וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי ביורוליג: הפיינל פור יוצא לדרך, צסק"א רוצה לנקום בריאל מדריד

הרוסים פוגשים את אלופת אירופה בשחזור של חצי הגמר מהעונה שעברה (22:00). מוקדם יותר: פנרבח'צה הפצועה פוגשת את אנאדולו אפס לדרבי לוהט

עריכה: מתן חדד

עונת היורוליג תגיע לשיאה ביום שישי עם שני משחקי הפיינל פור שנערך השנה בוויטוריה. במשחק המוקדם תפגשנה פנרבחצ'ה ואנאדולו אפס לדרבי טורקי לוהט. לאחר מכן ייערך קרב נוסף בין שתי יריבות וותיקות כשריאל מדריד אלופת אירופה תפגוש את צסק"א מוסקבה הלוזרית של השנים האחרונות.

קוסטאס סלוקאס שחקן פנרבחצ'ה. קובי אליהו
רוצה גמר שביעי ברציפות. קוסטאס סלוקאס/קובי אליהו

פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס (19:00)

פנרבחצ'ה כבר התרגלה להיות במעמד הזה בשנים האחרונות. הטורקים, שהפסידו לריאל מדריד בגמר אשתקד, מגיעים לפיינל פור חמישי ברציפות אחרי שהדיחו את ז'לגיריס קובנה בהצלבה. את ז'ליקו אוברדוביץ' אף פעם אסור להספיד, אבל הקבוצה שלו הפעם מגיעה במצב ממש לא אידיאלי לקרב הטורקי הזה. המועדון כבר אישר שג'ופרי לוברן וג'יג'י דאטומה הפצועים לא ישחקו, בעוד שיאן וסלי וניקולה קאליניץ' נמצאים בספק גדול למשחק ואם שניהם לא ישחקו זו תהיה כמעט מכה אנושה לפנרבחצ'ה. בעוד שאצל פנר הפיינל פור הפך להרגל, אנאדולו מגיעה למעמד הזה לראשונה מאז 2000, כשעונה לאחר מכן היא הגיעה לארבע האחרונות של הסופרוליג. אפס, שבעונה שעברה רשמה מאזן עגום של 23:7, הגיעה למעמד הזה אחרי שהדיחה את ברצלונה בסדרה מותחת של הטוב מ-5 משחקים. בניגוד ליריבתה, לרשות עתאמן עומד סגל מלא לחלוטין.

שתי הקבוצות הללו נפגשו כבר שש פעמים בארבע מסגרות שונות השנה. במפגש הראשון ביורוליג, אפס חזרה מפיגור של 16 נקודות לניצחון 84:89 ביתי. פנר השיגה את הנקמה שלה במשחק הבית שבו היא הביסה את יריבתה 66:84 עם 17 נקודות של קוסטס סלוקאס, הרכז היווני הוותיק שינסה להגיע לגמר שביעי שלו במפעל.

עוד באותו נושא

סיבוב פרידה: הכוכבים הבאים שהיורוליג עלולה לאבד לטובת ה-NBA

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד רודי פרננדז עם שחקן צסק"א מוסקבה קורי היגינס. רויטרס
שוב נפגשים. קורי היגינס ורודי פרננדס/רויטרס

צסק"א מוסקבה - ריאל מדריד (22:00)

שתי האימפריות ממוסקבה ומדריד נפגשות שנה שנייה ברציפות בחצי גמר היורוליג. אז, עם דונצ'יץ' בחמישייה שלה, הבלאנקוס ניצחו בקלות בדרך לגמר שבו הם הכניעו גם את פנרבחצ'ה וזכו במפעל. ריאל מדריד קיבלה מנוחה ארוכה אחרי שהדיחה בסוויפ את פנאתינייקוס. צסק"א עבדה קצת קשה יותר מול ויטוריה המארחת והעפילה לפיינל פור 17 ב-17 שנים.

שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה עם סגלים מלאים, כשאצל ריאל מדריד סרחיו יו החלים לגמרי וצפוי לעלות בחמישייה. יוי יפגוש מהצד השני את סרחיו רודריגס שעשה שנים יפות בריאל מדריד. אם לשפוט לפי המפגשים בין השתיים בעונה הסדירה, הרי שלרוסים יש יתרון. צסק"א ניצחה גם במדריד 88:93 והתעלתה גם במוסקבה עם 78:82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully