וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים מחדש: טורונטו הביסה את מילווקי 102:120 והשוותה ל-2:2

אחרי שנזקקו להארכה במשחק הקודם, הראפטורס הכניעו ללא תנאי את הבאקס במשחק שבו הם קיבלו 48 נקודות משלושת שחקני הספסל (פאוול, ואנווליט ואיבקה). קוואי הסתפק ב-19. יאניס נעצר על 25

עריכת וידאו: מתן חדד

סדרת גמר המזרח נמשכה הלילה (בין שלישי לרביעי) כאשר טורונטו חזרה לעניינים עם 102:120 מוחץ על מילווקי והשוותה ל-2:2. הביתיות ניצחו עד כה את כל המשחקים וכעת טורונטו תנסה לגנוב משחק אחד בחוץ כדי להעפיל לגמר מול גולדן סטייט.

תוצאות הלילה:

טורונטו (2) - מילווקי (1) 102:120 (2:2 בסדרה)

נורמן פאוול טורונטו. רויטרס
עשו את ההבדל. ואנווליט ופאוול (צילום: רויטרס)/רויטרס

טורונטו (2) - מילווקי (1) 102:120 (2:2 בסדרה)

אוהדי טורונטו חווה סערת רגשות בשני משחקי הבית הקודמים שהסתיימו בניצחון בהארכה על מילווקי ועם הבאזר ביטר הבלתי נשכח של קאווי לאונרד במשחק 7 מול פילדלפיה. הלילה הראפטורס עשו את זה עם ניצחון מוחץ שלא הוטל בספק החל מהרבע השני והשוו את הסדרה ל-2:2. נקודת המפנה במשחק הזה הגיעה לקראת סוף הרבע הראשון. הראפטורס עשו ריצת 0:13 יחד עם פתיחת הרבע השני ועלו ליתרון דו ספרתי של 31:41, יתרון שרק גדול במחצית השנייה ובעיקר ברבע הרביעי.

שלושה שחקני ספסל בלבד קיבלו דקות משמעותיות על ידי הראפטורס במשחק הזה ובעצם עשו את ההבדל בין הקבוצות. פרד ואנווליט, שהיה חלש עד כה בפלייאוף הזה, סרג' איבקה ונורמן פאוול קלעו ביחד 48 נקודות והוסיפו 19 ריבאונדים. קוואי לאונרד רשם משחק סולידי הפעם של 19 נקודות וגם 4 חטיפות וקייל לאורי הגיע בגדול עם 25 נקודות, 6 אסיסטים ו-10 מ-10 מקו העונשין ומארק גאסול שחווה כמה משחקים רעים מאוד בפלייאוף הזה, היה אפקטיבי עם 17 נקודות וגם 7 אסיסטים.

מנגד, יאניס אנטטוקומפו תרם 25 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים אבל סיים עם פלוס מינוס של 19-, הכי נמוך בקבוצה שלו. כריס מידלטון הופיע עם 30 נקודות מלבד מירוטיץ' (11), אף שחקן אחד לא קלע בדאבל פיגרס לבאקס שיהיו חייבים לשמור על הבית שלהם כדי לעלות לגמר מול גולדן סטייט.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קוואי לאונרד טורונטו מול מלקולם ברוגדון. רויטרס
לא היה צריך לעבוד יותר מדי קשה הפעם. קוואי מול ברוגדון (צילום: רויטרס)/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully