וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 0:0 מאכזב לרומא נגד ססואולו, ליגת האלופות מתרחקת

דז'קו וקלייברט בעטו לקורות והג'אלורוסי יתקשו להשיג את המקום הרביעי. גנואה הסתבכה אחרי אחרי 1:1 נגד קליארי, אודינזה שרדה עם 2:3 על ספאל

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מנצ'סטר סיטי חוגגת אליפות

גנואה עלולה לרדת אל מתחת לקו האדום בסיום המחזור ה-37, לאחר שסיימה ב-1:1 הערב (שבת) מול קליארי בקרב התחתית. ניצחון של אמפולי מחר על טורינו, יציב את גנואה לראשונה העונה במקום ה-18. אודינזה הבטיחה הישארות עם 2:3 ביתי על ספאל. רומא נפרדה בססואולו ב-0:0 מאכזב בחוץ.

שחקן רומא, אדין דז'קו. GettyImages
תוצאה מאכזבת. דז'קו/GettyImages

ססואולו - רומא 0:0

תוצאה מאכזבת מאוד לרומא, שככל הנראה לא תשחק בליגת האלופות בעונה הבאה וכעת מקווה להבטיח לפחות מקום בליגה האירופית. אדין דז'קו וג'סטין קלייברט בעטו לקורות והג'אלורוסי לא ידעו להמשיך במומנטום אחרי הניצחון על יובנטוס במחזור הקודם. רומא לא ניצחה שני משחקי ליגה רצופים מאז אמצע פברואר וככה קשה להעפיל לצ'מפיונס.

איבן רדובאנוביץ' שחקן גנואה עם מאמנו צ'זארה פראנדלי. GettyImages
גנואה בסכנת ירידה ממשית. צ'זארה פראנדלי עם איבן רדובאנוביץ'/GettyImages

גנואה - קליארי 1:1

פנדל של דומניקו קרישיטו הציל לקבוצה של צ'זארה פראנדלי נקודה בדקה ה-89, אבל ניצחון של אמפולי מחר על טורינו יוריד את גנואה אל מתחת לקו האדום, בפעם הראשונה העונה. קליארי הבטיחה סופית את ההישארות בזכות טיל של לאונרדו פאבולטי בדקה ה-40. הקפטן קרישיטו איזן כאמור בפנדל וחברו ג'וזפה פצלה הורחק בדקה ה-93 ויחמיץ את המשחק מול פיורנטינה במחזור האחרון. גנואה סופרת תשעה משחקים ללא ניצחון, מאז הנחילה ליובנטוס הפסד בכורה עם 0:2 ביתי.

שחקני אודינזה חוגגים. GettyImages
נשארו בליגה. שחקני אודינזה חוגגים/GettyImages

אודינזה - ספאל 2:3

ניצחון שני ברציפות לזברטה, שחגגו הישארות רשמית בעקבות התיקו של גנואה. כל שלושת השערים של אודינזה הגיעו במחצית הראשונה, וממצבים נייחים של רודריגו דה פול. הארגנטינאי מצא בכדור חופשי את סמיר שנגח פנימה בדקה השישית, הרים כדור קרן שסטפנו אוקאקה נגח לרשת בדקה ה-31 ורשם בישול שלישי מאותה נקודה לאוקאקה שהשלים צמד בחלוף ארבע דקות. ספאל הנינוחה לפחות נמנעה מביזיון עם מבצע אישי של אנדראה פטאניה בדקה ה-53 (שערו ה-16 העונה) ונגיחה של מתיאה ואלוטי בדקה ה-59.

עוד באותו נושא

מסימיליאנו אלגרי יעזוב את יובנטוס בתום העונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully