וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "אין עלינו לחץ", דרוקר: "השחקנים שלי מאוד רעבים"

7.6.2019 / 14:35

אנשי מכבי תל אביב, הפועל אילת, הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון דיברו לקראת הפיינל פור. קטש: "מונרו שינה את ראשון לציון". וולדן שחקן העונה

שחקן מכבי ראשון לציון דריל מונרו, שחקן הפועל אילת רפי מנקו, שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן, שחקן הפועל ירושלים ג'יימס פלדין. דני מרון
רפי מנקו, יובל זוסמן, דריל מונרו וג'יימס פלדין עם צלחת האליפות/דני מרון

מנהלת ליגת העל בכדורסל ערכה היום (שישי) בהרצליה את אירוע מצטייני עונת 2018/19 ועוד לפני כן התקיימה מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת הפיינל פור שיחל ביום שני הקרוב. כזכור, בחצי הגמר הראשון בפיינל פור (19:00) ישחקו מכבי תל אביב והפועל אילת, ובחצי הגמר השני (21:20) יפגשו מכבי ראשון לציון והפועל ירושלים. נכון לאתמול, למעלה מ-9,000 אוהדים הבטיחו את מקומם במשחקי חצי הגמר.

בתואר השחקן המצטיין של העונה זכה קורי וולדן. את הבחירות עשו הגולשים באתר המנהלת ועיתונאי הכדורסל. מאמן העונה יוצג במהלך הפיינל פור.

רשימת הזוכים המלאה:

השחקן המצטיין של העונה: קורי וולדן
הישראלי של העונה: תומר גינת
שחקן ההגנה: טיישון תומאס
התגלית: עמית גרשון
השחקן השישי: סולימאן בריימו
השחקן המשתפר: נתנאל ארצי
חמישיית העונה: קורי וולדן, ג'יימס פלדין, ג'ון דיברתולומאו, תומר גינת, אלייז'ה בריאנט
החמישייה השנייה של העונה: טאריק בלאק, גיא פניני, טל דן, סולימאן בריימו, קמרון לונג

נבחרת העונה ליגת העל בכדורסל. דני מרון
חמישיית העונה בליגת העל/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס, דיבר לקראת הפיינל פור ואמר: "אני לא מאמין שאפשר להפתיע, שיחקנו כל כך הרבה פעמים מול אילת. אנחנו מכירים אחת את השנייה טוב מאוד, מה שחשוב זה להיות מוכן ברגע הנכון. זאת הייתה עונה ארוכה. חשוב שהשחקנים שלנו יבינו שעבדנו כל השנה כדי להגיע לנקודה הזאת - הפיינל פור. אני מצפה שכולם ירימו את הרמה שלהם ויהיו מרוכזים. אין עלינו לחץ, צריך להתמקד בעבודה ולא בתוצאה".

יובל זוסמן החמיא לכוכב אילת, אבי בן שימול: "אני חושב שאבי בן שימול הוא שחקן מעולה, הוא סיים את הליגה בתור מלך האסיסטים, אנחנו צריכים למנוע את זה כמה שאפשר ולהפעיל עליו כמה שיותר לחץ. אילת לא בנויה על שחקן אחד, הם מגוונים מאוד, קשוחים, נצטרך לעשות את העבודה לא רק עליו. ננסה להוציא אותו מהמשחק שלו".

עוד באותו נושא

הצוות המקצועי לוחץ, גוברות הערכות כי קיין ימשיך במכבי תל אביב

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם יובל זוסמן, מאמן הפועל אילת שרון דרוקר עם רפי מנקו. דני מרון
יאניס ספרופולוס, יובל זוסמן, רפי מנקו ושרון דרוקר במסיבת העיתונאים/דני מרון

בצד השני, דיבר מאמן אילת שרון דרוקר שאמר: "אין מקום להפתעות, אבל יכולים להיות דברים מסוימים שישפיעו על המשחק. זה בבית של מכבי ונצטרך להיות מוכנים. אסור לאבד ריכוז וצריך לנסות להיצמד אליהם. הגענו לשיא של קבוצה כמו שלנו, אבל צריך לעשות אפילו יותר. השחקנים שלי מאוד רעבים". רפי מנקו הוסיף: "מה שהשגנו עד עכשיו זו אמירה מאוד גדולה, במיוחד שאנחנו משחקים עם שלושה זרים בחלק גדול מהעונה. החוזקה שלנו זה לא כמות זרים ולא מתאזרחים או ישראלים, החוזקה שלנו זה הביחד שלנו. אנחנו נצטרך להביא את מי שאנחנו, להצמד לתוכנית משחק ולהיות מרוכזים. זה המפתח".

ויש עוד חצי גמר, בו הפועל ירושלים תפגוש את מכבי ראשון לציון. מאמן הקבוצה מהבירה, עודד קטש, אמר: "דריל מונרו שינה את ראשון לציון לגמרי, זאת קבוצה שונה מזאת שפגשנו בגמר גביע המדינה. זה בהחלט מאתגר. הקהל שלנו מדהים. הוא לא מלחיץ, אלא רק דוחף אותנו, גם ברגעים פחות טובים. זה מרגש ואנחנו מצפים לזה". ג'יימס פלדין הוסיף: "הדרך לפיינל פור הייתה לא קלה. הדאבל נמצא בקצה המחשבה שלנו, אבל נצטרך קודם לנצח את ראשון לציון".

מאמן מכבי ראשון לציון, גיא גודס: "ירושלים קבוצה מאוד מוכשרת עם הרבה שחקנים מוכשרים. זה שונה לגמרי מהסדרה נגד חולון, זה משחק של להיות או לחדול. אנחנו בתקופה טובה". דריל מונרו הוסיף: "זה לא משנה שמשחקים ביד אליהו, זה עדיין כדורסל. צריך להאט את ירושלים ולבצע את תכנית המשחק שלנו בתקווה לנצח".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש עם ג'יימס פלדין, מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס עם דריל מונרו. דני מרון
אנשי הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן, שחקן הפועל ירושלים ג'יימס פלדין, שחקן הפועל אילת רפי מנקו, שחקן מכבי ראשון לציון דריל מונרו. דני מרון
רפי מנקו, יובל זוסמן, דריל מונרו וג'יימס פלדין עם צלחת האליפות/דני מרון
מאמן הפועל ירושלים עודד קטש, מאמן הפועל אילת שרון דרוקר, מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס, מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
המאמנים עם צלחת האליפות/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן עם שחקן הפועל אילת רפי מנקו. דני מרון
יובל זוסמן עם רפי מנקו/דני מרון
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם יובל זוסמן. דני מרון
מוכנים לפיינל פור. יאניס ספרופולוס ויובל זוסמן/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully