וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.5: ברצלונה מכינה חלופות לגריזמן, ריאל מדריד הצטרפה למירוץ אחר דה ליכט

סטואני ורודריגו מועמדים לקטלאנים, הבלאנקוס מתכוננים לעזיבת ראמוס, נאפולי ויובנטוס מעוניינים בחאמס רודריגס, ומה עם ניימאר?

יוטיוב

בווידאו: אטאלנטה חוגגת עלייה לליגת האלופות

העברות

* אייבר הודיעה על חידוש חוזהו של המאמן חוסה לואיס מנדיליבאר בעונה נוספת, שתהיה השישית שלו במועדון והחמישית ברציפות.

* כריסטוף פליסייה, מאמנה של אמיין הצרפתית בארבע השנים האחרונות, עזב את תפקידו למרות שהשאיר את הקבוצה בליגה הבכירה והוא צפוי לעבור לאמן את לוריין מליגת המשנה.

* ווסטהאם אישרה: אנדי קארול, סמיר נאסרי ואדריאן עוזבים את המועדון לאחר שחוזיהם תמו.

שמועות

* על רקע חשש מעזיבתו של סרחיו ראמוס, טוענים ב"מונדו דפורטיבו" שריאל מדריד הצטרפה למירוץ אחר מתייס דה ליכט.

* במספר כלי תקשורת בספרד דווח כי ברצלונה נתקלה בקשיים במשא ומתן עם אנטואן גריזמן. על כן, הקטלאנים מתכננים חלופות: ב"מארקה" נטען כי שני מועמדים אלטרנטיביים לחוד הם רודריגו, שכבש שמונה שערי ליגה בוולנסיה העונה, וכריסטיאן סטואני הוותיק, שכבש 19 שערים במדי ג'ירונה העונה.

* על פי "מארקה", ריאל מדריד תציג את אדן הזאר כבר ביום שני הקרוב. לאחר שההחתמה תהפוך רשמית, יעברו הבלאנקוס למטרות הבאות שלהם, בין היתר לוקה יוביץ'. על פי "סאן", הבלגי ירוויח 400 אלף ליש"ט לשבוע.

* בתקשורת בפריס מדווחים שתומאס טוכל מאמן פ.ס.ז' יסכם עם אדינסון קבאני על עזיבתו הקיץ. האם זה כדי לפנות מקום לאמבפה כחלוץ המרכזי? בו בזמן, סימן טוכל את יוליאן וייגל מבורוסיה דורטמונד.

* על פי "לאקיפ", ריאל מדריד וליון מתקרבות לסיכום על העברתו של פרלאן מנדי לברנבאו. גם ברצלונה ויובנטוס מביעות עניין, אולם המגן השמאלי בן ה-23 צפוי לעבור למדריד, בין היתר בשל הקשר הטוב בין הנשיאים של שתי הקבוצות. ליון דורשת 50 מיליון יורו, הבלאנקוס מעוניינים לשלם כ-30 מיליון יורו.

* בתקשורת האיטלקית טוענים כי יובנטוס ונאפולי בודקות את אופציית חאמס רודריגס, באיירן מינכן עדיין לא החליטה האם לנצל את אופציית הרכישה שלה.

* בתחנת הטלוויזיה הספרדית "אל צ'ירינגיטו" טוענים: "בסביבתו של ניימאר מאמינים שהסיכוי שיצטרף לריאל מדריד גבוה יותר מאשר לברצלונה".

עוד באותו נושא

"ריאל מדריד תמכור את סרחיו ראמוס רק אם יביא הצעה ממועדון אחר"

לכתבה המלאה
אלכסנדר קולארוב שחקן רומא. רויטרס
יחזור הביתה? אלכסנדר קולארוב/רויטרס

* יורגן קלופ הגיב לדיווחים הקושרים אותו ליובנטוס בסגנונו הייחודי: "ברור שזו ליגה שאני אוהב, היא מאוד מרגשת, אבל כל השמועות על יובנטוס הן פשוט בולשיט. אין שום דבר נכון בזה, אני לא מתכוון לעזוב את ליברפול".

* טוטנהאם ממשיכה במאמצים להחתים את טאנגי אנדומבלה, קשרה של ליון ונבחרת צרפת, ועל פי "פראנס פוטבול" תשלום של 70 מיליון יורו יאפשר את ביצוע העסקה.

* באיטליה טוענים כי אנטוניו קונטה כבר חתם על החוזה באינטר ויאמן את הקבוצה עד 2022, כשהוא יחליף את כל הצוות המקצועי של לוצ'יאנו ספאלטי, פרט למאמן השוערים. ההודעה לא יוצאת מתוך כבוד לספאלטי המתאבל על אחיו. קונטה צפוי להרוויח כ-12 מיליון יורו לעונה.

* מי שמתקרב לשחק באינטר הוא רומלו לוקאקו, אותו רצה קונטה כשאימן את צ'לסי. על פי הדיווחים, החלוץ הבלגי כבר סיכם לחמש שנים וירוויח 7.5 מיליון יורו לעונה בתוספת בונוסים, כאשר הנראזורי צריכים לסכם את מחיר העסקה מול מנצ'סטר יונייטד.

* המחליף של לוקאקו ביונייטד עשוי להגיע מאינטר, וזהו מאורו איקרדי המבוקש בכמה קבוצות נוספות, אם כי באיטליה דווח על כך שהמאמן אולה גונאר סולשיאר לא מוכן לביצוע עסקה שכזו.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", המגן הסרבי אלכסנדר קולארוב (34) עשוי לעזוב את רומא בקיץ הקרוב כדי לחזור למועדון נעוריו הכוכב האדום בלגרד, שם מעולם לא שיחק בקבוצה הבוגרת.

* ג'אן פיירו גאספריני, שהיה המועמד המוביל לקבל את רומא, סיכם על הארכת חוזהו כמאמן אטאלנטה בשלוש שנים נוספות, אחרי ההישג ההיסטורי והעלייה לליגת האלופות.

* בעקבות הסירוב של גאספריני, כעת נמצאים ברשימת המועמדים של רומא: מרקו ג'אמפאולו מסמפדוריה, רוברטו דה זרבי מססואולו וגם ג'נארו גאטוזו שסיים את תפקידו במילאן.

* מנכ"ל מונאקו אולג פטרוב טען בפני אוהדים באירוע בו נכח כי המועדון רכש את כרטיסו של ז'לסון מרטינס מאתלטיקו מדריד, אחרי חצי עונת השאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully