וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצוות המקצועי לוחץ, גוברות הערכות כי קיין ימשיך במכבי תל אביב

6.6.2019 / 11:50

הגארד (30, 1.96) שכבר היה בדרך החוצה מהמועדון, עשוי להישאר לעונה שלישית בעקבות רצונו של יאניס ספרופולוס לראות אותו גם בעונה הבאה במדים הצהובים. דיווח: מכבי תל אביב מעוניינת בטימותי לואוו-קברו

one

מכבי תל אביב עסוקה בימים אלה בהכנות לקראת חצי גמר הפיינל פור ביום שני הקרוב נגד הפועל אילת (19:00, ספורט 5), ובמקביל ממשיך הצוות המקצועי בראשות יאניס ספרופולוס לעסוק גם בבניית הסגל לקראת העונה הבאה.

בקבוצה גוברות הערכות כי דיאנדרה קיין ימשיך בסופו של דבר לעונה נוספת, בעקבות רצונו של ספרופולוס לראות את השחקן ממשיך בקבוצה. חוזהו של קיין נגמר בסיום העונה, ובשלב הזה נראה כי הצהובים יוכלו לסגור די מהר את הארכת חוזהו. ספרופולוס עצמו הבהיר בשבוע שעבר כי ניתן לו המנדט לבנות את הסגל, וקיין נחשב לאחד השחקנים האהובים עליו.

שחקן מכבי תל אביב, דיאנדרה קיין. דני מרון
צפוי להמשיך בצהוב. דיאנדרה קיין/דני מרון

קיין (30, 1.96) רשם העונה ביורוליג 8 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים בממוצע כשהוא משותף ב-25 משחקים בעקבות פציעה ובעיה אישית. בעונה לפני כן רשם 7.4 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים בממוצע. הוא נחשב לשחקן ההגנה הטוב ביותר של הצהובים, והסגנון שלו קונה לו דקות משחק רבות.

אם קיין אכן יאריך את חוזהו בקבוצה, הוא יחבור לסקוטי ווילבקין, ג'ון דיברתולומאו, יובל זוסמן ודני אבדיה שחתומים לעונה הבאה, נייט וולטרס שסיכם את תנאיו, אנג'לו קלויארו שהצהובים יממשו את האופציה עליו וככל הנראה גם לג'ייק כהן וטאריק בלאק שצפויים לסכם סופית את תנאיהם לעונה הבאה בקרוב.

בתוך כך, בסרביה מדווחים היום שמכבי תל אביב מעוניינת בטימותי לואוו-קברו, הפורוורד שהשתייך בעונה שעברה לסגל של אוקלהומה סיטי והועבר בטרייד בפברואר לשיקגו בולס מה-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully