וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי תל אביב: ריינן יחזור להרכב, פספוס הכרטיס לאירופה ישפיע על פריי?

הירוקים ישובו למערך שלושת הבלמים, גם הצהובים צפויים להמשיך באותו מערך (א', 20:30, ספ' 5). חשש כי כישלון בהגעה לאירופה יקשה על השארת הטורקי

האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב

מכבי חיפה

אחרי ההפסד להפועל חדרה והידיעה שהמקום הרביעי כבר לא יוביל לליגה האירופית, במכבי חיפה מבינים שהמשחק מחר (ראשון, 20:30, ספורט 5) מול האלופה מכבי תל אביב הופך למכריע ביותר העונה. המאמן מרקו בלבול יחזור למערך שלושת הבלמים כשאטיין ריינן יפתח על חשבון מוחמד עוואד המורחק שלמעשה סיים את העונה. בנוסף, בלבול מתלבט אם להחזיר להרכב את רז מאיר. שון וייסמן צפוי להמשיך בחוד לצד ניקיטה רוקאביציה. "המשחק הזה חשוב לנו הרבה יותר מאשר למכבי תל אביב", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו חייבים לסיים את העונה עם הכרטיס לאירופה וחשוב שגם נשמח את הקהל במשחק הספציפי הזה".

גם ההכנות לעונה הבאה נמשכות במקביל. בחיפה יודעים שללא הכרטיס לאירופה המשימה להשאיר את קרים פריי תהיה קשה יותר, כאשר ההערכה היא שאם הכרטיס יושג, השחקן יישאר לעונת השאלה נוספת וירוויח כ-800 אלף יורו בעונה. גם בעמדת המגן השמאלי בחיפה רוצים להתחזק כשהמועמד המוביל הוא רפאל פייטז'אק הפולני. רמזי ספורי ובירם כיאל עדיין מועמדים גם כן לקבוצה.

שחקן מכבי חיפה רז מאיר. יוסי ציפקיס
גם הוא יחזור להרכב? רז מאיר/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב

אף שסיימה את משימותיה העונה ואפילו חגגה רשמית את האליפות במשחק האחרון מול מכבי נתניה ולמחרת מול אלפי אוהדים ב'לייב פארק' בראשון לציון, מכבי תל אביב רוצה להיראות טוב מול מכבי חיפה מחר ולנצח את המשחק היוקרתי בין המועדונים.

הרכב הקבוצה עשוי להיות זהה לזה שניצח את מכבי נתניה בצורה מרשימה בשבת שעברה. ז'איר אמאדור סובל קצת מכאבים בשריר הירך האחורי, אבל הוא אמור לפתוח לצד איתן טיבי ושרן ייני, מה שאומר שמכבי תל אביב עשויה להמשיך במערך של שלושה בלמים.

שחקן מכבי תל אביב ז'איר אמאדור מאוכזב. קובי אליהו
אמור לפתוח. ז'איר אמאדור/קובי אליהו

טריוויה

* מכבי תל אביב הפסידה למכבי חיפה רק פעם אחת ב-23 משחקי הליגה האחרונים ביניהן, כשאלירן עטר וגארי קגלמאכר קבעו 0:2 בחוץ באוקטובר 2016. פרט לכך, היו 15 ניצחונות צהובים ועוד שבע תוצאות תיקו.

* בשלושת הביקורים האחרונים שלה בחיפה, מכבי תל אביב ניצחה את הירוקים בהפרש של שני שערים (0:2 ופעמיים 1:3).

* הניצחון הביתי האחרון של מכבי חיפה על הצהובים היה בדצמבר 2012, עוד בימי קרית אליעזר. ויאם עמאשה דחק את ה-0:1 בדקה ה-80.

* מכבי תל אביב מנסה להיות הראשונה שמסיימת עונה עם הפסד בודד מאז הפועל תל אביב ב-2009/10.

* הפער בין שתי הקבוצות עומד ערב המחזור על 31 נקודות ו-52 שערים. בשתי הקטגוריות מדובר בהפרש היסטורי בין הראשונה לשנייה.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: חיפה
קהל: 16241

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully