וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט מחוץ למשחק 2: "הפציעה שלו זה הדבר הכי טוב שקרה לגולדן סטייט"

הכוכב עדיין לא יוכל לשחק בגמר המערב, סקיפ ביילס טוען: "הסיכוי היחיד של פורטלנד הוא אם יחזור". השמועות על הניקס הולכות וגוברות

עריכת וידאו: מתן חדד

במשחק הראשון של גמר המערב גולדן סטייט הסתדרה טוב מאוד ללא קווין דוראנט, והיא תצטרך לעשות זאת פעם נוספת גם במשחק מספר 2 מול פורטלנד. ה-MVP של סדרת הגמר אשתקד עדיין לא הצליח להתאושש מהפציעה שספג בסיבוב השני מול יוסטון, ולאור ניצחון הווריירס על הבלייזרס במשחק הראשון, החליטו באלופה לא לקחת סיכון ולחכות שדוראנט יחלים באופן מלא. היום (חמישי) אמור הפורוורד לעבור סדרה נוספת של בדיקות, על מנת לראות האם יהיה כשיר למשחק מספר 3, בלילה שבין שבת וראשון.

תתפלאו, יש מי שמאמין שאלה חדשות טובות לבלייזרס. "הסיכוי היחיד של פורטלנד בסדרה הזאת הוא אם דוראנט יחזור", טען הפרשן סקיפ ביילס. "זה מטורף להגיד שגולדן סטייט טובה יותר בלי השחקן הטוב בתבל, אבל הפציעה הזו היא הדבר הכי טוב שקרה לגולדן סטייט הזו. הכל השתנה. כשהוא נפצע, הקבוצה הזו חזרה להיות הקבוצה של עונת ה-9:73. הכדור זז בצורה מחשמלת שלא ראינו מאז העונה ההיא. אין יותר כדרורים ובידודים ל-KD, הם משחקים עם אנרגיה שלא ראיתי מהם כל העונה".

בינתיים, בארצות הברית ממשיך לעסוק בעתידו של KD, שיהפוך שחקן חופשי בקיץ הקרוב. הפייבוריטית להחתימו, על פי רוב, היא ניו יורק, גם אחרי האכזבה בהגרלת הלוטרי. על פי שדר הרדיו הפופולרי קולין קאוהרד, "שחקן ותיק ומאוד, מאוד מחובר בליגה אמר לי שדוראנט לניקס זה סגור ב-100 אחוז, והוא כבר התחיל להתקשר לשחקנים אחרים".

סביב קליי תומפסון יש קצת פחות שמועות, אבל גם הוא יהיה שחקן חופשי בקיץ. כשנשאל על הדיווחים לפיהם הצלף שלו אינו מרוצה בגולדן סטייט, אמר סטיב קר: "ראינו הרבה כתבות, אבל אנחנו רואים את קליי מדי יום והוא מאושר".

במשחק הראשון בגמר המערב תומפסון בהחלט היה נראה מאושר, כשתרם לגולדן סטייט בשני צדי המגרש. קווין קוק נשאל מה חברו לקבוצה תורם לאלופה והשיב: "הוא נותן לנו אנרגיה אדירה, הוא חבר ייחודי לקבוצה והוא מנהיג גדול. הוא מחבר את כולנו בחדר ההלבשה ונהדר להיות בסביבתו. במשחקים גדולים אתה יודע שהוא תמיד יהיה שם ויספק את הסחורה בשני צידי המגרש. אני עדיין חושב שהוא לא מקבל מספיק קרדיט על מה שהוא עושה בהגנה".

עוד באותו נושא

צפו בטירוף בניו אורלינס אחרי ה"זכייה" בזאיון וויליאמסון, הדרמה סביב אנתוני דייויס החלה

לכתבה המלאה

קליי סוף סוף הטביע!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully