וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר דיבר עם גווארדיולה: רודרי צפוי לחתום בקרוב במנצ'סטר סיטי

ה"אס" מדווח שהסיטיזנס קרובים להחתים את קשר אתלטיקו מדריד (22) וכבר הפעילו את סעיף השחרור שלו, אשר עומד על 70 מיליון יורו

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מנצ'סטר סיטי חוגגת אליפות

חשש מהשעייה מליגת האלופות? זה לא ממש מעניין כרגע את מנצ'סטר סיטי, שבעיקר עסוקה בחיזוק הקבוצה לקראת העונה הבאה. ה"אס" הספרדי מדווח היום (שישי) שהסיטיזנס צפויים להחתים בקרוב את קשרה של אתלטיקו מדריד, רודרי. שחקן נבחרת ספרד (22) אמנם הגיע לאתלטיקו לפני פחות משנה מוויאריאל, אבל הוא מחזיק בסעיף שחרור אשר נחשב נמוך יחסית (70 מיליון יורו).

בספרד מדווחים שהאנגלים כבר הגישו הצעה רשמית ואף סיכמו עם השחקן את פרטי חוזהו, וכעת נותרה רק חתימה רשמית על החוזה. רודרי צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח של בין חמש לשש שנים, ולקבל שכר טוב יותר ממה שיש לו כרגע בחוזהו הנוכחי בקולצ'ונרוס. ה"אס" ציין שיש מועדונים נוספים שמעוניינים בו, ולכן רודרי לא ממהר לקחת החלטה ומוכן להמתין להצעה טובה יותר, אם אכן תגיע.

מי שכבר שוחח וניסה לשכנע את רודרי להגיע לאיתיחאד הוא מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה. המאמן שיתף את הקשר בנוגע לחזון שלו לגבי העונה הבאה, וסיפר לו שהוא משוכנע שהוא יתאים לסגנון המשחק של מנצ'סטר סיטי. מי שלא יתרגש מהעזיבה הצפויה הוא דייגו סימאונה, שכבר אמר לכלי התקשורת בספרד שהוא לא רואה את רודרי כשחקן בלתי ניתן להחלפה. רודרי שותף העונה ב-46 משחקים בכל המסגרת בהם כבש שני שערים והוסיף בישול אחד.

שחקן אתלטיקו מדריד רודרי. GettyImages
בדרך הבטוחה לאלופת אנגליה. רודרי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully