וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנפיקה זכתה באליפות פורטוגל בפעם ה-37 והגיעה ל-103 שערי ליגה

הנשרים הביסו את סנטה קלרה 1:4, ז'ואאו פליקס כבש במה שעשוי להיות משחקו האחרון לפני מעבר גדול. פורטו הסתפקה בסגנות

יוטיוב

בווידאו: אוהדי בנפיקה לפני משחק האליפות היום

בנפיקה זכתה הערב (שבת) באליפות פורטוגל ה-37 בתולדותיה אחרי חודשים ארוכים של מירוץ צמוד עם פורטו. הנשרים הביסו את סנטה קלרה 1:4 במשחק האחרון של העונה, במה שהיה ניצחון הליגה התשיעי שלהם ברציפות.

מלך שערי הליגה (עם 24 כיבושים), האריס ספרוביץ', הבקיע צמד בדקות 16 ו-56 וז'ואאו פליקס ורפא סילבה הוסיפו בדקות 23 ו-39 בהתאמה. לפליקס ייתכן שזה היה המשחק האחרון במדי בנפיקה, לפני מעבר יקר ויוקרתי לאחת מאריות היבשת. סנטה קלרה צימקה ל-4:1 בדקה ה-59.

בנפיקה סיימה את העונה עם 103 שערים והפכה לאלופה הפורטוגלית הראשונה שכובשת 100 שערים או יותר מאז 1972/73, כשגם אז היא הייתה זו שאחראית למאזן. החבורה של ברונו לאגה נאבקה לאורך כל העונה עם פורטו ונקודת המפנה חלה במחזור ה-24, אז היא ניצחה בדרגאו 1:2 וטיפסה לפסגה. מאז בנפיקה לא הביטה לאחור ולא שמטה את ההובלה. היא סיימה את העונה עם 87 נקודות, שתיים יותר מפורטו שניצחה את ספורטינג ליסבון 1:2.

בנפיקה הבטיחה את השתתפותה בשלב הבתים של ליגת האלופות, בעוד פורטו שאיבדה את התואר בו זכתה בשנה שעברה, תשחק במוקדמות. ספורטינג ליסבון וספורטינג בראגה סיימו את העונה במקומות 3 ו-4 בהתאמה וישחקו בליגה האירופית. פורטו וספורטינג העפילו לגמר הגביע ולכן גם ויטוריה גימראייש קיבלה כרטיס למוקדמות הליגה האירופית.

עוד בנושא:

ז'ואאו פליקס: "ההצלחה עוזרת לי עם בנות, הן שולחות לי תמונות עירום"
בבנפיקה חוששים: "אל תהפכו את ז'ואאו פליקס לגיבור על"

שחקן בנפיקה, ז'ואאו פליקס. GettyImages
משחק הפרידה? ז'ואאו פליקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully