וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי ופריס סן ז'רמן טוענות: לא נוכל להחתים את אנטואן גריזמן

גווארדיולה הבהיר: "לא יכולים להרשות לעצמנו אותו". טוכל: "זה לא ריאלי". סימאונה נפרד, ז'ואאו פליקס יירש את הכוכב הצרפתי?

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מנצ'סטר סיטי חוגגת אליפות באנגליה

מאז שהודיע כי אין בכוונתו להמשיך באתלטיקו מדריד, נפוצו שלל שמועות בנוגע לעתידו של אנטואן גריזמן. אל ברצלונה הצטרפו גם באיירן מינכן, פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי, על פי דיווחים, אולם הערב (שישי) עושה רושם ששתי האחרונות יצאו מהמירוץ.

"אנשי ברצלונה, אל תדאגו, אנחנו לא הולכים לקנות את גריזמן, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו אותו", אמר מנג'ר האלופה האנגלית פפ גווארדיולה על סעיף השחרור של הכוכב הצרפתי (120 מיליון יורו). מנג'ר האלופה הצרפתית השמיע דברים דומים. "הוא יכול לשחק בכל הקבוצות הכי טובות בעולם, אבל כרגע זה לא ריאלי", התעקש תומאס טוכל.

דייגו סימאונה דיבר היום במסיבת העיתונאים של אתלטיקו מדריד על הכוכב ממנו ייאלץ להיפרד בקיץ ואמר: "ראשית, אני אסיר תודה על זה שהוא שיחק אצלנו. יש לי רק מילים טובות להגיד לו, אני אוהב אותו כבן אדם ולמדתי לכבד החלטות של אנשים אחרים. ידענו שעזיבה שלו היא אפשרות, וכשאתה נותן הכל, כפי שאנטואן עשה, אי אפשר לכעוס. אנשים תמיד מחפשים לעבור לקבוצות חשובות יותר, כמו עם לוקאס הרננדס ובאיירן מינכן. אני לא מנסה לשכנע אף אחד, מבחינתי אתלטיקו מדריד היא מקור גאווה. המועדון הזה גדול יותר מכל שחקן".

עוד לפני הביקור שלה בישראל למשחק ידידות נגד בית"ר ירושלים באצטדיון בטדי ב-21 במאי, אתלטיקו מדריד כבר יודעת שהיא תעבור מתיחת פנים רצינית בקיץ הקרוב. דייגו גודין ולוקאס הרננדז כבר הודיעו על עזיבתם, כשלרשימת העוזבים צפויים להצטרף גם דייגו קוסטה, רודרי, חואנפראן, ניקולה קאליניץ' וכמובן גם הכוכב הגדול אנטואן גריזמן, שכבר שיגר בקשת שחרור רשמית מהמועדון.

דייגו סימאונה יצטרך לבנות שלד חדש לחלוטין לקולצ'ונרוס, ויצטרך גם לדאוג לכוכב על חדש שיחליף את גריזמן ויהיה הפנים החדשות של המועדון. ה"מארקה" הספרדי מדווח היום (שישי) שאתלטיקו מאמינה שזה הולך להיות ילד הפלא של בנפיקה ז'ואאו פליקס (19), שפרץ העונה לתודעה והפך לשם החם של עונת המלפפונים האירופית עם 19 שערים ו-11 בישולים ב-42 משחקים בכל המסגרות העונה.

לאתלטיקו לא יהיה קל לזכות בכוכב הצעיר, שצפוי לעלות 120 מיליון יורו. גם ריאל מדריד, ברצלונה, יובנטוס וענקיות הפרמיירליג מעוניינות ביהלום, שטרם שיחק בנבחרת פורטוגל הבוגרת. האופטימיות של הקולצ'ונרוס נובעת מהיחסים הקרובים מאוד של מנכ"ל המועדון, מיגל אנחל חיל, עם סוכנו של פליקס, ז'ורז'ה מנדש.

אותם יחסים עזרו לאתלטיקו להנחית ב-2011 לקוח אחר של מנדש, פלקאו, אשר בדומה לפליקס היה על הרדאר של ענקיות היבשת. למרות רצונה של בנפיקה שהשחקן יישאר לעונה נוספת, מנדש הצהיר לאחרונה כי פליקס מעוניין להתקדם כבר הקיץ ולחתום במועדון גדול יותר.

עוד באותו נושא

כבר דיבר עם גווארדיולה: רודרי צפוי לחתום בקרוב במנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה
שחקן בנפיקה, ז'ואאו פליקס. רויטרס
הפנים החדשות של אתלטיקו מדריד? ז'ואאו פליקס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully