וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברי: "כל המשפחה שלי הגיעה, זה רגע מיוחד", רובן: "היו לי דמעות בעיניים"

הכוכבים העוזבים של באיירן מינכן חגגו את ה-1:5 מול פרנקפורט והאליפות, קובאץ': "מאמין שאשאר". רויס: "הגיע לנו יותר"

לאון גורצקה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
גורצקה חוגג עם הצלחת/רויטרס

באיירן מינכן זכתה היום (שבת) באליפות השביעית שלה ברציפות. הבווארים הביסו 1:5 את איינטרכט פרנקפורט במחזור ה-34 והאחרון בבונדסליגה וזכו בתואר ה-29 שלהם אי פעם וה-28 בבונדסליגה. אפילו פרנק ריברי ואריאן רובן, שנכנסו כמחליפים למשחק הפרידה שלהם, כבשו והצטרפו לחגיגה בענק. עכשיו באיירן תתחיל להתכונן לגמר הגביע מול ר.ב. לייפציג בשבת הבאה.

עוד בנושא:

באיירן מינכן הביסה 1:5 את פרנקפורט, לברקוזן ניצחה באותה התוצאה בברלין והיא באלופות

ניקו קובאץ' מאמן באיירן מינכן. רויטרס
מאמין שיישאר. קובאץ'/רויטרס

המספרים

* באיירן מינכן קבעה שיא בונדסליגה עם האליפות השביעית ברציפות שלה (ו-29 בסך הכול) ורחוקה אליפות אחת משיא הליגות הגדולות שקבעה העונה יובנטוס (שמונה זכיות רצופות).

* הזכייה של באיירן קבעה כי כל האלופות בחמש הליגות הבכירות הצליחו לשמור על התואר.

* פרנק ריברי נפרד מבאיירן מינכן גם עם תואר אישי: שיאן האליפויות בכדורגל הגרמני עם תשע זכיות.

* קינגסלי קומאן, רק בן 22, חגג אליפות שמינית בשבע עונות שלו כמקצוען. הוא היה שותף לאליפויות של פריס סן ז'רמן ב-2013 ו-2014, לשתיים של יובנטוס ב-2015 ו-2016, וקצת אחרי פתיחת אותה עונה עבר לבאיירן וזכה איתה ב-2016, 2017, 2018 ו-2019.

* באיירן מינכן ניצחה בכל 11 משחקי הליגה בהם קומאן כבש.

* באיירן מינכן זכתה באליפות הבונדסליגה ה-28 שלה ובכך מחזיקה באותה כמות כמו שאר הקבוצות גם יחד מאז הקמת הליגה.

* ניקו קובאץ' הוא השני אי פעם שזוכה באליפות עם באיירן מינכן גם כשחקן וגם כמאמן. הקודם היה פרנץ בקנבאואר.

* 41 שערים נכבשו היום במחזור הנעילה של הבונדסליגה, הכי הרבה במחזור אחד מאז המחזור ה-34 והאחרון בעונת 2001/2.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. רויטרס
"מטורף שחזרנו מפיגור של תשע נקודות לאליפות". רובן/רויטרס

ניקו קובאץ' אמר אחרי המשחק: "יש לי מידע מיד ראשונה ועל פיו אני מניח שאשאר כאן. אני חושב שכולם ראו שזו הייתה עונה לא פשוטה, אבל מה שהקבוצה עשתה אחרי כל הביקורת שהיא ספגה זה מעורר כבוד. הצלחנו לעשות את זה. אני רוצה להודות לשחקנים שלי, לאוהדים ולכל הצוות". על השערים של ריברי ורובן אמר הקרואטי: "אני מאושר. זה קצת כמו בעונה שעברה כשהייתי בפרנקפורט והכנסתי את אלכס מאייר שכבש". ניקו קובאץ' זכה לעידוד מהיציע הדרומי באליאנץ ארנה, כמו גם לשלט תמיכה, ואמר: "כמובן ששמעתי את זה. אני רוצה להודות מקרב לב לכל האוהדים, ולא רק לאלה ביציע הדרומי".

אריאן רובן, שכבש במשחק הפרידה שלו מהקהל באליאנץ ארנה, אמר: "אני שמח שהחברים ניסו לחפש אותי, זה היה נהדר. לא היה לי אוויר יותר. זה מטורף לחזור מפיגור של תשע נקודות לזכייה באליפות". על הפרידה שלו אמר: "עלו לי דמעות בעיניים כמה פעמים היום, אבל הייתי כל כך חם על המשחק שלא ירדו לי דמעות. אני חווה עכשיו הרבה רגשות בגוף. בשבילי זה נהדר שזכיתי לשחק עם כל כך הרבה שחקנים גדולים במהלך השנים". על עתידו אמר ההולנדי: "אני לא יכול עדיין להגיד משהו. נראה לאן המסע ייקח אותי רק אחרי גמר הגביע".

תומאס מולר: "שיחקנו נהדר היום. הכול היה מושלם היום, גם שיחקנו בבית את משחק האליפות וגם רובן וריברי נכנסו והצליחו אפילו לכבוש".

פרנק ריברי: "כל המשפחה שלי הגיעה לכאן, זה רגע כל כך מיוחד בשבילי. זה הכדורגל, הבנאדם תמיד צריך להתקדם ולהמשיך הלאה. היו לי כאן המון רגעים יפים, אבל העונה הכי טובה שלי הייתה ב-2013". על קובאץ' אמר ריברי: "ברור שפה ושם היה קשה, אבל מאמן צריך זמן. הוא אדם טוב ואני מקווה שיישאר בבאיירן". עליו עצמו אמר הצרפתי: "נהניתי כאן מאוד, אבל מגיע הזמן שצריך לעזוב".

נשיא באיירן אולי הנס נשאל לגבי עתידו של קובאץ' ואמר: "זה לא הזמן הנכון לדבר על זה".

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
מרגיש שמגיע להם יותר. רויס/רויטרס

בורוסיה דורטמונד סיימה את העונה עם 0:2 בחוץ מול בורוסיה מנשנגלדבאך, אבל זה הספיק לה רק כדי לסיים במקום השני. ג'יידון סאנצ'ו (45) ומרקו רויס (54) כבשו לצהובים-שחורים, שיכולים להיות מאוכזבים מאוד אחרי ששמטו יתרון של תשע נקודות מבאיירן מינכן ואיבדו את האליפות.

מאמן הצהובים-שחורים לוסיאן פאבר אמר: "זה לא מורגש עכשיו, אבל אנחנו יכולים להיות מרוצים מאוד מהעונה הזו, השגנו 76 נקודות ואף אחד לא תכנן שזה מה שיהיה. בסיבוב השני ספגנו שערים שלא היינו צריכים לספוג ושילמנו על זה ביוקר. לא היינו רחוקים מלזכות בתואר וברור שתואר זה חשוב מאוד כי זה נשאר תמיד. אני מברך את באיירן מינכן על האליפות וכמובן גם את עמיתי ניקו קובאץ'".

שוער דורטמונד רומן בורקי: "אנחנו יכולים להיות גאים מאוד בעצמנו ומה שהשגנו כקבוצה. אולי שילמנו ביוקר על זה שאנחנו קבוצה צעירה מאוד וזה מה שעלה לנו באליפות".

אקסל ויטסל אמר: "רצינו להיפרד יפה מהאוהדים. ברור שאנחנו מאוכזבים מאוד, אבל לא הפסדנו את האליפות היום". הקפטן מרקו רויס הוסיף: "אנחנו מרגישים שהגיעו לנו יותר ממקום שני על העונה הזו. שתי הקבוצות נאבקו על התואר עד הסוף. נגד שאלקה ו-ורדר ברמן פספסנו את האליפות ולא הצלחנו לעשות את הצעד החשוב כדי לזכות בתואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully