וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה תוקף את הפועל תל אביב והאחים ניסנוב: "לא אוותר להם על אגורה"

המאמן המפוטר בראיון לרדיו 90: "הם טוענים שלא דיברתי עם דן רומן וזו הפרת חוזה, יש דבר כזה? עדיף שלא תדעו מה הם עשו כדי להחזיר אותי"

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל בטור דעה על הפועל תל אביב

חמישה ימים אחרי שפוטר מהפועל תל אביב, קובי רפואה עלה הערב (ראשון) להתקפה והשיב אש לאחים ניסנוב. בראיון לתוכנית הספורט של רדיו 90 עם איציק יצחקי, שייע פייגנבוים ופודי חלפון, הבהיר רפואה: "יש לי חוזה בהפועל תל אביב, מותנה בהישארות. היא לא טוענת שאין לי חוזה, אלא טוענת שלא דיברתי עם אנשים בתוך המועדון ובכך הפרתי חוזה. זה מה שהם חושבים".

עוד בנושא:
אביטן: "קיבלתי מנדט לעשות מה שאני רוצה". גרינברג: "ניסו הוא בינגו"
הפועל תל אביב הודיעה: ניסו אביטן חתם לשנתיים
קובי רפואה להפועל תל אביב: שלמו את מלוא שכרי, או שאפנה לבוררות

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה, לצד עוזרו, דן רומן. יוסי ציפקיס
"עליתי על כך שדן רומן קיבל תפקידים בלי שאדע". קובי רפואה עם עוזרו/יוסי ציפקיס

רפואה התייחס ספציפית לעוזרו דן רומן: "הם טוענים שלא דיברתי עם רומן ובכך הפרתי חוזה. יש דבר כזה? למזלי אני מריח דברים, עליתי על כך שדן רומן קיבל תפקידים בלי שאדע. עדיף שלא תדעו מה הם עשו כדי להחזיר אותי. להפועל תל אביב קשה מאוד עם מאמן כריזמטי".

על הנהלת הפועל תל אביב: "מכתב לשימוע הם לא נתנו לי. אני לא אוותר להם על אגורה. שחקן מגיע עם עגיל וטלפון. פעם ראשונה, שנייה, שלישית, ומוותרים. זו שכונה. אצלי פיזיותרפיסט לא יעלה עם טלפון לאימון. מה זה? הם טוענים שהפרתי חוזה כי אני צועק על שחקנים, נו באמת. אם אני לא מחזיק את הקבוצה בדרך הזו, הם יורדים ליגה".

על רמזי ספורי: "מתי הוא עשה עונה כזאת? אתם יודעים כמה פעמים זרקתי אותו הביתה? ליטפתי, אבל כשהוא המשיך הייתי חייב לתת לו סטירה. הוא שחקן לא קל, היו קשיים איתו. יש מאמנים שלא יודעים להתמודד עם זה. הם כעסו כי זה לא בסדר, כי מבחינתם צריך ללטף אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully