וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 72:85 את הפועל תל אביב ועלתה ל-0:2

האדומים היו חזק במשחק, אבל ווילבקין (19) וג'ייק כהן (21) הובילו ריצת 2:12 ברבע הרביעי והצהובים רחוקים ניצחון אחד מהפיינל פור. סטו דגלאס בלט אצל המארחת עם שיא עונתי של 16 נקודות

one

בפלייר: תקציר המשחק

אחרי הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון, הערב (שני) הייתה זו מכבי תל אביב שעלתה ל-0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף אחרי שניצחה בחוץ את הפועל תל אביב בדרבי 72:85. אבל אל תתנו לתוצאה להטעות אתכם. כמו בשני המפגשים הקודמים בדרייב אין שהלכו להארכות, הפועל תל אביב נתנה פייט חזק לצהובים גם במשחק הערב כשהיתרון נע מצד לצד. אלא שברבע הרביעי הקבוצה של דני פרנקו התמוטטה. ג'ייק כהן (21) וסקוטי ווילבקין (19) תפרו שלשות גדולות, הובילו ריצת 2:12 וסגרו עניין. מכבי נהנתה גם ממשחק מצוין של יובל זוסמן שתפר ארבע שלשות וקלע 15 נקודות, ברבע בו ניצחו הצהובים 15:28.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
משחק מצוין והתעלות ברבע הרביעי. סקוטי ווילבקין/יוסי ציפקיס

מנגד, להפועל תל אביב פשוט נגמר הדלק בדקות האחרונות. תומר גינת קלע 15 נקודות, כולן ברבע הראשון ובפתיחת הרבע השני. ג'מאל שולר לא היה קיים ולא קלע סל שדה אחד וגם מקניל (9) וגרלון גרין (3) היו מתחת לרמתם הרגילה. האדומים בהחלט יכולים להיות מאוכזבים מהפסד צורם שכנראה יעלה להם בהפסד בסוויפ בסדרה. מכבי תל אביב מצידה תנסה לסיים את הסדרה כמה שיותר מהר כדי לקבל מנוחה ארוכה ככל האפשר.

עוד בנושא:

אור שקדי עם מאחורי הקלעים של שתי התל אביביות לפני הדרבי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ג'ייק כהן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
המצטיין של הצהובים. ג'ייק כהן/יוסי ציפקיס

קלעו להפועל תל אביב: סטו דגלאס 16, תומר גינת וריצ'רד האוול 15, ג'רל מקניל 9, ים מדר 6, רביב לימונד 4, גרלון גרין 3, דשון סטיבנס וג'מאל שולר 2.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ייק כהן 21, סקוטי ווילבקין 19, יובל זוסמן 15 (4 מ-5 משלוש), טאריק בלאק 13, ג'וני אובראיינט 6, אלכס טיוס 5, מייקל רול 4, דיאנדרה קיין 2.

סקוטי ווילבקין מכבי תל אביב רביב לימונד הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
רביב לימונד שומר את סקוטי ווילבקין/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

פתיחת המשחק הייתה שייכת למכבי תל אביב שעלתה ל-2:10 מהיר בזכות שלשות זוסמן ו-ווילבקין. תומר גינת היה חתום על כל שבע הנקודות הראשונות של הפועל תל אביב וצימק ל-7:10 עם שלשה פנויה. מכבי הלכה על ג'ייק כהן שצלף שמונה נקודות כבר ברבע הראשון, אבל שלשה נוספת של גינת וסל של האוול צימקו ל-16:14 בלבד. טאריק בלאק איבד כדור ועוד שלשה של סטו דגלאס העניקה כבר יתרון ראשון לאדומים. דגלאס הוסיף עוד שלשה והשלים ריצת 11:2 של הפועל תל אביב. דאנק של דשון סטיבנס קבע: 19:22 למארחת בתום הרבע הראשון.

אוהדי הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
אווירה ססגונית ביציע. אוהדי הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

הרבע השני נפתח עם עוד שלשה של גינת הנהדר, שהעלה את מאזנו ל-15 נקודות עם עוד סחיטת עבירה ושתי נקודות מהעונשין. סקוטי ווילבקין התעורר ושמר את מכבי בפיגור של 27:24 בלבד. אבל הפועל תל אביב שמרה פשוט מצוין ולא נתנה למכבי מבטים פנויים לסל. מנגד האוול חדר וסחט עבירות כדי להעניק לצהובים יתרון של 30:35. אלא שכאן החל ה"קיזוז" הצהוב. דיברתולומאו מצא את ג'ייק כהן, הפועל תל אביב החטיאה וטאריק בלאק קבע 34:35 עם דאנק אדיר. קיין השלים את המהפך הצהוב עם ריצת 3:9 שהעניקה למכבי יתרון ראשון ברבע, 36:37 ובסיום המחצית: 37:38 לצהובים.

טאריק בלאק מכבי תל אביב תומר גינת הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
שני המצטיינים של המחצית הראשונה. גינת ובלאק/יוסי ציפקיס

תומר גינת היה המצטיין של הפועל תל אביב במחצית הראשונה, אבל האקס פקטור ברבע השלישי היה סטו דגלאס שצלף שתי שלשות והעלה את האדומים ליתרון חמש. אלא שמכבי תל אביב לא נבהלה, או יותר נכון יובל זוסמן שקלע שתי שלשות משלו והחזיר את היתרון לצהובים, 47:48. המשחק הצמוד נמשך ברבע הזה. מכבי תל אביב נתקעה והפועל תל אביב הלכה על האוול שקבע שוויון 53. אובראיינט התעורר עם שלשה וסל ראשון שלו במשחק, אבל הפועל שוב הלכה על סטו דגלאס שקבע שוויון 57 בסוף הרבע.

ים מדר הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
כוכב נולד. ים מדר/יוסי ציפקיס

הלחץ השפיע בפתיחת הרבע הרביעי כששתי הקבוצות הרבו להחטיא, אבל יובל זוסמן יצא ראשון מההלם עם שלשה רביעית במשחק. מכבי כבר עלתה ליתרון 4, אבל סל של האוול ושלשה ראשונה של מקניל קבעו 66:67 לאדומים. האם הפועל תל אביב בורחת? ממש לא. סקוטי ווילבקין הימם את המארחת עם שתי שלשות רצופות וקבע 67:72 לצהובים. לימונד התעורר סוף סוף אחרי שלא קלע אפילו נקודה בשלושת הרבעים הראשונים, אבל ג'ייק כהן קבר עוד שלשה והעניק לצהובים יתרון קריטי של 69:75 כשאנחנו רק 2:40 דקות לסיום המשחק. בשלב הזה הפועל נשברה לחלוטין. תומר גינת עשה עבירה בלתי ספורטיבית על ווילבקין, בלאק וג'ייק כהן טיילו בצבע ובסיום: 72:85 למכבי תל אביב שמנצחת ועולה ל-0:2 בסדרת רבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully