וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.6: בספרד מחכים להודעה על העברתו של אדן הזאר

כלי התקשורת במדינה משוכנעים שהשלמת העברתו של קשר צ'לסי לריאל מדריד היא רק עניין של כמה שעות. פליקס יעבור לסיטי?

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ההסתבכות של ניימאר

העברות

* פריס סן ז'רמן הודיעה שג'אנלואיג'י בופון עוזב את הקבוצה אחרי עונה אחת בעיר האורות. עדיין לא ברור אם ימשיך לשחק כדורגל ואיפה. "ג'נטלמן על המגרש ומחוצה לו וחבר לקבוצה יוצא מן הכלל. אנחנו מאחלים לך כל טוב בעתיד", נכתב בחשבון הטוויטר של אלופת צרפת.

* העולה החדשה לפרמיירליג, אסטון וילה, הודיעה על החתמתו של הקשר ההתקפי הספרדי חוטה (27) לשנתיים. הוא השחקן הראשון מאז 1983 שעובר באופן ישיר מהיריבה העירונית בירמינגהאם סיטי לאסטון וילה.

* חוזר לספרד: חלוצה של ווסטהאם, לוקאס פרס (30) שרק בקיץ 2016 נרכש על ידי ארסנל תמורת 20 מיליון יורו, חוזר לספרד וחתם באלאבס לשלוש שנים תמורת 2.5 מיליון יורו.

* בלם נבחרת פרגוואי, עומאר אלדרטה (22) עזב את הורקאן הארגנטינאית וחתם בבאזל עד 2023.

* באיירן מינכן אישרה רשמית שחאמס רודריגס עוזב את המועדון אחרי שנתיים, אחרי שהחליטה שלא לממש את האפשרות לרכוש אותו ב-42 מיליון יורו. הוא חוזר לריאל מדריד כשההשאלה תסתיים ב-30 ביוני. רודריגס: "אני אסיר תודה למועדון ולאוהדים, שתמיד תמכו בי. אלו היו שנתיים בלתי נשכחות במינכן, אנצור את הרגעים שלי כאן ואני מאחל לבאיירן הצלחה להמשך". "בילד" הגרמני כבר דיווח ש"רונאלדו רוצה את חברו הקרוב חאמס לצדו ביובנטוס".

שמועות

* בתקשורת הספרדית משוכנעים שריאל מדריד תודיע על הצטרפותו של אדן הזאר "כבר בשעות הקרובות, לכל המאוחר מחר". בתכנית הספורט "חוגונס" הוסיפו שסכום ההעברה המשוער מצ'לסי יעמוד על כ-100 מיליון יורו.

* פדריקו קייזה, חלוצה של פיורנטינה ובנו של כוכב העבר אנריקו קייזה, סיכם את תנאיו ביובנטוס ויחתום בשורותיה לחמש שנים.

* פול פוגבה יחזור ליובנטוס? ב"גארדיאן" מדווחים שהקבוצה פתחה במו"מ עם מנצ'סטר יונייטד לגבי עסקה אפשרית על הקשר הצרפתי. ב"דיילי מייל" מנגד מדווח שהקבוצה מתכננת לדחות את כל ההצעות שתקבל הקיץ על פול פוגבה, כשבמועדון "לא מאמינים שליובנטוס יש בכלל את הכסף כדי לרכוש אותו".

* כריסטיאן אריקסן רוצה לעזוב את טוטנהאם. הכוכב הדני הגדול התייחס היום לעתידו ואמר בצורה שלא משתמעת לשתי פנים: "אני מרגיש שאני בשלב בקריירה שלי שבו אני צריך לנסות משהו חדש. יש לי כבוד לכל מה שקרה בטוטנהאם, אבל אני רוצה לנסות משהו חדש. ריאל מדריד? היא צריכה להרים טלפון". לידיעה המלאה.

* ז'ואאו פליקס, אחד השחקנים המבוקשים ביותר בשוק, בדרך למנצ'סטר סיטי. על פי התקשורת הפורטוגלית, האלופה האנגלית כבר הגישה לבנפיקה הצעה של 120 מיליון יורו, כמו גם את פרטי החוזה של ילד הפלא, שאמור לחתום לארבע או חמש שנים ולהרוויח כ-4.5 מיליון יורו לעונה.

* התקשורת האנגלית מדווחת שאולה גונאר סולשיאר סימן את קשר לסטר סיטי, ג'יימס מדיסון, כמטרת רכש מרכזית. מדיסון (22) נרכש בקיץ שעבר על ידי לסטר תמורת 22 מיליון יורו מנוריץ' סיטי, וחווה עונת בכורה מוצלחת ומרשימה במהלכה גם זומן לנבחרת אנגליה.

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן במקצה הדירוג של פורמולה 1 במונאקו. רויטרס
השמועות נמשכות. אמבפה/רויטרס

* דיווח בטלוויזיה הספרדית: "קיליאן אמבפה רוצה לעזוב את פריס סן ז'רמן וכבר החל לנקוט בצעדים. אביו של החלוץ, ווילפריד אמבפה, ערך בציריך פגישה עם אדם שהוגדר כ'דמות חשובה מאוד בעולם הכדורגל'. אמבפה לא מרגיש בנוח בפ.ס.ז', ויש לו בעיות עם שתי דמויות מפתח: המאמן תומאס טוכל וחברו לקבוצה ניימאר... אמבפה כועס שטוכל לא מאפשר לו לבעוט פנדלים ומונע ממנו לזכות בנעל הזהב, שיביא לו בונוס של 1.5 מיליון יורו, ואילו היה נותן לו היה עובר את ליאו מסי ככובש המצטיין של אירופה. בנוגע לניימאר, היחסים עמו לא טובים, וחדר ההלבשה מחולק לשניים: הברזילאים נגד הצרפתים, שמונהגים על ידי הכוכבים".

* דייגו מראדונה טוען, וברצינות רבה: "אם מנצ'סטר יוניטד מחפשת מאמן, אני האיש בשבילה. אני יודע שהקבוצה מוכרת המון חולצות ברחבי העולם, אבל הם צריכים להתחיל לזכות בתארים. אני יכול לעשות את זה בשבילם".

* לאור העזיבה הצפויה של אדן הזאר: צ'לסי הצליחה להגיע לסיכום עם קאלום האדסון אודוי, שיחתום על חוזה לחמש שנים של 100 אלף ליש"ט לשבוע. אגב, באנגליה טוענים שצ'לסי ה"עקשנית" עדיין "מערימה קשיים" על ריאל מדריד בעסקת הזאר, ודורשת עליו 100 מיליון ליש"ט (כ-115 מיליון יורו).

* "מונדו דפורטיבו": ברצלונה מביעה עניין בדייגו פלאסיוס, המגן השמאלי של הנבחרת הצעירה של אקוודור, שמושאל לווילם II.

* אייאקס מתכוננת ל"מכירה הפומבית האחרונה" על מתייס דה ליכט, הבלם ההולנדי בן ה-19, ושוקלת הצעות מחמישה מועדונים שונים: ברצלונה, יובנטוס, ליברפול, מנצ'סטר יונייטד ופריס סן ז'רמן.

* בצרפת טוענים: בניגוד לדיווחים, לבלם נאפולי קאלידו קוליבאלי אין כרגע סעיף שחרור על סך 150 מיליון יורו, והסכום הזה ייכנס לתוקפו רק בשנה הבאה. לכן כעת כדי להחתים את הסנגאלי בן ה-27 נאפוי מחכה להצעות, וטרם קיבלה אף אחת. ובניגוד לדיווחים, קוליבאלי לא סיכם בפריס סן ז'רמן, אלא מעדיף מעבר לאנגליה או לספרד. בנוסף, על פי Get French Football, קוליבאלי עשה להם "לייק" על הדיווח הזה, מה שלכאורה מוכיח את מהימנותו.

שחקן פיורנטינה פדריקו קייזה חוגג. GettyImages
הולך בעקבות אביו. פדריקו קייזה/GettyImages

* איסקו טען לפני כחודש וחצי שהוא מעוניין להישאר בריאל מדריד, אולם על פי "מארקה", הבלאנקוס יהיו מוכנים להקשיב להצעות עבורו, כדי לממן את שאר העסקאות הגדולות שצפויות במהלך הקיץ.

* נלסון סמדו רוצה לעזוב את ברצלונה, אולם הקטלאנים לא מוכנים לנהל משא ומתן עם אף קבוצה כרגע. אתלטיקו מדריד הביעה התעניינות, אבל ברצלונה מתעקשת להשאיר את המגן שלא הצליח לתקוע יתד בהרכב הפותח בשנתיים האחרונות.

* נכנסה למירוץ: באיטליה טוענים שגם יובנטוס מעוניינת בקירן טריפייר בן ה-28 מטוטנהאם, שהיה כבר על סף סגירה בנאפולי. הסיבה להתעניינת של הגברת הזקנה נובעת מהאפשרות שז'ואאו קאנסלו יעבור למנצ'סטר סיטי.

* ה"דיילי סטאר" טוען שברנלי הציעה לפיורנטינה 15 מיליון יורו עבור שוערה הפולני, ברתומיי דראגובסקי (21), אשר הושאל בעונה החולפת לאמפולי והיה לאחד ממצטייניה עם מספר תצוגות מרשימות.

שחקן לסטר סיטי ג'יימס מדיסון. GettyImages
עוד שחקן של לסטר מבוקש על ידי הגדולות. ג'יימס מדיסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully