וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נוטה שלא להחתים את החלוץ הנבחן עוסמאן דראמה, ויסנטה מתאו נחת בישראל

20.5.2019 / 14:45

ההחלטה הסופית לגבי החלוץ תתקבל בסוף השבוע, אולם הסיכויים שיוחתם נמוכים. הספרדי שמיועד להיות המנהל המקצועי של מחלקת הנוער ייפגש עם יעקב שחר. רמזי ספורי עדיין חזק על הכוונת, גם החיזורים אחרי כיאל נמשכים

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- החלוץ הנבחן עוסמאן דראמה לא צפוי לחתום במכבי חיפה

- רמזי ספורי עדיין מועמד

- החיזורים אחרי בירם כיאל נמשכים

seperator

מכבי חיפה צפויה להודיע בסוף השבוע לזר הנבחן עוסמאן דראמה שלא תחתים אותו על חוזה לעונה הבאה. הקשר הצרפתי (26) הגיע להתרשמות במועדון ולמרות שהוא מציג יכולת סבירה באימונים, במועדון נוטים שלא להחתימו על חוזה קבוע. החלטה סופית תתקבל בסוף השבוע, אך כאמור לוואלה! ספורט נודע שהסיכויים שיוחלט להחתימו נמוכים מאוד בשלב זה, בין היתר בגלל הפרשיות המביכות בהן היו מעורב בעבר, כולל גניבת ארנק ועבירת אלימות.

לואיס ויסנטה מתאו, מי שמיועד להיות המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי חיפה, נחת הבוקר בישראל לשהות של 24 שעות בלבד. כזכור, בחיפה החליטו ללכת על הספרדי אחרי שקיבלו מכמה שאנשי מקצוע זרים תוכניות עבודה, והתרשמו יותר מכל מזו של מתאו. בימים האחרונים יעקב שחר ביקש מהספרדי להגיע לישראל להיפגש איתו על מנת לקדם את העניינים. מתאו אכן ייפגש היום אחר הצהריים עם הבעלים של חיפה וכבר מחר בבוקר יחזור לספרד. גורמים במחלקת הנוער של מכבי חיפה העריכו שאם הפגישה תהיה חיובית, כבר בשבוע הקרוב ייסגרו הפרטים ומתאו יוצג רשמית כמנהל המקצועי הרשמי של מחלקת הנוער של הירוקים.

במועדון ממשיכים לחפש זרים נוספים. לא מעט מועמדים הוצעו לצוות המקצועי וכן לצוות הסקאוטינג. בקבוצה רוצים להשלים את הסגל כמה שיותר מהר כדי להתחיל את ההכנות עם סגל כמעט מושלם, במטרה ליצור חיבור מוקדם לקראת העונה הבאה.


עוד בנושא

בדקה ה-87: מכבי חיפה סחטה 1:1 ממכבי תל אביב ושמרה על סיכוי לאירופה
במכבי חיפה יודעים: ל"גמר הגביע" מול מכבי נתניה יהיו השלכות מרחיקות לכת
מרקו בלבול מרוצה: "זו נקודה של אופי, שאפו לשחקנים על המאמץ והנחישות"

עוד באותו נושא

במכבי חיפה יודעים: ל"גמר הגביע" מול מכבי נתניה יהיו השלכות מרחיקות לכת

לכתבה המלאה
נבחן מכבי חיפה עוסמאן דראמה. GettyImages
לא מרשים מספיק. דראמה/GettyImages

כמוט כן, בקבוצה ממשיכים לחפש מגן שמאלי, קשר אחורי, קשר מרכזי וקשר התקפי. בירם כיאל עדיין מחוזר מאוד, כאשר גם רמזי ספורי חזק בתוכניות. בחיפה יקבלו החלטה בקרוב אם לממש את סעיף היציאה של הקשר או שמא לנסות להיכנס למשא ומתן ישיר מול הפועל תל אביב.

* המשטרה הודיעה היום על הרחקתם של שלושה אוהדי מכבי חיפה לתקופה של 30 יום מהמגרשים ועל עיכובם לחקירה. הראשון חשוד שתקף את אוהדי מכבי תל אביב אתמול באצטדיון העירוני בחיפה, השני חשוב שהשליך מצת לעבר המגרש, והשלישי חשוד שזייף תו חנייה בחניוני האצטדיון. בהמשך צפוי להיחקר חשוד רביעי בחשד שתקף מאבטח.

ענייני שועה, פרומו לשבוע האחרון, השבוע של קוואי וסטף: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully