וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני המשנה של טורונטו התעלו, קוואי: "רוצים לעשות היסטוריה"

גאסול, פאוול, לאורי ואיבקה סידרו לראפטורס 2:2 מול מילווקי, הכוכב שיחק רק 34 דקות. בודנהולזר: "היינו רכים וחטפנו מהלומה"

עריכת וידאו: מתן חדד

קוואי לאונרד כמעט שלא מקבל מנוחה בפלייאוף הנוכחי ב-NBA. הסופרסטאר של טורונטו מתמודד עם עייפות ופציעה, אך למרות זאת מצליח לסחוב את הקבוצה על גבו כמעט לבדו. הלילה הכוכב הגדול של הראפטורס "נח" עם 19 נקודות ב-34 דקות בלבד, אבל קייל לאורי והספסל הוליכו את הקבוצה ל-102:120 מרשים על מילווקי בדרך ל-2:2 בסדרת הגמר. כזכור, קוואי שיחק 52 דקות רק ביום ראשון במשחק שבו טורונטו נאבקה כדי לנצח את הבאקס בשתי הארכות. זאת למרות שכבר אז הוא הודה שסבל מכאבים ברגלו.

"הוא בהחלט עייף, כמו עוד כמה שחקנים שלו בסדרה הזו", אמר המאמן של קוואי ניק נרס, "הוא נראה לי בסדר. היה שלב שרציתי לתת לו יותר מנוחה אבל הוא לא רצה אותה, כך שהוא חייב להיות בסדר".

קוואי לאונרד טורונטו מול מלקולם ברוגדון. רויטרס
הקבוצה שהקבוצה שלו הסתדרה גם בלעדיו. קוואי/רויטרס

אם הראפטורס היו תלויים לחלוטין עד עכשיו בכוכב הגדול שלהם, הרי שהמשחק הלילה עמד בסימן שחקני המשנה. סרג' איבקה היה נהדר עם 17 נקודות ו-13 ריבאונדים. נורמן פאוול צלף 18 מהספסל ומארק גאסול הוביל את קבוצתו באסיסטים (7) וגם הוסיף 17 נקודות.

"מילווקי היתה הרבה יותר פיזית בשני המשחקים הראשונים, יותר אקטיבית. רצינו לשנות את זה במשחקי הבית", כך אמר פאוול לאחר המשחק. עד כה הקבוצה הביתית ניצחה את כל ארבעת המשחקים בסדרה, כך שהמשחק במילווקי ביום חמישי יהיה קריטי להמשכה.

נרס התייחס לסיכוי של קבוצתו לגנוב את משחק החוץ ההכרחי כדי לנצח בסדרה ואמר: "אנחנו צריכים לקחת את האתגר הזה ולשחק באווירה עויינת. זה מקום רועש וקשה לשחק, נראה אם השחקנים יכולים להביא את אותה נחישות וריכוז גם בחוץ".

עוד שחקן שהתעלה בגדול הלילה היה פרד ואנווילט. זה לא היה סתם משחק עבור הרכז המחליף של טורונטו, שרק ביום שני טס לאילינוי כדי להיות נוכח בלידת בנו השני. ואנווילט, שהחטיא רק פעם אחת במשחק הזה וקלע 13 נקודות, הצליח להסיר חלודה אחרי שהיה חלש מאוד בשלושת המשחקים הקודמים. "זה מעייף אותך", אמר ואנווילט על הולדת בנו, "זה נותן לך פרספקטיבה לחיים. היה לי הרבה זמן לחשוב. גם בבית החולים וגם בטיסה חזרה. זה משנה את הדרך שבה אתה מסתכל על דברים. אתה לא שקוע בעצמך".

עם או בלי קשר, ואנווילט חזר לעצמו בגדול אחרי מספרים איומים שלו בחצי הגמר מול פילדלפיה, מולה הוא קלע רק 7 זריקות מתוך 44 ניסיונות כולל 3 מ-25 מחוץ לקשת. הלילה הוא קלע 5 מ-6 מהשדה וקבר את שלוש הזריקות שלו מחוץ לקשת.

"אני חושב שהוא היה צריך זמן", אמר קייל לאורי, "אני חושב שהאירוע הזה הרגיע אותו מעט".

ומה היה לקוואי להגיד? הסופרסטאר התייחס למצב הפיזי שלו לאחר המשחק ואמר: "אני מרגיש טוב, אמשיך לשחק חזק ולהילחם בסדרה. יש לנו סיכוי לעשות היסטוריה. אין תירוצים, אנחנו רוצים לנצח את הסדרה הזו".

עוד באותו נושא

מתחילים מחדש: טורונטו הביסה את מילווקי 102:120 והשוותה ל-2:2

לכתבה המלאה
סרג' איבקה טורונטו מול ארסן איליאסובה מילווקי. רויטרס
תרומה נהדרת מהספסל. איבקה/רויטרס

אגב, מילווקי הפסידה שני משחקים רצופים, אחרי שבמהלך העונה הסדירה זה קרה לה רק פעם אחת כך. טורונטו תנסה להיות הראשונה שתנחיל לה שלושה הפסדים רצופים. הניצחון של טורונטו שימח לא רק אותה, אלא גם את גולדן סטייט, שכעת תהנה לפחות מחמישה ימי מנוחה עודפים על פני המנצחת בסדרה הזו שתגיע לפחות עד למוצאי שבת, אלא אם כן היא תגרר למשחק שבע.

בצד השני, יאניס אנטטוקומפו קלע 25 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים, אבל ההגנה של מילווקי היתה חדירה וספגה 65 נקודות כבר במחצית הראשונה. מייק בודנהולזר מאמן הבאקס התייחס לכך ואמר: "זה היה הערב הראשון שבו לא הרגשתי שמבחינה הגנתית אנחנו קרובים להיות איפה שאנחנו צריכים להיות. חטפנו מהלומה. הם שיחקו ממש טוב". גם כריס מידלטון שהצטיין בחלק ההתקפי עם 30 נקודות אמר: "אנחנו חייבים לשמור טוב יותר, כולם, כקבוצה. הם עשו מה שהם רוצים וקיבלו זריקות נוחות, הכל היה קל מדי".

פרד ואנווילט טורונטו. רויטרס
לידת בנו נתנה לו השראה? פרד ואנווילט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully