וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי בכה מהתרגשות, רונאלדו הודה לו: "תודה רבה מיסטר!"

מאמן יובנטוס הודה שההנהלה היא זו שהחליטה להיפרד, הכחיש את כל השמועות על עזיבתו, רונאלדו הודה לו: "אתה מאמן נהדר, ובנאדם נהדר"

הסוכנות היהודית

בפלייר: צ'לסי נלחמת באנטישמיות

מסימיליאנו אלגרי הודה אתמול (שבת) שיובנטוס הייתה זו ש"החליטה שהדבר הנכון יהיה שלא אאמן את הקבוצה בעונה הבאה". ביום שישי המאמן קיבל הודעה שהוא לא ימשיך במועדון, על אף שיש לו חוזה עד 2020. "דיברנו, הבענו את הרעיונות שלנו על מה יהיה הכי טוב ליובנטוס ועל העתיד של יובנטוס, אחרי זה המועדון עשה את שיקוליו והחליט שהדבר הכי נכון זה שלא אאמן בעונה הבאה", אמר אלגרי, שהוליך את הגברת הזקנה לחמש אליפויות רצופות, ארבעה גביעים ופעמיים גמר ליגת האלופות.

עוד בנושא
מסימיליאנו אלגרי יעזוב את יובנטוס בתום העונה
לאציו זכתה בגביע האיטלקי אחרי 0:2 דרמטי מול אטאלנטה בגמר
רומא הודיעה: אחרי 18 שנה, דניאלה דה רוסי עוזב
ראשון באיטליה: מילאן מחזיקה אצבעות ליובנטוס ונאפולי

אלגרי בן ה-51 מתעקש שהוא עוזב ברוח טובה. "אני עוזב חבורה מנצחת שיש לה את הפוטנציאל להמשיך את ההצלחה ולעשות עוד עונה מצוינת בליגת האלופות", אמר אלגרי הנרגש במסיבת העיתונאים היום, לפני משחק הבית האחרון של יובה העונה מול אטאלנטה מחר. "למרבה הצער, היו כמה מצבים שבגללם לא יכולנו ללכת עד הסוף".

באיטליה דווח על מתיחות בהנהלה, ושסגן הנשיא פאבל נדבד הציב בפני נשיא אנדראה אניאלי אולטימטום: "אם אלגרי נשאר, אני עוזב". אלגרי הגיב: "חלק מהדברים שנכתבו הם פשוט לא נכונים, שאני מבקש חוזה ארוך טווח, שאני רוצה מהפכה בסגל ושחקנים חדשים, לא הגענו לזה. דיווחו שהיו ארבע או חמש פגישות, הייתה רק ארוחה אחת. פשוט החלטנו שהדבר הנכון יהיה שלא אמשיך".

אתמול כריסטיאנו רונאלדו צייץ לאלגרי: "תודה רבה מיסטר! הייתה לנו רק עונה אחת ביחד, אבל היא הייתה יוצאת מהכלל, כי לצד העובדה שהיית מאמן נהדר, אתה גם בנאדם נהדר. זה היה תענוג לעבוד איתך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully