וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם באיירן מינכן בעקבות גריזמן, צפו באימון ברצלונה דרך עיניו של מסי

הבווארים יוכלו להציע להצרפתי את המשכורת הגבוהה ביותר, הקטלאנים עדיין פייבוריטים. הפרעוש חבש מצלמת "גו פרו" ותיעד את האימון

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: חגיגות האליפות של מנצ'סטר סיטי

אנטואן גריזמן הודיע ביום שלישי בערב על החלטתו לעזוב את אתלטיקו מדריד בקיץ, וכעת כל שנותר הוא לראות האם יעדיף את ברצלונה, כפי שחושבים במרבית כלי התקשורת ברחבי היבשת, או שמא יבחר דווקא בקבוצה אחרת. פריס סן ז'רמן הוזכרה כמועמדת, וכעת גם באיירן מינכן נכנסה לתמונה, על פי דיווח בספרד. הבווארים מוכנים לשלם את מלוא סעיף השחרור של הכוכב הצרפתי - 120 מיליון יורו, והם גם היחידים, כרגע, שיהיו מוכנים למלא את כל הדרישות הכספיות של גריזמן, ולהציע לו חוזה של כ-20 מיליון יורו לעונה.

ב"לאקיפ" חשפו את פרטי החוזה שאמור כוכב אתלטיקו מדריד לקבל אם אכן יעבור לברצלונה: 17 מיליון יורו לעונה (פחות ממה שהרוויח בשורות הקולצ'ונרוס), עם חוזה של חמש שנים. הקטלאנים עדיין פייבוריטים במירוץ, אולם גם ראשי פריס סן ז'רמן כבר שוחחו עם נציגיו והבטיחו לו משכורת גבוהה יותר מזו שתשולם לו בקאמפ נואו.

האם גריזמן בכלל שווה 120 מיליון יורו? לפי נשיא ברצלונה לשעבר ז'ואן לאפורטה, התשובה שלילית. "אני חושב שרוב האוהדים לא רוצים אותו וחוץ מזה, תג המחיר שלו מוגזם", אמר. "אני חושב שיש שחקנים אחרים שיכולים לתת את מה שהוא מסוגל לתת".

נשיא אתטליקו מדריד אנריקה סרסו נשאל מה דעתו על העזיבה וסיפר: "אני יותר מאוכזב מכועס. לאנטואן היה כאן עתיד מצוין, עם הרבה תארים ואליפויות, אבל כל אדם חושב אחרת. נאחל לו בהצלחה. אין לי מושג איפה הוא ישחק. אם אני הייתי היועץ שלו, הייתי מייעץ לו להישאר".

מי שככל הנראה יימכר כדי לפנות לגריזמן מקום הוא פיליפה קוטיניו, אלא שסוכנו של הברזילאי חושב אחרת. "זה לא נכון שאנטואן יגיע במקומו", אמר. "אני לא יודע למה כולם אומרים את זה. זה שקר".

עוד באותו נושא

אנטואן גריזמן הודיע לאתלטיקו מדריד על רצונו לעזוב

לכתבה המלאה

צפו: מסי קיבל מצלמת "גו פרו" ותיעד אימון טיפוסי של ברצלונה. חוויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully