וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "מרגיש נורא, זה עצוב", ניצן חנוכי: "זה כתם על כולנו"

אכזבה עצומה בבני הרצליה אחרי ה-74:73 מול אילת והירידה ללאומית. המאמן הוסיף: "זה יום קשה בקריירה". חנוכי: "זה אכזרי"

ONE

בני הרצליה חוותה הערב (חמישי) אירוע לא נעים בכלל. הקבוצה הסימפטית מהשרון ירדה לליגה הלאומית אחרי הפסד 74:73 להפועל אילת ושלשה של יהונתן שולדבראנד על הבאזר.

אריק שיבק, שחווה בעבר רגעים ענקיים כמאמן נבחרת ישראל וזכה באליפות רק לפני שנתיים, נראה מאוכזב ועצוב מאוד בסיום. שיבק אמר: "זה רגע עצוב למועדון ולכל אחד מאיתנו באופן אישי. גם אנחנו יודעים שאסור לתת לזרוק שלשה במצב כזה וזה דבר שאסור שיקרה וזה עצוב. אני מרגיש נורא, בטח במגרש הזה. אני זוכר שהיו לי פה רגעים יפים מאוד. אני מרגיש רע מאוד, זה יום עצוב ספורטיבית, זה יום עצוב בקריירה. ידעתי שאני לוקח קבוצה שאני צריך לעשות את כל מה שאני יכול כדי להשאיר אותה בליגה. לצערי לא הצלחתי".

ניצן חנוכי דיבר עם דמעות בעיניים ואמר: "זה רגע עצוב לכולם, לכל השחקנים. זה סוג של כתם על כל שחקן שמשחק בליגה ועוד אחרי הרבה שנים. אין לי הרבה מה להגיד. מה קרה ברבע האחרון? זה משהו שקרה לנו כל כך הרבה פעמים השנה. מובילים, משחקים טוב ואז איכשהו מאבדים ריכוז ונכנסים לכדור שלג שלילי ולצערי זה קרה שוב היום. גם במהלך האחרון היה בלבול וקיבלנו שלשה הכי אכזרית שיש. ברור שלא ציפיתי שכך זה ייגמר. יש פה אנשים שאני מכיר מגיל עשר. חזרתי לפה כדי לעשות דברים יפים, אבל העונה התגלגלה כך והלכנו למאבקים האלה. לצערי זה נגמר כך ואין מה לעשות עם זה עכשיו".

עוד בנושא:

שלשה של שולדבראנד על הבאזר הורידה את בני הרצליה לליגה הלאומית

אריק שיבק מאמן בני הרצליה. אלן שיבר, אתר מנהלת הליגה, אתר רשמי
ערב עצוב. שיבק/אתר רשמי, אלן שיבר, אתר מנהלת הליגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully