וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אטאלנטה סיימה ב-1:1 מול יובה, אינטר הובסה על ידי נאפולי

איליצ'יץ' כבש ראשון (33), מנדז'וקיץ' איזן (80) והקבוצה מבגרמו תלויה בעצמה במחזור הסיום. הנראזרו חטפו 4:1 בסן פאולו

בווידאו: בנפיקה חוגגת אליפות

המחזור ה-37 והלפני אחרון בסרייה A האיטלקית סיפק חילופי מקומות דרמטיים בתחתית, כשאמפולי הביסה 1:4 את טורינו והורידה את גנואה, לראשונה העונה, אל מתחת לקו האדום. פיורנטינה, שתארח את גנואה במחזור הסיום, עדיין בסכנת ירידה אחרי הפסד 1:0 לפארמה שהבטיחה הישארות. אטאלנטה סיימה ב-1:1 בחוץ מול יובנטוס ואם תנצח את ססואולו במחזור הסיום, היא תהיה בליגת האלופות בעונה הבאה. אינטר הובסה 4:1 על ידי נאפולי והסתבכה בגדול, אבל גם היא עדיין תלויה בעצמה.

יוסיפ איליצ'יץ' שחקן אטאלנטה. רויטרס
אילצ'יץ' חוגג/רויטרס

יובנטוס - אטאלנטה 1:1

האורחת אמנם כבר הובילה וספגה שער מאוחר ודי שטותי, אבל עדיין יכולה להיות מרוצה מאוד מהתוצאה שמשאירה אותה תלויה בעצמה במאבק על ליגת האלופות. אם אטאלנטה תנצח את ססואולו, שכבר גמרה את העונה, בבית במחזור הסיום, היא תהיה בשלב הבתים של האלופות. יובה, שכבר מזמן זכתה באליפות ניצלה את המשחק גם כדי להיפרד מאנדראה ברצאלי, שפתח בהרכב וענד את סרט הקפטן.

השער הגיע בדקה ה-33. אנדראה מזיילו ליטף את הכדור אחרי קרן מימין וזה הגיע אל יוסיפ איליצ'יץ', שהמשיך מקרוב פנימה את ה-0:1 של אטאלנטה. יובה איזנה בדקה ה-80 אחרי שחואן קואדרדו הגביה מימין, השוער פיירלואיג'י גוליני היסס ומריו מנדז'וקיץ' בעט לו בין הרגליים פנימה את ה-1:1. פדריקו ברנרדסקי הורחק בדקה ה-93 אחרי עבירה שביצע מוסא בארו.

עוד באותו נושא

מסימיליאנו אלגרי יעזוב את יובנטוס בתום העונה

לכתבה המלאה
אנדראה ברצאלי שחקן יובנטוס. רויטרס
ברצאלי חוגג/רויטרס

נאפולי - אינטר 1:4

הנראזורי מסובכים מאוד לקראת מחזור הסיום ויהיו חייבים לנצח בבית את אמפולי, שמגיעה אחרי שלושה ניצחונות ברציפות וכשהיא נלחמת על חייה בליגה.

השער הראשון של נאפולי הגיע בדקה ה-16. פביאן רואיס מסר לפיוטר ז'לינסקי ששחרר טיל אדיר מ-25 מטר שנעצר בחיבורים, 0:1. השני הגיע בדקה ה-61 כשחוסה קאייחון הגביה מימין, דריס מרטנס המשיך בנגיחה פנימה וקבע 0:2. רואיס, שבישל את הראשון, כבש את השלישי בדקה ה-71 כשקווין מלקווי העביר רוחב והספרדי המשיך פנימה את ה-0:3. רואיס השלים צמד בדקה ה-79 כשקיבל ממרטנס ובעט פצצה לחיבורים, 0:4. מאורו איקרדי צימק בפנדל בדקה ה-81.

קשישטוף פיונטק מילאן. GettyImages
הגיע בזמן. פיונטק/GettyImages

מילאן - פרוזינונה 0:2

ניצחון חשוב מאוד למילאן, תחזיק אצבעות ליובנטוס ונאפולי במשחקים המאוחרים ותוכל לחזור למקום הרביעי אם יובנטוס תעשה עבורה את העבודה ותנצח את אטאלנטה בהמשך הערב. הרוסונרי היו אמורים לטייל מול הקבוצה שירדה מזמן ליגה, אבל דונארומה נאלץ להדוף פנדל של קמיליו צ'אנו בדקה ה-50. בדקה ה-57 פיונטק סוף סוף פרץ את הסכר עם דחיקה מקרוב וסוסו חתם עם בעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-66. מילאן עלתה זמנית למקום הרביעי, אך תאבד אותו אם אטאלנטה לא תפסיד ליובה בהמשך.

מתאו בריגי שחקן אמפולי. GettyImages
אמפולי תלויה בעצמה. מתאו בריגי/GettyImages

אמפולי - טורינו 1:4

ניצחון שלישי ברציפות לקבוצה של אאורליו אנדראצולי, שהורידה את גנואה אל מתחת לקו האדום ותהיה תלויה בעצמה במחזור הסיום בו תתארח אצל אינטר. טורינו רצתה לשמור על סיכוי להגיע לליגת האלופות, אבל נותרה במקום השביעי בעקבות הפסד ראשון אחרי שמונה משחקים ועלולה לאבד את הסיכוי להגיע לאירופה. בעיטה שטוחה של אפרייה אקוואה הפתיעה את סלבטורה סיריגו בדקה ה-27, יאגו פאלקה השווה עם בעיטה לקורה ופנימה בדקה ה-56 והמשחק נע מחוף לחוף עם הזדמנויות רבות. השוער הפולני ברטלומיי דרגובסקי המשיך לספק הצלות מרהיבות כמו בשבועות הקודמים, ואמפולי ידעה להשיג את ההכרעה דווקא בזכות המחליף בן ה-38 מתאו בריגי שכבש מתוך הרחבה בדקה ה-65. ג'ובאני די לורנצו סגר סיפור עם הטעייה יפה ושער בדקה ה-70 ולסקורר פרנצ'סקו קאפוטו היה זמן להרשית את הרביעי בדקה ה-89.

ז'רביניו שחקן פארמה לפני ז'רסון שחקן פיורנטינה. GettyImages
שער עצמי שסיבך את פיורנטינה. ז'רסון מאחורי ז'רביניו/GettyImages

פארמה - פיורנטינה 0:1

מה תגידו על הקריסה של הוויולה? הפסד חמישי רצוף ו-13 משחקים ללא הפסד הורידו את פיורנטינה למקום ה-14 ובסכנת ירידה במחזור הסיום בו היא תארח את גנואה שנמצאת כרגע מתחת לקו האדום. פארמה הגיעה להילחם על חייה ללא ברונו אלבש ורוברטו אינגלזה, והצליחה לקטוע רצף של תשעה משחקים ללא ניצחון ולהבטיח עוד עונה בסרייה A בזכות שער עצמי של ז'רסון לאחר כדור חופשי בדקה ה-80.

משחק נוסף

קייבו - סמפדוריה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully