וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יש סיכוי שהדרבי יימנע? התרחישים לקראת מחזור הנעילה בליגת העל

17.5.2019 / 7:19

חצי מהקבוצות ישחקו לפרוטוקול, יש כבר יורדת ורק מקום אחד נותר בפלייאוף, עליו יילחמו הפועל תל אביב ואשדוד. סדר בבלאגן לקראת יום שני

ONE

מחזור הנעילה של העונה הסדירה בליגת העל יתקיים כולו ביום שני הקרוב. אמש (חמישי) נקבע למעשה שחצי מקבוצות הליגה יגיעו למחזור הנעילה כשאין להן על מה לשחק, והחצי השני ישחקו משחקים בעלי משמעות. המשחק בין עירוני נהריה למכבי תל אביב יהיה לפרוטוקול בלבד והוקדם ל-18:50, בעוד שאר המשחקים ישוחקו ב-20:40: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב, מכבי ראשון לציון - הפועל אילת, מכבי אשדוד - הפועל חולון, בני הרצליה - הפועל באר שבע, הפועל גלבוע/גליל - עירוני נס ציונה.

אז יורדת כבר יש וגם שבע מתוך שמונה הקבוצות שישחקו בפלייאוף כבר בטוחות שם, אפילו סדרה אחת כבר נקבעה (בין הפועל אילת לעירוני נס ציונה), אז על מה הקבוצות משחקות במחזור האחרון?

עוד בנושא:

בני הרצליה הפסידה 74:73 להפועל אילת וירדה לליגה הלאומית
אריק שיבק: "אני עצוב ומרגיש נורא", ניצן חנוכי בכה: "זה כתם על כולנו"

טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב עם ג'וני אובריאנט. דני מרון
אובריאנט ובלאק מחכים לראות מי תשחק נגדם ברבע הגמר/דני מרון

מכבי תל אביב - הבטיחה את המקום הראשון.

הפועל ירושלים - הקבוצה של עודד קטש צריכה לנצח את הפועל תל אביב כדי לסיים במקום השני או לקוות להפסד של הפועל חולון. הפסד של ירושלים יחד עם ניצחון של חולון, יקבעו שהאדומים ינעלו את העונה הסדירה במקום השלישי.

הפועל חולון - הסיכוי היחיד של חולון לעלות מעל המקום השלישי הוא ניצחון חוץ באשדוד, בתוספת הפסד של הפועל ירושלים להפועל תל אביב. התסריט הזה יעלה את הסגולים למקום השני.

הפועל אילת - הבטיחה את המקום הרביעי.

עירוני נס ציונה - הבטיחה את המקום החמישי.

מכבי ראשון לציון - ניצחון במחזור הנעילה מול הפועל אילת יקבע שהכתומים יסיימו במקום השישי. תסריט נוסף שיספיק למקום השישי הוא הפסד ביתי של ראשון לציון בצירוף הפסדים של הפועל באר שבע והפועל תל אביב. אם הכתומים יפסידו לאילת והפועל תל אביב תנצח, ראשון תסיים במקום השמיני. הפסד ביתי של ראשון לציון, הפסד של הפועל תל אביב וניצחון של הפועל באר שבע, וראשון לציון תסיים במקום השביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ריצ'רד האוול שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
האוול והפועל תל אביב רוצים להימנע מדרבי/קובי אליהו

הפועל באר שבע - הקבוצה מבירת הנגב תסיים במקום השישי בשני תסריטים - ניצחון שלה מול בני הרצליה והפסד של ראשון לציון להפועל אילת, או במקרה של הפסד שלה להרצליה - הפסד של ראשון לציון לאילת וניצחון של הפועל תל אביב על הפועל ירושלים. בכל מצב אחר, באר שבע תסיים במקום השביעי.

הפועל תל אביב - ניצחון ביתי מול הפועל ירושלים יבטיח לה את המקום בפלייאוף. הפסד עשוי להספיק למקום השמיני אם מכבי אשדוד תפסיד להפועל חולון או אם גלבוע/גליל תנצח את נס ציונה. הפסד של הפועל תל אביב, הפסד של גלבוע/גליל בבית לנס ציונה וניצחון של אשדוד, והקבוצה של דני פרנקו מחוץ לפלייאוף. האדומים עוד יכולים להגיע גם למקום השביעי. זאת אם ינצחו את ירושלים ומכבי ראשון לציון תפסיד להפועל אילת. במקרה כזה תחלוף הפועל תל אביב על פני הכתומים ותסיים במקום השביעי, ללא כל קשר לתוצאה של המשחק בין הפועל באר שבע לבני הרצליה.

הפועל גלבוע/גליל - איבדה סיכוי להיכנס לפלייאוף.

מכבי אשדוד - רק תסריט אחד מעלה את הקבוצה של בראד גרינברג לפלייאוף והוא כולל ניצחון ביתי מול הפועל חולון, הפסד של הפועל תל אביב להפועל ירושלים והפסד של גלבוע/גליל לעירוני נס ציונה. אחרת, אשדוד תסיים את העונה כבר ביום שני.

עירוני נהריה - נשארה בליגת העל.

בני הרצליה - ירדה לליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully