וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: המגן הפולני רפאל פייטז'אק מועמד

16.5.2019 / 22:12

המגן השמאלי של ויסלה קראקוב ונבחרת פולין בן ה-27 עשוי להצטרף למכבי חיפה. עם זאת, הירוקים עדיין לא ויתרו על טואטחה

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

בווידאו: ניסו אביטן מוצג כמאמן הפועל תל אביב

מגנה השמאלי של נבחרת פולין רפאל פייטז'אק מועמד למכבי חיפה. למרות החתמתו של מגן נבחרת ניגריה איוום אוטין, בחיפה ממשיכים לחפש אחר מגן שמאלי. במועדון רוצים מאוד לראות את טאלב טואטחה חוזר, אך במקביל ממשיכים לחפש מועמדים זרים כשאחד מהם הוא המגן הפולני.

המגן בן ה-27 משחק בוויסלה קראקוב והוא שחקן סגל נבחרת פולין. הוא נולד בסוסנוביץ' ושם גם החל את הקריירה שלו בקבוצת זגלבי המקומית. ב-2010 עבר לגורניק זאבז'ה, לאחר מכן שיחק גם בפיאסט גליביצה ובקטוביץ', ובינואר 2016 חתם על חוזה בוויסלה. בינואר 2018 הושאל לזגלבי לובין, בקיץ חזר לשורות ויסלה והעונה סיפק שלושה שערים וחמישה בישולים ב-35 משחקי ליגה.

אחרי ששיחק בעבר בנבחרת הנוער ובנבחרת עד גיל 20 של פולין, פייטז'אק זומן לסגל הנבחרת הבוגרת על ידי ייז'י בז'צק, שחקן מכבי חיפה לשעבר וכיום המאמן הלאומי, שנתן לו דקות ראשונות בליגת האומות מול איטליה בספטמבר האחרון וגם במשחק הידידות מול אירלנד ארבעה ימים לאחר מכן.

לאחרונה הביע פייטז'אק את רצונו לחוות ליגה אחרת ולצאת מפולין לראשונה בקריירה שלו. הוא מחזיק בכמה הצעות ואין בכוונתו להאריך חוזה בוויסלה כשאחת האופציות כך לפי גורמים המעורים בפרטים היא הקבוצה מהמקום השני בליגת העל.

עוד בנושא:

מכבי חיפה האריכה את חוזהו של ארנסט מאבוקה

רפאל פייטז'אק שחקן נבחרת פולין. GettyImages
יגיע למכבי חיפה? פייטז'אק/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully