וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ך בכה: "גאה בהופעה שלי, למרות כל הספקולציות". הפרשנים קוטלים

שוער ארסנל, שאמור להתמנות למנהל הספורטיבי של צ'לסי, פרש בדמעות: "אני יכול להסתכל אחורה ללא חרטות". אמרי: "הגיע לנו יותר". שחקני העבר של ארסנל מיואשים: "המועדון הלך לאיבוד"

פטר צ'ך שוער ארסנל. רויטרס
קריירה מפוארת הגיע לסופה. פטר צ'ך/רויטרס

הקסם של אונאי אמרי בליגה האירופית לא עזר לארסנל, שהובסה הערב (רביעי) 4:1 בגמר בבאקו על ידי צ'לסי. היה זה הפסד חמישי רצוף של התותחנים בגמר אירופי, וראשון של אמרי אחרי שלוש זכיות רצופות עם סביליה במפעל המשני של אופ"א. ההפסד הזה גם קבע כי ארסנל שוב לא תהיה חלק מליגת האלופות בעונה הבאה ותסתפק בליגה האירופית, לאחר שסיימה חמישית בפרמיירליג ולא הצליחה לנצל את ההזדמנות להגיע כזוכת המפעל המשני.

מי שנפרד מהמועדון בצורה עצובה הוא פטר צ'ך. השוער הצ'כי בכה בסיום משחק הפרישה שלו, בו ספג רביעייה מקבוצתו לשעבר וזו שאליה הוא עשוי להצטרף בקרוב כמנהל הספורטיבי. צ'ך בן ה-37 גם ספג ביקורות קשות ברשתות החברתיות ובסיום אמר בדמעות: "אני גאה בעצמי וגאה בצורה בה שיחקתי היום כי היה עליי הרבה לחץ והיו הרבה ספוקלציות סביב המשחק האחרון בקריירה שלי. הייתי חייב לספק תצוגה טובה ואני חייב לומר שעשיתי כל מה שיכולתי ואני יכול להסתכל אחורה בלי חרטות, חוץ מהעובדה שעבדנו קשה במשך כל השנה בלי לזכות בכלום. זה לא מגיע לשחקנים האלה כי הם השקיעו המון עבודה במהלך השנה. קל לומר שסיימנו בידיים ריקות, אבל אני יכול להבטיח לכולם שהעבודה שעשינו במהלך העונה תגרום לכך שהקבוצה תהיה הרבה יותר חזקה בעונה הבאה".

על עתידו והעבודה שככל הנראה יתמנה למנהל הספורטיבי של צ'לסי אמר השוער הצ'כי: "כל הזמן אמרתי שרק רציתי להניף את הגביע ואז לחשוב על זה. עד 30 ביוני אני שחקן ארסנל".

מאמן ארסנל אונאי אמרי אמר: "ברכות לצ'לסי. במחצית הראשונה אני חושב ששיחקנו בסדר גמור לנוכח האתגר. השער הראשון שינה הכול וניסינו להישאר במשחק ולהשיג שער. היה לנו קשה מאוד אחרי השער השני. הדברים עבדו טוב יותר לצ'לסי במחצית השנייה וכשרצינו לעשות משהו לא כבשנו. זו התוצאה. אולי הגיע לנו יותר במשחק, אבל לא השגנו את זה".

מרטין קיאון, בלם ארסנל בעבר ופרשן BT היום, אמר: "אתה מסתכל על מה שאונאי אמרי ירש וזה הרבה בעיות. אני לא חושב שהוא יעזוב את המועדון עכשיו, אבל זה כואב לא להיות בליגת האלופות שנה שלישית ברציפות. זה לא טוב מספיק וזו תהיה טעות מבחינתי לבקר את מסוט אוזיל, אבל לארסנל היה אותו בקישור ולצ'לסי היה את אדן הזאר. המועדון שלנו נמצא במקום אחר לגמרי, הוא רחוק מאוד מהטופ ונראה שזה יישאר כך בשנים הקרובות. המועדון הלך לאיבוד".

עוד באותו נושא

בדרך לריאל מדריד, אדן הזאר נפרד מצ'לסי: "זמן לאתגר חדש"

לכתבה המלאה
מסוט אוזיל שחקן ארסנל. רויטרס
בראש מורכן. מסוט אוזיל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully