וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: רוני אוואט ומשה אוחיון מונו למאמני הקבוצה

השניים "יעבדו בצוות", אבי בוחבוט סיים את תפקידו למרות מסע ההישארות. רועי גורדנה האריך את חוזהו בשנתיים נוספות, בנצי מושל ורועי משפתי חתמו על חוזים חדשים

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

מ.ס אשדוד הודיעה היום (שני) על מינויים של רוני אוואט ומשה אוחיון למאמני הקבוצה. אוואט חוזר לקדנציה שניה במועדון, ויהיה המאמן הראשי. לצדו יאמן משה אוחיון, כשהשניים "יעבדו בצוות". מאשדוד נמסר ש"הנהלת המועדון גאה במינוי שני מאמנים מקומיים, שגדלו במועדון ומשרתים אותו נאמנה במגוון תפקידים מזה שנים רבות".

אבי בוחבוט, שרשום על הצלת הקבוצה מירידה, סיים את תפקידו. מאשדוד נמסר: "אנו מבקשים להודות למאמן אבי בוחבוט על תרומתו הגדולה למסע ההישרדות המופלא של הקבוצה בחצי העונה האחרונה ומאחלים לו הצלחה בכל אשר יפנה|.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע תשחק נגד אולימפיאקוס במחנה האימון בפולין
עמיר תורג'מן מונה למאמן סקציה נס ציונה, ירוויח כ-90 אלף דולר

עוזר מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט. מגד גוזני
חוזר. אוואט/מגד גוזני

מוקדם יותר הבוקר הודיעה הקבוצה שרועי גרודנה חתם על חוזה לשנתיים נוספות. גורדנה הצטרף לקבוצה בינואר אחרי חצי עונה בסלבן בלופו הקרואטית, והפך לבורג מרכזי במסע ההישארות של הקבוצה בליגת העל.

גורדנה בן ה-28 החל את הקריירה בהפועל תל אביב ושיחק גם בהפועל פתח תקוה, הפועל באר שבע, מכבי פתח תקוה ובני יהודה. הוא היה מבוקש לאחרונה גם בהפועל חיפה, אבל לבסוף החליט להאריך את חוזהו בקבוצה מעיר הנמל.

בראיון לוואלה! ספורט בפברואר, אמר גורדנה: אני משחק עם הלב ותמיד מאמין. מה ההפרש מהקו האדום? בסך הכל 6 נקודות. למה לא להאמין? הדברים עדיין תלויים באשדוד. יש 33 נקודות בקופה. מי יכול להרים ידיים במצב כזה? בטח לא אני".

עוד לפני גורדנה, שחקני הבית בנצי מושל ורועי משפתי חתמו על חוזים חדשים במ.ס. אשדוד. מושל חתם לשנתיים ומשפתי חתם לשלוש שנים.

עוד באותו נושא

הפועל חיפה מעוניינת באפונסו טיירה, פערים גדולים בין הצדדים

לכתבה המלאה
שחקן מ.ס. אשדוד רועי גורדנה. דני מרון
הפך לאחד המנהיגים של קבוצה. גורדנה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully