וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי קיין: "האם חלמתי להניף את גביע אירופה? אשקר אם אגיד שלא"

חלוץ טוטנהאם, שטוען שהוא כשיר לגמר ליגת האלופות מול ליברפול, ערך ראיון נרגש: "הגמר? מעבר לחלומות הכי פרועים שלי". פוצ'טינו על יובנטוס: "נדבר אחרי המשחק"

יוטיוב

בפלייר: אטאלנטה חוגגת העפלה לצ'מפיונס

בזמן שטוטנהאם מתכוננת לגמר ליגת האלופות מול ליברפול בשבת הקרובה (1 ביוני במדריד), עיקר העניין הוא סביב הארי קיין, חלוץ הקבוצה שנפצע ועל פי ההערכות גמר את העונה, אבל כעת נראה כי קיין מחלים ועשוי להיות כשיר למשחק הגדול. אתמול אמר קיין שהוא "מרגיש מוכן למשחק, אני מרגיש טוב, בינתיים אין בעיות", אבל גם מודה ש"זה תלוי במאמן, הוא יחליט". המאמן מאוריסיו פוצ'טינו אמר ש"אני לא יכול להגיד בוודאות שהוא 100 אחוז, האם הוא ישחק או האם יפתח עם הספסל, יש לנו עוד שבוע להעריך את זה ונחליט". פוצ'טינו אמר ש"אני הראשון שישמח אם הוא ישחק", אבל הדגיש ש"טובת הקבוצה מעל לכל".

עוד בנושא
גרמניה: שטוטגרט ירדה לליגה השנייה, אוניון ברלין עלתה לראשונה
אסטון וילה ניצחה 1:2 את דרבי וחזרה לפרמיירליג
בן דוד של הבעלים של סיטי: שיח' מאבו דאבי רוכש את ניוקאסל

הארי קיין, שחקן טוטנהאם. רויטרס
לא מאמין שזה קורה לו. קיין/רויטרס

קיין ערך ראיון מיוחד לאתר אופ"א, ובו אמר: "עבורי המשמעות של זכייה בליגת האלופות היא הכל. בארבע-חמש השנים האחרונות עם פוצ'טינו רצינו להפוך לאחת הקבוצות הטובות באירופה, כך שעכשיו להגיע לדמר, זה באמת משהו מיוחד. קשה לתאר את התחושה. אתה מנסה לא לחשוב על זה הרבה, אתה לא רוצה שהרגשות ישתלטו עליך, אבל ברור שזה אדיר. זה יהיה הרבה מעבר לחלומות הכי פרועים שלי, בתור אוהד טוטנהאם מהילדות".

על מפגש מול יריבה מהפרמיירליג: "זה קצת מוזר, אבל בסופו של דבר, זה עוד משחק מול יריבה מאוד איכותית. שיחקנו נגדם פעמיים העונה, והם ניצחו פעמיים (1:2 בלונדון ובליברפול), אבל תמיד היו לנו מולם קרבות טובים. יהיה קשה, אבל אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לנצח.

"אין מוטיבציה גדולה יותר בכדורגל. להיות אלוף אירופה זה משהו שכל ילד חולם עליו. להיות כאן עם המועדון שבו שיחקתי כל חיי, זה באמת מיוחד. האם חלמתי על הנפת הגביע? כן, כמובן. אשקר אם אגיד שלא. זה משהו שאתה חושב עליו, וזה מוזר, כי עכשיו אנחנו רחוקים משחק אחד מזה. בואו נקווה שהחלום הזה יתגשם".

במקביל פוצ'טינו נשאל האם ימשיך בטוטנהאם בשנה הבאה, וסירב להתחייב. מאמן טוטנהאם, שמקושר למספר קבוצות, נשאל על האפשרות שיעבור ליובנטוס, ואמר: "יהיה לנו זמן לדבר על זה אחרי הגמר. לדבר על עניינים אישיים זה קצת מביך היום, אני לא חשוב כרגע, יש לנו דברים גדולים יותר לדבר עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully