וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בני יהודה: למרות אכזבת הגביע, מאות אוהדים הגיעו לאימון

אוהדי נתניה הגיעו לתמוך בשחקנים ועודדו בעיקר את קניקובסקי ועמוס. בקבוצה אמרו: "אם לא נגיע לאירופה, זה יהיה מחדל גדול. הכתומים יעשו רוטציה, אבישי כהן יפתח (א', 20:30, ספ' 1)

מחזור 35הסתיים19/05/2019
מכבי נתניה
    0
    • (3) ג'אן
    • (13) מזור
    בני יהודה תל-אביב
    יוסי אבוקסיס חוגג זכייה בגביע המדינה עם בני יהודה/צילום ועריכה: קובי אליהו

    בווידאו: בני יהודה חוגגת זכייה בגביע המדינה

    מכבי נתניה

    ארבעה ימים אחרי שהפסידה לה בגמר גביע המדינה, תפגוש מחר (ראשון, 20:30, ספורט 1) מכבי נתניה פעם נוספת את בני יהודה, הפעם במשחק חשוב מאוד למשימה שלה לסיים שנייה או שלישית ולהבטיח לעצמה כרטיס למוקדמות הליגה האירופית. אתמול קיבלו השחקנים מנוחה והם עדיין מנסים להרים את עצמם מהפנדלים ביום רביעי בחיפה. "את הגמר הזה אף שחקן של מכבי נתניה לא ישכח", אמר היום אחד משחקני הקבוצה. "ההפסד הזה ילווה כל אחד ואחד מהקבוצה לכל חייו, אבל אם נשקע במרה שחורה ולא נדע לקחת את הכרטיס לאירופה, זה יהיה מחדל גדול שלנו. חייבים לקחת כוחות, לנסוע למשחק מול בני יהודה ולנצח אותם. הם כבר עשו את שלהם. אנחנו לא".

    מכבי נתניה תצטרך להסתדר ללא עלי מוחמד וגיא מלמד המוצהבים. דולב אזולאי ייעדר אף הוא אחרי שספג כרטיס אדום בגמר הגביע, כשהקפטן ויקי כחלון אמור לשוב להרכב אחרי שריצה עונש הרחקה. דודי טויטו עשוי להחליף את ג'ונתן בורנשטיין שסיים את המשחק ביום רביעי עם פציעה, וגם מוטי ברשצקי ויאהמיר הוקה אמורים לפתוח. פאטוס בצ'יראי שסיים את המשחק האחרון באפיסת כוחות וביקש להימנע מבעיטת הפנדל, אמור לפתוח בהרכב ואמר לקרובים אליו שחשוב לו מאוד לסיים את העונה בטעם טוב ועם הכרטיס לאירופה. לחלוץ ממונטנגרו, שייעדר ממחזור הסיום בגלל כרטיסים צהובים, יש חוזה גם לעונה הבאה.

    למרות האכזבה מהגמר, מאות אוהדים הגיעו הערב לאימון הקבוצה כדי לתמוך בשחקנים ולהגיד להם שהם מאחוריהם לקראת שני המשחקים האחרונים בליגה. האוהדים שרו בעיקר לגבי קניקובסקי ודני עמוס, ועודדו אותם באופן אישי.

    אוהדי מכבי נתניה באימון. אתר רשמי
    הגיעו לתמוך אוהדי מכבי נתניה באימון הערב/אתר רשמי
    אוהדי מכבי נתניה באימון. אתר רשמי
    אוהדי מכבי נתניה באימון/אתר רשמי

    בני יהודה

    אחרי אופוריית הגביע והחגיגות הבלתי נגמרות של ההנפה הרביעית בתולדות המועדון, בני יהודה חוזרת לליגה. בניגוד ליריבתה, לה כבר יש בכיס את הכרטיס לליגה האירופית והיא תתחיל בסיבוב המוקדמות השלישי, ב-8 באוגוסט. עד אז, לכתומים יש עוד שני משחקי ליגה, כשמהראשון בנתניה ייעדרו איציק עזוז, איסמעילה סורו ושי קונסטנטין שנפצעו בגמר ביום רביעי. יוסי אבוקסיס מתכוון לתת הזדמנות לשחקנים שמשוועים לדקות משחק, דוגמת אבישי כהן. שוער המשנה יהונתן שאבי עשוי לפתוח.

    יהונתן שאבי שוער בני יהודה. קובי אליהו
    עוד הזדמנות בין הקורות? יהונתן שאבי/קובי אליהו

    טריוויה

    * יהיה זה המשחק ה-110 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 34:37 למכבי נתניה בניצחונות ועוד 38 תוצאות תיקו.

    * שלושת העימותים האחרונים, כולל גמר הגביע ביום רביעי בו ניצחה בני יהודה בפנדלים, הסתיימו בשוויון ב-90 דקות (0:0 ופעמיים 1:1).

    * 11 מפגשי הליגה האחרונים, מאז נובמבר 2012, לא הניבו ניצחונות ביתיים. בני יהודה ניצחה חמש פעמים בחוץ, מכבי נתניה ניצחה שלוש פעמים בחוץ ועוד שני משחקים לא הוכרעו.

    * הניצחון הביתי האחרון של נתניה על בני יהודה היה בדצמבר 2011, אז אחמד סבע קבע 0:1 בדקה ה-88.

    * בני יהודה לא הצליחה לשמור על שער נקי בשבעת משחקי הליגה האחרונים, וספגה לפחות שני שערים בששת האחרונים.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully