם מאז סם סטוסור בארה"ב ב-2011. וונדרושובה בת ה-19 (38 בעולם) הדהימה בעצם ההעפלה לגמר, אבל לא הייתה יכולה לטניס מצוין של יריבתה בקרב על התואר.

"זה בלתי ייאמן", אמרה בארטי הנרגשת בסיום, "שיחקתי מושלם היום. אני גאה בעצמי ובצוות שלי... אלו היו שבועיים מטורפים. אני רוצה להודות לצוות שלי שנשאר איתי. בשלוש השנים האחרונות עברנו מסע ביחד, בואו נחגוג הלילה".

וונדרושובה שלא הפסידה מערכה עד הגמר, סיכמה: "אני מברכת את אשלי, העברת אותי שיעור היום, אז אני מניחה שאני צריכה להודות לך. את שחקנית מדהימה ואדם מקסים, והזכייה מגיעה לך. למרות שלא ניצחתי היום, מאוד נהניתי פה בשבועיים הללו".

טניסאית צ'כית מרקטה וונדרושובה. רויטרס
הסתפקה בסגנות. וונדרושובה/רויטרס

מערכה 1

בארטי פתחה טוב יותר, וונדרושובה נכנסה ללחץ מוקדם והאוסטרלית השיגה שבירה מוקדמת מאוד בדרך ל-0:2. בארטי פשוט להטה בפתיחה, שמרה על ההגשה שלה ושברה פעם נוספת בדרך ל-0:4 אחרי פחות מרבע שעה. וונדרושובה הבינה שאם זה יימשך כך זה יהיה מביך, אז היא נכנסה לעניינים והצליחה לשבור במשחקון הבא כדי להוריד ל-4:1. הצ'כית לחצה על בארטי במשחקון הבא, אבל האוסטרלית עמדה בלחץ וקבעה 1:5 עם שבירה נוספת. בארטי ניצחה במשחקון הבא וקבעה 1:6 אחרי פחות מחצי שעה.

עוד באותו נושא

רולאן גארוס: דומיניק תים ניצח את נובאק דג'וקוביץ' ועלה לגמר

לכתבה המלאה

מערכה 2

בארטי המשיכה לשלוט בקצב גם בפתיחת המערכה השנייה, שברה את וונדרושובה כבר במשחקון ההגשה הראשון של הצ'כית וטיפסה ל-0:1. וונדרושובה ניסתה להשיב מלחמה והצליחה. היא שמרה על שני משחקוני ההגשה הבאים שלה וצימקה ל-3:2. הצ'כית הצליחה לגרור את האוסטרלית למשחקונים ארוכים, אבל לא לשבור אותה ובארטי שהייתה יותר אגרסיבית ומדויקת, השלימה את העבודה עם 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully