וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "טעיתי בכמה דברים, הייתי צריך להתעקש להביא עוד חלוץ בינואר"

26.5.2019 / 8:31

מאמן מכבי נתניה סיכם את העונה אחרי החמצת הכרטיס לאירופה: "הנפילה המנטלית אחרי הגביע לא היתה צריכה להיות". דודי תירם: "הייתי קונה מראש עונה של פלייאוף עליון וגמר גביע"

יוסי ציפקיס

אכזבה עצומה במכבי נתניה בעקבות אי השגת הכרטיס לאירופה אחרי ההפסד הדרמטי 2:1 למכבי חיפה. "מי חשב שמכבי תל אביב תעשה בשבילנו את העבודה בטרנר ואנחנו לא נדע לנצח בבית את מכבי חיפה? ", אמר אחד משחקני הקבוצה. "מה שהיה בלתי אפשרי היה יכול להתקיים. באר שבע קיבלו 4, אבל אנחנו לא ידענו לעשות את שלנו".

סלובודן דראפיץ' אמר: "אני גאה בשחקנים שלי על המקום הרביעי וגמר גביע המדינה. הציפיות עלו העונה אבל המועדון הזה עבר תהליך ואני מרוצה מהתהליך. יכולנו לעשות קצת יותר אבל הוצאנו מקסימום מהשחקנים. אנחנו צריכים בעונה הבאה להגיע להישגים. העונה הזו יותר טובה מהעונה שעברה אפילו שלא עשינו כרטיס לאירופה. אני טעיתי בכמה דברים. יכול להיות שאם היינו מתחזקים בינואר בשחקנים עם מספרים, היינו גומרים עם הישג. אולי הייתי צריך להתעקש בינואר להביא עוד חלוץ. הנפילה המנטלית אחרי הגביע לא היתה צריכה להיות. היינו ראויים להיות באירופה אבל אין מגיע בכדורגל".

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
"ציפיות עלו העונה אבל המועדון הזה עבר תהליך ואני מרוצה מהתהליך". סלובודן דראפיץ'/יוסי ציפקיס

דודי תירם הוסיף: "אם היו אומרים לי שנסיים את העונה עם פלייאוף עליון וגמר גביע, הייתי לוקח זאת בשתי ידיים. אבל ברור שכעת התחושה פחות טובה אבל בחדר ההלבשה שלנו אחרי המשחק כל השחקנים נראו כמו חיילי מארינס שגמרו משימה בלי להצליח. מגובשים, מחבקים אחד את השני. זו תעודת כבוד למועדון שיש לו שחקנים מכל קצוות העולם והתחברו כל כך טוב. עשינו התקדמות אדירה מהעונה שעברה והקהל יודע להעריך את זה. אנחנו צריכים לעשות שיפור בפן המנטלי".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה תהיה באירופה אחרי 1:2 דרמטי על מכבי נתניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully