וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "כולם שיחקו חזק, היו מרוכזים ונחושים", וולדן וג'ונס בספק למשחק 2

24.5.2019 / 23:25

מאמן ראשון לציון החמיא לשחקניו אחרי ה-84:95 מול חולון. וולדן סובל מחבלה באגן, ג'ונס ממתיחה חזקה בשרירים הבין-צלעיים

ONE

עדכון ראשון: 18:20

מכבי ראשון לציון עלתה היום (שישי) ל-0:1 בשלב רבע הגמר של פלייאוף ליגת העל. הכתומים ניצחו 84:95 את הפועל חולון בחולון וגנבו את הביתיות. המארחת איבדה את קורי וולדן, שנפצע במותן ואפילו פונה לבית חולים ומצבו נראה לא מעודד. גם שון ג'ונס נפגע במהלך הרבע הרביעי, קיבל טיפול ולא חזר לשחק. שני השחקנים פונו בסופו של דבר לבית חולים כדי לאבחן את מצבם.

הפועל חולון הודיעה הערב ששני השחקנים עברו צילום בבית החולים ומיד לאחר מכן נבדקו על ידי ד"ר דרור לינדנר. התברר שוולדן סובל מחבלה חמורה באגן וג'ונס סובל ממתיחה חזקה בשרירים הבין-צלעיים. השניים יעברו טיפולים בימים הקרובים ועדיין לא ידוע האם יהיו כשירים למשחק ביום שני.

בירידה של שחקני מכבי ראשון לציון מהפרקט כמעט התפתחה תקרית מיותרת כשאוהדי חולון קיללו את דרל מונרו, שהתקרב אליהם, אבל המאבטחים חצצו בין הצדדים ומנעו התלקחות.

עוד בנושא:

מכבי ראשון לציון ניצחה 84:95 את הפועל חולון, קורי וולדן ושון ג'ונס נפצעו

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. יוסי ציפקיס
יכול להיות מרוצה מאוד מהצורה בה הקבוצה שלו נראתה. גודס/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס אמר אחרי המשחק: "נצטרך לבוא עם ביטחון ואנרגיות למשחק השני. כמו שניצחנו בחולון, הם יכולים לנצח בראשון. בסדרה כל משחק יכול ללכת לכיוון אחר. מה שהלך לנו היום, יכול ללכת לכיוון הפוך במשחק הבא. היו חסרים לנו כמה גרושים במהלך העונה, אבל אני שמח שהיום כולם שיחקו חזק, היו נחושים ומרוכזים, מי שעלה מהספסל או מי שירד, נתן את הכול".

על הפציעה של קורי וולדן אמר מאמן ראשון: "קורי וולדן הוא גלן רייס של שנה שעברה. קשה מאוד נגדו. במחצית הראשונה הוא היה פנומן, במחצית השנייה היה לו יותר קשה, הוא אחד האנשים המרכזיים בחולון". על עוז בלייזר, שהיה טוב, הוסיף גודס: "עוז מרגיש הרבה יותר טוב, מאז שהוא עולה בחמישייה, יש לו את הדקות שלו ואין הרבה שחקנים על העמדה שלו. הוא מרגיש טוב, הוא לוקח ריבאונדים, קולע שלשות ומבצע מהלכי האסל, זה נראה על המגרש".

מאמן חולון דן שמיר אמר: "במחצית הראשונה ראשון קלעה באחוזים קבועים מאוד וזה נגמר ב-3 הפרש מטעות שלנו במהלך האחרון. השאלה הייתה מי ימצמץ ראשון ואנחנו מצמצנו ראשונים. דרל מונרו היה נהדר, והיה לנו קשה מולו. מה שמטריד אותנו זה שאנחנו מקווים שגם קורי וגם שון יהיו על הרגליים למשחק הבא.

"ראיתי את קורי בחדר ההלבשה, הוא מפונה לבית החולים, יטפלו בו ויראו מה יש לו. צריך לראות מה יש לו, ואם הוא יכול לשחק עם זה. איבדנו שחקנים במהלך התקופה האחרונה, הלכנו להמציא את עצמנו כמעט מחדש. הרבה מובילי כדור, משחק ריצה, פשרות שעושים תוך כדי. היינו צריכים ללכת רק לכיוון הזה ולעצב הרגלים, ככה שיחקנו בשבעת המשחקים האחרונים מאז שפניני נפצע. האם זה פוגע בנו בסוף? לא יודע, לא חסרות לנו אנרגיות, כשקבוצה הולכת למקומות שאנחנו פגיעים בהם, צריכים ללכת לתוכנית אחרת אולי.

"תוכנית המשחק שלנו הייתה אמורה להיות שסקוטי ריינולדס יביא בוסט מהספסל, נקלענו לבעיית עבירות מוקדמת של דקוואן ג'ונס. הוא היה צריך להביא לנו טון אינטנסיבי ומהיר, אגרסיבי יותר. זה לא כל כך הסתדר לנו, נצטרך לראות מה הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully