וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס פרגן לזוסמן, דני פרנקו הודה: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה"

27.5.2019 / 23:23

מכבי תל אביב עלתה ל-0:2 בדרך לפיינל פור, המאמן: "שיחקנו הרבה יותר טוב, זוסמן היה מצוין הגנתית". מאמן האדומים: "ים מדר עשה משחק יוצא מהכלל"

one

מכבי תל אביב עשתה הערב (שני) צעד משמעותי לקראת העפלה נוספת לפיינל פור כשהביסה בחוץ את הפועל תל אביב 72:85 ועלתה ל-0:2 בסדרה. האדומים, שסחטו ממכבי שתי הארכות במשחקים בדרייב אין בעונה הסדירה, כפו גם הפעם משחק צמוד אבל ריצת 2:12 ורבע אחרון של 15:28 למכבי סידרו לה ניצחון משכנע בסופו של דבר. ווילבקין היה טוב כרגיל עם 19, אבל קיבל הרבה עזרה מג'ייק כהן שכיכב עם 21 ויובל זוסמן שתפר ארבע שלשות וסיים עם 15 נקודות. מנגד, הפועל סבלה מיום חלש של יותר מדי שחקני מפתח וביניהם ג'מאל שולר, גרלון גרין וגם רביב לימונד שקלע את הסל הראשון שלו רק לקראת סוף הרבע הרביעי.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ניצחון משכנע. יאניס ספרופולוס/יוסי ציפקיס

יאניס ספרופולוס היה מסופק בסיום ואמר: "כעת זה המאני טיים, וזה דרבי בפלייאוף. רציתי להשפיע על השחקנים להשאר בפוקוס אלה משחקים גדולים ואני והשחקנים שלי אוהבים לשחק את המשחקים האלה. היינו יותר טובים ושלטנו באופן טוטאלי".

על יובל זוסמן: "דיברתי על יובל הרבה פעמים, הוא מתקדם והוא צעיר, הוא יכול לשחק הרבה יותר טוב, הוא יכול להיות הרבה יותר יציב. היום הוא היה מצוין הגנתית, הוא קלע את הזריקות שלו, אבל הוא היה מצוין גם הגנתית, הוא צריך להשאר צנוע ולעבוד קשה על המשחק שלו".

עוד באותו נושא

פלייאוף ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 72:85 את הפועל תל אביב ועלתה ל-0:2

לכתבה המלאה
ים מדר הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
היה טוב בדקות ששיחק. ים מדר/יוסי ציפקיס

דני פרנקו פרגן לשחקניו למרות ההפסד: "מבחינת אנרגיות, רצון, אינטנסיביות, הוצאנו מעצמנו היום את כל מה שיכולנו לתת על המגרש. בסוף נגד מכבי אתה עושה איזושהי טעות או שתיים ואתה מיד נענש. אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שלאף אחד אין את הזכות להוריד את הראש, יש לנו עוד משחק לשחק ביום חמישי, ונבוא באותה גישה".

על ים מדר: "הוא עשה משחק יוצא מן הכלל טוב, נלחמתי עם עצמי שהוא צריך להיות במגרש בסוף המשחק, ולא עשיתי את זה כי היינו צריכים יותר כוח אש מהשלוש. המחשבה נכונה, התוצאה לא הייתה כזאת. צריך לנצח את מכבי כקבוצה. קבוצה מנצחת וקבוצה מפסידה. היה לנו יותר מה לתת, ולכן זה 0-2 למכבי. מי שהיה על המגרש ניסה להיות הכי טוב שהוא יכול. נתנו את כל כולם, והקבוצה היותר טובה ניצחה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully