וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות באימון צ'לסי לפני הגמר מול ארסנל, מאוריציו סארי נטש בעצבים

צפו: המאמן לא אהב את העימות בין היגואין ללואיז, זרק את הכובע ובעט בו בדרכו לחדרי ההלבשה. הסיכויים שקאנטה ישחק בגמר הליגה האירופית (ד', 22:00, ספורט1) הם 50:50, לפי מאמנו. מנג'ר ארסנל מתלבט בין צ'ך ולנו

הגמרהסתיים29/05/2019
צ'לסי
  • ג'ירו (49)
  • רודריגז (60)
  • הזאר (65, פנדל)
  • הזאר (72)
1:4
  • (69) אייוובי
ארסנל
יוטיוב

בווידאו: אטאלנטה חוגגת עליה לליגת האלופות

גמר הליגה האירופית יפגיש מחר (רביעי, 22:00, ספורט1) את ארסנל עם צ'לסי, לדרבי לונדוני מסקרן בבאקו. שתי הקבוצות מקוות לסיים עונה מאכזבת משהו בטעם טוב, כשעבור התותחנים לא רק התואר עומד על הכף: ניצחון מחר יסדר להם מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, בעוד הפסד ישלח אותם לעונה נוספת בליגה האירופית.

מאוריציו סארי, רגע לפני מה שעשוי להיות משחקו האחרון במועדון, נטש בזעם את האימון לאחר שהיה עד לעימות בין גונסאלו היגואין לדויד לואיז. השניים עוד ניסו ליישב את העניין, היגואין ביקש להתנצל, אבל סארי העצבני הוריד את הכובע שהיה על ראשו, בעט בו וירד מתוסכל אל חדרי ההלבשה.

המאמן האיטלקי עלול להתמודד ללא אנגולו קאנטה הפצוע, שעשוי להצטרף לקלאום האדסון-אודוי ורובן לופטוס-צ'יק ברשימת הנעדרים. בחוד צפוי סארי להעדיף את אוליבייה ז'ירו על פני גונסאלו היגואין, ומאחוריו יתמכו כרגיל וויליאן ואדן הזאר, אולי גם כן בהופעת פרידה. מנגד חזר לסגל דני וולבק, אבל הוא לא אמור לפתוח, בעוד הנריך מחיטריאן הארמני לא טס עם קבוצתו בשל מחשש לבטחונו האישי באזרבייג'ן. ההתלבטויות העיקריות של אונאי אמרי קשורות בעמדת השוער, שם עשוי פטר צ'ך לפתוח מול האקסית במשחקו האחרון בקריירה, ובקישור ההתקפי, כשאלכס איוובי ומסוט אוזיל נאבקים על חולצת ההרכב.

הבלוז יחפשו תואר אירופי שישי בתולדותיהם ושני בתולדות המפעל, בעוד ארסנל נואשת לתואר אירופי שני בתולדותיה וראשון מאז שהניפה את גביע המחזיקות של אירופה ב-1993/94.

עוד באותו נושא

בוס בהסוואה: פטר צ'ך מתכונן לנצח את צ'לסי ולהתמנות למנהל הספורטיבי

לכתבה המלאה
מאמן צ'לסי מאוריציו סארי. GettyImages
הוציא את העצבים על הכובע. מאוריציו סארי/GettyImages
מנג'ר צ'לסי מאוריציו סארי עם אדן הזאר. רויטרס
משחק הפרידה? אדן הזאר/רויטרס

"אנגולו חשוב מאוד, אנחנו מקווים מאוד שהוא יצליח להתאושש", אמר סארי. "זו לא פציעה מאוד חמורה, אבל אני לא יודע מה יקרה, כרגע הסיכויים הם 50:50. היתה לנו עונה טובה מאוד, ואם נזכה בגביע, היא תהפוך לנפלאה".

ססאר אספיליקואטה הוסיף: "אנחנו צ'לסי, בכל פעם שאנחנו מתחילים עונה אנחנו רוצים להילחם על תארים. אנחנו רעבים לתארים. עבדנו קשה כדי להגיע לכאן, אני מקווה מאוד שנצליח לעשות את זה".

מנגד, אונאי אמרי התייחס להתלבטות שלו בשער בין צ'ך וברנד לנו ואמר: "לפטר היתה קריירה מדהימה, מגיע לו שיסמכו עליו, ואיך אפשר שלא? מחר יכול להיות שהוא יפתח ויכול להיות שלא, עדיין לא החלטתי". על מיעוט האוהדים האנגלים שיהיו באצטדיון אמר מאמן ארסנל: "אנחנו חייבים לכבד את ההחלטה שהתקבלה לשחק פה. הייתי מעדיף שיהיו אוהדים אנגלים, אבל זה בעייתי בגלל הטיסות".

שוער ארסנל פטר צ'ך. רויטרס
יפתח במשחקו האחרון בקריירה? לא בטוח. פטר צ'ך/רויטרס

הרכבי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully