וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה ניצחה את ריאל מדריד 90:95 ועלתה לגמר הפיינל פור

הרוסים חזרו פעמיים מפיגור דו-ספרתי, דה קולו ורודריגס הצטיינו עם 23 נק' כ"א, יול החטיא זריקה שהיתה שולחת את המשחק להארכה. ביום ראשון יפגוש איטודיס את אנאדולו אפס המפתיעה בקרב על כל הקופה

שחקן צסק"א מוסקבה נאנדו דה קולו. רויטרס
התעורר בדיוק בזמן. דה קולו/רויטרס

צסק"א מוסקבה העפילה הערב (שישי) לגמר היורוליג, לאחר ניצחון 90:95 גדול על ריאל מדריד בחצי גמר הפיינל פור בוויטוריה. קבוצת הפאר הרוסית שנקמה בבלאנקוס על ההפסד באותו מעמד בדיוק אשתקד תגיע כפייבוריטית ברורה לקרב על התואר ביום ראשון מול אנאדולו אפס, אם כי החבורה של ארגין עתמאן כבר הראתה לכולם, ובפרט לז'ליקו אוברדוביץ', מה קורה למי שלא מעריך אותה כראוי מוקדם יותר היום.

דווקא ריאל היתה זו שהוליכה למשך מרבית שלבי המשחק, אולם הרוסים, שלא ידועים בזכות האופי שלהם במעמדי הכרעה, הצליחו לסגור פעמיים פיגור דו-ספרתי - פעם במחצית הראשונה ופעם בשנייה. סרחיו רודריגס היה אחראי לקאמבק הראשון, וכשנעלם במחצית השנייה, היה זה הכוכב הנוסף נאנדו דה קולו, שהתעורר בדיוק בזמן, וסידר לקבוצתו מקום בגמר. בשמונה מתשעת הפיינל פור הקודמים שלה צסק"א לא הצליחה לזכות בתואר. האם הפעם תשכיל לעשות זאת?

סטטיסטיקה

קלעו לצסק"א מוסקבה: נאנדו דה קולו 23 (13 מ-14 מהעונשין), סרחיו רודריגס 23, וויל קלייברן 18, קורי היגינס 11 (9 מ-10 מהעונשין), אותלו האנטר 8, קייל היינס 6, אלק פיטרס 3, דניאל האקט 3. ניקיטה קורבנוה (17 דקות) וג'ואל בולומבוי (3 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו לריאל מדריד: פביאן קוזר 18 (6 מ-6 ל-2), סרחיו יול 13 (1 מ-10 ל-3), אנתוני ראנדולף 12, רודי פרננדס 10, פקונדו קמפאצו 10, טריי תומפקינס 9, וולטר טבארס 6 ו-9 ריבאונדים, ג'ייסי קארול 5, ג'פרי טיילור 3, גוסטבו איון 2, גבריאל דק 2.

עוד באותו נושא

יורוליג: אנאדולו אפס הפתיעה את פנרבחצ'ה עם 73:92 ענק ועלתה לגמר

לכתבה המלאה
שחקני צסק"א מוסקבה ניקיטה קורבנוב, דניאל האקט. AP
פייבוריטים בגמר. האקט וקורבנוב/AP

מהלך המשחק

רבע 1:

צסק"א פתחה עם דניאל האקט, נאנדו דה קולו, וויל קלייברן, ניקיטה קורבנוב ואותלו האנטר, בעוד ריאל העלתה את פקונדו קמפאצו, רודי פרננדס, ג'פרי טיילור, אנתוני ראנדולף ו-וולטר טבארס. האחרון נתן את הטון גם בהתקפה וגם בהגנה, קמפאצו צלף שלשה שקבעה 7:13 ואילצה את איטודיס לקחת פסק זמן. טבארס המשיך לעשות הכל, סרחיו יול קם מהספסל וקבע יתרון שיא של 11:22, אולם סרחיו רודריגס עצר את המפולת ובסיום הרבע הראשון עמד היתרון המדרידאי על 18:22.

שחקן צסק"א מוסקבה דניאל האקט מול שחקן ריאל מדריד וולטר טבארס. רויטרס
מפלצת בהגנה. טבארס עוצר את האקט/רויטרס

רבע 2:

רודריגס השלים את הקאמבק של צסק"א ואיזן ל-26:26. דה קולו העביר את היתרון לרוסים עם שלשה שקבעה 33:34, טריי תומפקינס ופביאן קוזר שעלו מהספסל צלפו שתי שלשות רצופות כדי להחזיר את ריאל ל-37:43, קלייברן ענה בשלשה משלו ממש על הבאזר, ועם הירידה לחדרי ההלבשה הראה לוח התוצאות על 43:45. רודריגס הוביל את כל רשימת הקלעים עם 14 נקודות, קלייברן הוסיף 10, קוזר הוליך את ריאל עם 9.

שחקן צסק"א מוסקבה סרחיו רודריגס. רויטרס
האיש של הרבע השני. רודריגס/רויטרס

רבע 3:

הבלאנקוס הצליחו להשיג עוד מרווח ביטחון, כשגוסטבו איון התכבד בנקודות ראשונות וקבע 48:56. רודי פרננדס ביצע עבירה טכנית, שהיתה גם הרביעית שלו והורידה אותו לספסל, אבל זה לא שינה - ראנדולף צלף שלשה שקבעה 50:61, וצסק"א לקחה פסק זמן. קוזר בכל זאת קבע יתרון שיא של 51:65, הרוסים הצליחו לצמק במעט, ועם העליה לרבע האחרון עמד היתרון הלבן על 65:73.

שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס. AP
רודי פרננדס בפעולה/AP

רבע 4:

סרחיו יול החטיא שלוש שלשות ברציפות וירד כמעט בבכי לספסל, הקאמבק של צסק"א נמשך ודה קולו הוריד ל-78:75, שש דקות לסיום. לאסו חטף עבירה טכנית וראה את קלייברן משווה ל-80:80. דה קולו סידר לצסק"א 85:87, דקה וחצי לבאזר, ראנדולף החטיא, קמפאצו ביצע עבירה חמישית ושלח את דה קולו לקו, שדייק פעמיים. רודריגס הוסיף שתי קליעות משלו ו-17 שניות לסיום זה 87:91. יול ענה בשלשה משוגעת, היגינס נשלח אל הקו ודייק פעמיים, ובפיגור 93:90 הלכה ריאל פעם נוספת ליול, שהחטיא שלשה שהיתה שולחת את המשחק להארכה. היגינס סגר עניין עם ביקור נוסף בקו העונשין, בדרך ל-90:95 בסיום.

שחקן ריאל מדריד וולטר טבארס מול שחקן צסק"א מוסקבה אותלו האנטר. רויטרס
מפגש מרתק. טבארס מול האנטר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully